Cume à rimuovere annunci in u client di torrent

I client Torrent attuali sò cunnessi cuntabile, interfaccia amichevuli, funzionalità avanzate è micca più strettu in u computer. Ma certi di elli hannu un minus - publicità. Ùn interferisce micca cù un solu utilizatore, e anchi anchi altri. I sviluppatori vanu à stu passu perchè vulanu pagà per u so travagliu. Benintesa, ci sò versioni pagate di stessi prugrammi di torrent senza annunci. Ma s'ellu l'utente ùn hè dispunitu à pagà?

Spegni annunzii in clientela torrent

Ci sò parechje metodi per rimuovere a publicità da un client torrent. Tutti sò assai semplici è ùn necessitanu micca di abilità o cunniscenza particulare. Avete bisognu di certi utilità o un elencu di componenti chì necessitanu esse spente, è si perde à sempre chì a publicità hè in i vostri prugrammi preferiti.

Metodo 1: AdGuard

Adguard - Questu hè un prugramma speziale chì inaccetta automaticamente a publicità in tutte e applicazioni in cui hè dispunibule. In l'impostazioni hè pussibule di classificà da u destinu chì vulete disabilà a publicità, è induve.

L'entrata in u prugramma longu u parcorsu "Setup" - "Applicazioni filtrate", pudete assicurà chì u vostru client torrent hè nantu à a lista di destra.

Metudu 2: Pimp My uTorrent

Pimp my uTorrent hè un semplice script javascript. Hè stata disignata per rimuovere annunci in uTorrent micca più bassa di a versione 3.2.1, è ancu adatta per Bittorrent. E bandiere sò state discuprate da a disattivazione di i parametri di clientella nascosta.

Hè pussibule chì in Windows 10 stu metudice ùn funziona micca.

  1. Eseguite u client torrent.
  2. Andate à a pagina di sviluppatore di script è cliccate nantu à u bottinu. "Pimp My uTorrent".
  3. Aspì un pocu di secondu finu chì a finestra per una richiesta di permessu cambiamenti à u torrent hè visualizzata. Se a richiesta ùn hè micca visualizzata per un bellu pezzu, ricarica a pagina di u navigatore.
  4. Ora uscisci da u prugramu torrent via piastrella, cliccendu destro nantu l'icona di u clientela è selezziendu l'opzione "Esce".
  5. In esecuzione di Torrent, ùn vedete più publicu.

Metudu 3: Impostazioni di Cliente

Se ùn avete micca a capacità o u desideru di aduprà u script, allora in certi clienti, ci hè un modu incorporatu per disattivà a publicità. Per esempiu, in muTorrent o BitTorrent. Ma per questo hè bisognu di fà attenti è spente solu i componenti chì sò responsabili di i banners stessi.

  1. Cuminciate u torrent è vai in strada "Impostazioni" - "Impostazioni di prugramma" - "Avanzate" o aduprà a scelta di tastiera Ctrl + P.
  2. Aduprendu u filtru, truvate i seguenti componenti:

    offers.left_rail_offer_enabled
    offers.sponsored_torrent_offer_enabled
    offers.content_offer_autoexec
    offers.featured_content_badge_enabled
    offers.featured_content_notifications_enabled
    offers.featured_content_rss_enssed
    bt.enable_pulse
    distributed_share.enable
    gui.show_plus_upsell
    gui.show_notorrents_node

  3. Per trovarli, inserisci una parte di i nomi. Per quessa, si dopu cliccà nantu à elli per fà u valore "falsu". In alternativa, pudete semplicemente selezzià l'opzione sottu. "NO" per tutti. Attenzione, è disabilite solu i cumpunenti elencati. Se ùn truverete micca qualchì parametru, hè megliu per saltu li.
  4. Rinvià u torrent. Tuttavia, ancu senza un riavule, ùn ci vedenu più annunci.
  5. Se avete Windows 7, andate in u menu principale è tenite premutu Shift + F2. Fighjate sta combinazione, andate torna in l'impostazioni è andate in tab "Avanzate". Sarà dispunibule per questi cumpi nascosti:

    gui.show_gate_notify
    gui.show_plus_av_upsell
    gui.show_plus_conv_upsell
    gui.show_plus_upsell_nodes

    Spingite li.

  6. Rinvite u clientu. Prima, completamente uscita da "File" - "Esce", è dopu ripartite u software.
  7. Fatto, u vostru clientela senza annunci.

Quessi metodi sò abbastanza semplici, dunque, ùn anu micca dà grandi difficoltà. Ora ùn sarete micca arrabbiati banners obsessivi publicità.