Best laptop per 2014 (principiu di l'annu)

In l'annu prossimu, avemu aspettatu da l'apparizione di parechji mudelli di notebook, un'idea di chì si pò ottenite, per esempiu, fighjendu e novu di a mostra d'elettronica di cunsu CES 2014. Veramente, l'urine di sviluppu aghju fattu chì i pruduttori ùn seguenu troppu: risoluzioni di schermi più alte, Full HD hè in sostituzione da 2560 × 1440 è ancu di più, l'usu diffusu di SSD in urdinatori è trasformatori, qualchì volta cù dui sistemi operativi (Windows 8.1 è Android).

Update: Top Laptops 2019

In ogni casu, quelli chì pensanu à cumprà un portatili oghje, à l'iniziu di u 2014, sò interessati à a questione di u laptop à cumprà in u 2014 à quelli chì sò dighjà in vendita. Eccu quì pruvaraghju brevemente di rivedere i mudelli più interessanti per vari scopi. Naturalmente, tuttu hè solu l'opinione di l'autore, cù qualcosa chì ùn pudete micca accunsentì - in stu casu, benvenutu à i commenti. (Pò esse interessatu à: Portatile di ghjocu 2014 cù dui GTX 760M SLI)

ASUS N550JV

Aghju dicisu di portà stu laptop à u primu postu. Benintesa, u Vaio Pro hè bellu, u MacBook hè impurtante, è pudete ghjucà nantu à Alienware 18, ma se parlate di urdinatori chì a maggior parte di e persone acquistanu, à un prezzu medio è per e travaglie regule è ghjochi, l'ASUS N550JV sarà una di e migliori offerte in u mercatu.

Guarda per tè:

  • Intel Core 4 i 4700HQ 4-core (Haswell)
  • Schermata 15,6 pollici, IPS, 1366 × 768 o 1920 × 1080 (dipende da a versione)
  • A quantità di RAM da 4 à 12 GB, pudete installà 16
  • Scheda video discreta GeForce GT 750M 4 GB (più integrata Intel HD 4600)
  • Avete un drive Blue-Ray o DVD-RW

Questa hè una di e caratteristiche principali chì avete da prestà attenzione. In più di u subwoofer esternu di u laptop, in presenza di tutte e comunicazioni è porti necessarii.

Sì un sguardo annantu à e caratteristiche tecniche ci dicenu pocu, quessa hè brevissima: questu hè veramente un laptop potente, cun un eccellente schermu, mentre hè relativamente à bon marché: u so prezzu hè di 35-40 000 rubli in a maiò parte di configurazioni. Dunque, chì ùn avete micca bisognu di compatibilità, è voi ùn portu micca à te un portatile cun voi, sta opzione sarà una scelta eccellente, ancu, in u 2014 u so prezzu scaterà, ma e prestazioni saranu abbastanza per tuttu l'annu per a maiò parte di e attività.

MacBook Air 13 2013 - u migliore laptop per a maggior parte di u scopi.

Ùn pensate micca, ùn sò micca un fan di Apple, ùn sò micca un iPhone, ma aghju pigliatu tuttu a mo vita (è cuntinuaghju, è cunsidererà, prubabilmente) in Windows. Ma ancu accussì, credu chì u MacBook Air 13 sia unu di i migliori laptop nantu à oggi.

Hè divertente, ma sicondu u rating di u servutu Soluto (aprile 2013), u mudellu MacBook Pro 2012 hè diventatu "u laptop più affidabile nantu à u sistema operativu di Windows" (à propositu, u MacBook ufficiali hà l'opportunità di installà Windows cum'è u secondu sistema operativu).

U MacBook Air da 13 pollici, in a so configurazioni iniziali, pò esse acquistatu per un preziu in quantu à 40.000. Ùn hè micca un pocu, ma vedemu ciò chì hè acquistatu per sti soldi:

  • Un laptop veramente putente per a so taglia è pesu. Malgradu e caratteristiche tecniche chì certi di sti causanu commenti cum'è "Sì, raccareraghju un computer di gioco cool per 40 mila", si tratta di un dispositivo molto agile, soprattuttu in Mac OS X (oltre à in Windows). Assicurate e prestazioni di Flash Drive (SSD), controller di grafica Intel HD5000, chì pudete truvà in pochi loci, è l'ottimizazione mutuale Mac OS X è MacBook.
  • Ci seràu ghjochi? Andarà. L'Intel HD 5000 integratu permette di gestisce assai (ancu per a maiò parte di i ghjochi chì avete da installà Windows) - cum'è, pudete ghjucà à Battlefield 4 à calze bassi. Se vulete avè un'idea di i ghjochi in MacBook Air 2013, inserite a frase "HD 5000 Gaming" in a ricerca di YouTube.
  • A vera vita di a batteria ghjunghja à 12 ore. È ancu un puntu più impurtante: u numaru di cicli di ricarica di batterie hè di circa tre volte superiore à a larga di l'altri laptop.
  • Realizzata qualitativamente, cun un piacè per a maiò parte di design, affidabile è luce.

Un sistema operativu micca familiare, Mac OS X, pò avvertire assai contra di cumprà un MacBook, ma dopu una settimana o dui di utilizzu, soprattuttu se si presta un pocu di attenzione à i materiali di lettura nantu à cumu si usa (gesti, chiavi, ecc.), Ti capirai chì questu hè unu di i più cose pratiche per l'utente media. Truverete a maiò parte di i prugrammi necessarii per questu sistema operativo, per alcuni prugrami specifici, in particulari strettamente speciali, vi duverà installà Windows. Sintendu, à mio parè, MacBook Air 2013 hè u megliu, o almenu unu di i migliori laptop à l'iniziu di u 2014. À propositu, pudete ancu includere MacBook Pro 13 cun display Retina.

Sony Vaio Pro 13

Notebook (ultrabook) Sony Vaio Pro con una schermata di 13 pollici pò esse chjamata un'alternativa à u MacBook è u so concorrente. Cù approssimativamente (leggermente altu per una configurazione simile, chì, ancu ùn hè oghje in vendita) à un prezzu simile, stu laptop agisce in Windows 8.1 è:

  • Più facili chè u MacBook Air (1,06 kg), cioè hè, infatti, u laptop più lente cù a dimensione di u schermu in vendita;
  • Ha un design strettu laconicu, fattu di fibra di carboniu;
  • Equipaggiati cù a alta qualità è brillanti touch screen Full HD IPS;
  • Funziona cù una batteria à circa 7 ore, è ancu di più quandu si acquista una batteria sopraeluce.

In generali, si tratta di un laptop supere-compatto, leggiu è di alta qualità, chì resterà cusì in u 2014. Un duchju ghjornu fa, una rivista dettagliata di stu notebook hè stata publicata in ferra.ru.

Lenovo IdeaPad Yoga 2 Pro è ThinkPad X1 Carbon

I dui notebook di Lenovo sò apparellii completamente diversi, ma dui meritanu esse in sta lista.

Lenovo Ideapad Yoga 2 Pro hà rimpiazzatu unu di i primi notebook di trasformazione di a linea di Yoga. U novu mudellu hè dotatu di SSD, processori Haswell è schermu IPS cù una risoluzione di 3200 × 1800 pixel (13,3 pollici). Prezzi - da 40 mila è in più, a seconda di a configurazione. In più, u laptop aghjusta per 8 ore senza ricaricà.

Lenovo Thinkpad X1 Carbonu hè unu di i migliori urdinatori d'azienda per oghje è, ancu quandu questu ùn hè u mudellu più novu, rimane pertinente à l'iniziu di u 2014 (ancu, ancu, prubabile, attendemu per u so aggiornamentu prestu). U so prezzu cumincia ancu cù una marca di 40 mila rubli.

U laptop hè equipagiu cù un schermu di 14 pollici, SSD, varie varianti di processori Intel Ivy Bridge (terza generazione) è tuttu ciò chì hè usatu di vede in ultrabooks moderni. In più, ci hè un scanner di impronte digitali, casi protetti, supportu per Intel vPro, è alcune modifiche anu un modulu 3G integratu. A vita di a batteria - più di 8 ore.

Acer C720 è Samsung Chromebook

Aghju dicisu di mette in fine l'artìculu menzendu un fenomenu cum'è un Chromebook. No, ùn aghju u prugettu di cumprà stu dispositiu, simile à un computer, è ùn pensu chì sia capace per molti, ma pensu chì certi informazioni saranu utili. (A propositu, mi aghju cumprintu unu per sperienze, cusì se avete domande, chjamate).

Recentemente, i cromabooks di Samsung è Acer (tuttavia, Acer ùn hè micca dispunibile in nessun locu, è micca perchè ci l'aghjenu cumparitu, apparìsite, ùn ci mandavanu micca solu) ufficialmente cumincianu à esse venduti in Russia è Google prumovu attivamente li (ci sò altri mudelli, per esempiu à HP). U prezzu di sti dispositivi hè circa 10 mila rubles.

Infatti, stallatu nantu à Chromebook OS hè un navigatore Chrome, da l'applicazioni chì pudete installà quelli chì sò in u magazinu Chrome (pudete installà nantu à ogni computer), Windows ùn pò esse installatu (ma ci hè una possibilità per Ubuntu). È ùn ponu micca nisunu voglia di dì chì u pruduttu sarà popularu in u nostru paese.

Ma, se fighjate a nova CES 2014, vedete chì parechji pruduttori principali anu promettenu di publicà i so Chromebooks, Google, cum'è ancu l'aghju citatu, cerca di publicizallu in u nostru paese, è in i ghjorni US, Chromebook hà cumparatu 21% di tutte e vendite di laptop (Statistica controversa: in un articulu nantu à l'America Forbes, un ghjurnalista si dumanda: se ci hè tantu di sti cumprati, perchè ùn hà micca aumentatu a percentuale di e persone cù Chrome OS in statistiche di trafficu in situ).

È chì sà, forse in un annu o dui tutti avemu Chromebooks? Mi ricordu chì quandu sò stati fatti i primi smartfones di Android, sò ancu scaricati Jimm in Nokia è Samsung, è chì i geek cum'è me rinnuvanu i so dispositivi Windows Mobile ...