A scelta di emulatori Android gratuiti hè assai grande, ma sò tutti assai simile in generale: in termini di funzioni, è in u rendimentu, è in altre caratteristiche. Ma, ghjudizendu da i commenti à a rivista "I migliori emulatori di Android per Windows", alcuni utenti travaglianu megliu è più stabili qualchì opzione, ancu altri. Allora, se ùn avete micca ancora truvatu un pruduttu impurtante per voi, pudete provà XePlayer, chì hè in sta recensione.
À sente i sviluppatori, XePlayer lavora à i sistemi chì anu da u Windows XP è finisce cù Windows 10 (a virtualizazione VT-x o AMD-v in BIOS hè richiesta), altri requisiti di sistema sò ancu leggermente più bassi di l'altri emulatori, per esempiu, solu 1 GB hè abbastanza Ram. È, anzi, nantu à sensazioni, hè abbastanza friscy. Què quessa deve esse attribuita à i benefici di sta soluzione. È u restu hè più dettagliatu.
Installazione è in esecuzione XePlayer
U situ di l'emulatore ufficiali hè xeplayer.com, ma ùn affretterà micca andà à circà nant'à u postu à scaricà: u fattu hè chì a pagina principale offre un installatore web (cioè un micu file chì carica l'emulatore stessa dopu u lancje è suggerisce chì un software in a carica), nantu à chì certi antiviruses malizianu è blocca SmartScreen Windows 10.
È sì andate in a pagina //www.xeplayer.com/xeplayer-android-emulator-for-pc-download/, ci sarà più di tre pulsanti "Download" - in cima sottu à a foto, in u dirittu in alto a destra è sottu sottu à u testu. Quest'ultima (in ogni casu, à u tempu di sta scrittura) ti permette di scaricà XePlayer cum'è un installer offline completo, chì hè installatu senza prublemu.
Benchè ùn garantiscenu micca a pulizia completa di u prugramma: per esempiu, sò stata un pocu cunfusu per u prublemu "in casu di prublemi cù l'installazione, disfatta u vostru antivirus". Sembra esse bè, ma ùn ci hè nunda di certezza assoluta. Dopu avè installatu, lanciate XePlayer è aspettate un pocu di tempu: u primu lanciu piglia più lungu di u solitu, cum'è certi componenti supplementari sò installati.
Se in avvicinamentu avete una schermata blu di a morte, è Windows 10 o 8.1 hè installatu in u vostru computer, allora più probabilmente i cumpunenti Hyper-V installati. Puderanu rimuovere, o pudete disattivarle temporaneamente. Per fà quissa, lanciate u prompt di comando cum'è amministratore è aduprà u comando: bcdedit / set hypervisorlaunchtype off
Dopu avè esecuzione di u cumanditu, assicuratevi di riavvià u computer, u emulatore deve cuminciare senza errori In u futuru, per riavvi Hyper-V, aduprà u listessu cumannamentu cù a chiavi "on" invece di "off".
Aduprà l'emulatore XePlayer di Android
Se avete mai adupratu altre utilità per fà andà Android in Windows, l'interfaccia ti sarà molto cunnisciuta: a stessa finestra, u stissu pannellu cù l'azzioni di basa. Se una di l'iconi vi hè incomprensibile, basta sustene e tene u punteru nantu à u mouse: l'interfaccia di XePlayer hè tradutta in lu russi abbastanza bè è ùn ci deve esse prublemi.
Consiglio ancu di guardà in l'impostazioni (l'icona di ingranaggi à destra in a barra di titulu), eccu pudete configurà:
- Sù a "Base", puete attivà Root, è cambia a lingua, se u russo ùn hè micca accunsentatu automaticamente.
- A tabulazione Avanzata, pudete adattà i parametri di RAM, i core di processore è e prestazioni in l'emulatore. In generale, funziona in fretta cù i parametri di difettu, ancu se forse unu di i motivi principali per questa ùn hè micca a più nova versione di Android (4.4.2).
- È infine, fighjate una scheda "Etichette". Ci hè scorciatevule per cuntrullà l'emulatore: per alcune azzioni pò esse più pratice per uttene di un mouse.
In l'emulatore ci hè una Play Store per scaricà i ghjochi. Se ùn volete micca entrà in u vostru account Google in l'emulatore, pudete scaricà l'APK da siti di terze parti è poi installarli cù u pulsante APK download in a barra d'azione o semplicemente trascinando u file in a finestra d'emulatore. A maiò parte di e "applicazioni" incastu rimanenti in l'emulatore sò inutili è portanu à e rùbbriche di u situ di sviluppatore ufficiali.
Per e ghjochi, sarà pratice per definisce e zone calde nantu à u schermu è li dumanda da a tastiera. Ancu una volta, per scopre chì azzioni ogni articulu permette di persunalizà, aduprà i suggerimenti chì si vedenu quandu tenite u punteru di u mouse nantu à ellu.
È un'altra caratteristica chì pò esse attribuita à i benefici, tranne chì hè un emulatore cù i bassi requisiti di sistema: s'è in analoghe per trasurnà l'ingressu in russo da a tastiera, avete a trattà cun a regolazione è cerca i modi, u tuttu s'accende automaticamente, Quandu hè installatu, sceglite a lingua russa: l'interfaccia di l'emulatore è Android stessi "ina", è l'input di a tastiera hardware - tuttu in russo.
Di conseguenza, sò pronta à cunfirmà una soluzione per lanciare Android nantu à un PC è un laptop cum'è produttivu è praticu per un utilizatore di lingua russa, ma ùn aghju fiducia in a sicurezza di XePlayer.