IClone 7.1.1116.1

iClone hè un software pensatu apposta per l'animazione 3D professionale. Una caratteristica distintiva di stu pruduttu hè di creà video naturalisti in tempo reale.

Tra l'utili prugrammi dedicati à l'animazione, iKlon ùn hè micca u più cumplettu è "scappatu", perchè u so scopu hè di creà scene prontave è rapide, svolte in i primi stadi di u prucessu creativu, è ancu insegna ai principianti l'abilità di basatu di animazione tridimensionale. I prucessi svolti in u prugramma sò primu aghjunti per risparmià tempu, finanze è risorse di travagliu è uttenendu, à u tempu da, risultati di alta qualità.

Sapemu chì ciò chì e caratteristiche è e funzioni di iClone pò esse un utru utile per a modellazione 3D.

Vedi ancu: Programmi per a modellazione 3D

Scene Templates

iKlon impone u travagliu cù scene cumplette. L'utente pò aprire un vuoto è riempe cù oggetti o aprite una scena preconfigurata, affare i parametri è i principii di operazione.

Biblioteca di cuntenutu

U principiu di u funziunamentu di iClone hè basatu annantu à a cumbinazione è l'interazzione di l'oggetti è funzioni raccolte in a biblioteca di cuntenutu. Questa biblioteca hè divisa in parechje categorie principali: basa, caratteri, animazione, scene, oggetti, mudelli di media.

Cume a basa, cum'è dighjà menzionatu, pudete aprà sia una scena pronta è una scena vuota. In u futuru, cù u pannellu di cuntenutu è u manager integratu, pudete modificà u preferitu da l'utente.

In a scena, pudete aghjunghje un caratteru. U prugramma ghjunghje parechji caratteri maschili è femminili.

A sezione "animazione" cuntene movimenti tipichi chì ponu esse applicati à i caratteri. In iClone ci sò movimenti separati per u tuttu u corpu è e so parti separate.

A tabulazione "scena" contiene parametri chì influenzanu l'illuminazione, l'effetti atmosferici, i filtri di visualizzazione, l'antialiasing è altri.

In u campu di travagliu, l'utente può aghjunghje un numeru illimitatu di oggetti diversi: primitività architettoniche, cespugli, arburi, fiori, animali, mobili è altre primitive, chì ponu esse carregati dinò.

I mudelli di i media includenu materiali, texture è i suoni di a natura chì accompagnanu u video.

Creazione di primitive

iKlon permette ancu di creà certi oggetti senza aduprà a biblioteca di cuntenuti. Per esempiu, e formule standard - un cubu, una palla, un conu, o una superficie - effetti rapidamente sintonizzati - nuvole, pioggia, fiamme, cum'è luce è una fotocamera.

Modificà oggetti di scena

U prugramma iClone implementa una larga funzionalità di edizione per tutti l'oggetti in scena. Una volta postu, ponu esse editatu in parechji maneri.

L'utente pò selezzià, muvà, rotà è scala oggetti cù u menu speciale di edizione. In u listessu menu, l'oggiu pò esse nascosto da a scena, aghjustà o allenate cun un oghju.

Quandu hè à curà un carattere cù l'aiutu di una biblioteca di cuntenutu, hè data caratteristica di l'apparenza individuale - acconciatura, accessori di culore, ecc. In a stessa biblioteca di u caratteru, pudete sceglie u muvimentu di a cammina, l'emozioni, u comportamentu è e reazioni. U caratteru pò esse datu un discursu.

Ognunu di l'oggetti postu in u spaziu di travagliu hè espositu in u manager di scena. In stu cartulare oggettu, pudete nascondà rapidamente o blocà un oggettu, selezialu, è configurà i parametri individuali.

U pannellu di i parametri singuli vi permette di adeguà più precisamente l'oggetto, impostà e pruprietà di u so muvimentu, edite u materiale o a trama.

Crea un'animazione

Sarà abbastanza faciule è eccitante per un principiante di creà animazioni cù l'aiutu di Iklon. Perchè a scena vene à a vita, hè basta aduprà l'effetti speciali è u muvimentu di l'elementi nantu à u timeline. L'effetti naturali aghjunghjenu effetti quali u ventu, a nebbia, u muvimentu di i raggi.

Renderu staticu

Cù Iklon, pudete visualizà dinù staticu a scena in tempo reale. Basta à adeguà a dimensione di l'imagine, selezziunu u furmatu è setà e impostazioni di qualità. U prugramma hà una immagine di anteprima.

Cusì, avemu cunsideratu i principali possibilità per creà l'animazione furnita da iKlon. Si pò concludà chì si tratta di un prugramma assai efficace è in u tempu "umanu" per l'usu, in cui pudete creà video di alta qualità senza avè una vasta esperienza in questu industria. Sumiamu.

Avantaghji:

- Abundante biblioteca di cuntenuti
- Logica di funziunamentu faciule
- A creazione di animazioni è rende statiche in tempo reale
- Effetti speciali di alta qualità
- Capacità di persunalizà accuratamente u comportamentu di u caratteru
- Affascinante è praticu prughjettu di edizioni di oggetti di scena
- Un algoritmu novu per creà un video

Inconvenienti:

- Mancu di menu Russified
- A versione gratuita di u prugramma hè limitata à 30 ghjorni
- In a versione di prova, i filigrane sò applicati à l'immagine finale
- U travagliu in u prugramma in u prugramma hè effettuatu solu in a finestra 3D, perchè qualchì elementi sò incòmini di edità
- Sebbene l'interfaccia ùn sia sovraccaricata, hè difficiule in certi posti.

Scaricate e versione di prova di ICloner

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

X-Designer Frullitore Our Garden Rubin Koolmoves

Share l'articolo in reti sociali:
IClone hè un potente prugramma per a creazione di animazione 3D realistica cù una grande serie di strumenti utili è una biblioteca di mudelli integrata.
Sistema: Windows 7, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Reallusion, Inc.
Costu: $ 200
Dimensioni: 314 MB
Lingua: inglese
Versione: 7.1.1116.1