QCAD 3.19.0

Sì avete decisu chì a cassetta postale è altri servizii in u sistema Yandex ùn sò più necessarii, ùn ci sò nimici per a cancellazione di u vostru contu. In questu articulu, offremu istruzioni per eliminà u vostru contu Yandex.

Eliminemu u vostru contu in Yandex

U prucessu di l'eliminazione di un account ùn vole più longamente - basta seguità uni pochi passi.

1. Da u vostru contu, cliccate nantu à u bottinu "Impostazioni" (si trova in u angulu in alto a destra di a schermata vicinu à e vostre credenziali) è selezziunate "Altro Impostazioni".

2. Fate clic nantu à la scheda "Passport".

3. A parte inferiore di u schermu in a sezione "Altre impostazioni", cliccate u pulsante "Elimina account".

Prima di cancellà, assicuratevi chì i servizii chì usate ùn cuntenenu micca informazioni impurtanti per voi. Insemi cù a cassetta postale, tutti i dati da Yandex Disk, Yandex Video è altri servizii saranu cancellati in permanenza. L'accessu à u vostru portafoglio in u serviziu Yandex soldi sarà ancu impiegabile dopu cancellazione di u cuntu. Dopu cancellazione di u cuntu, u vostru login ùn hè micca dispunibile per a rigirmentazione.

I prublemi chì si verificanu quandu si utilizanu i servizii Yandex ponu esse risolti ponendu in cuntattu serviziu di supportu.

4. Dopu à lettura di l'avvertenza da Yandex, inserite a password da u account o da a risposta à a dumanda di sicurezza è i caratteri da l'image. Fate un clic nantu à u pulsante "Cancella Account". In a prossima finestra - "Continua".

Vede ancu: Cumu si registri cù Yandex

Hè tuttu. Cuntinu eliminatu. Un account cù u listessu numaru di nomu pò esse registratu ancu dopu à 6 mesi.