Freni u navigatore? Un navigatore rapidu hè faciule! Accelerazione di Firefox, IE, Opera di 100%

Saluti à tutti i lettori di u blog!

Oghje aghju un articulu nantu à i navigatori - probabilmente u prugrammu più necessariu per l'utenti chì travaglianu cù Internet! Quandu passassi assai tempu in u navigatore - ancu se u navigatore hà rallentu assai pocu, pò influenzà assai u sistema nervosu (è u tempu di travagliu risuluta).

In questu articulu mi piacerebbe parte di un modu per accelerà u navigatore (à propositu, u navigatore pò esse qualsiasi: IE (esploratore di Internet), Firefox, Opera) à u 100%* (a figura hè subordinata, i testu mostranu risultati differenti, ma l'accelerazione di u travagliu, è, un ordine di grandezza, si capisce à l'ochju). Di fatti, aghju notatu chì parechji altri utilizatori sperti dispunibanu raramente un argucchja simile (sì ùn usanu micca, o ùn consideranu micca a crescita di velocità).

È cusì, fatti falà à u business ...

U cuntenutu

  • I. Ciò chì faci fermà u navigatore à rallentà?
  • Ii. Cosa avete bisognu di travaglià? Accordu di u discu di RAM.
  • Iii. Impostazione di u navigatore è accelerazione: Opera, Firefox, Internet Explorer
  • Iv. Conclusioni. Navigatore veloce hè faciule?

I. Ciò chì faci fermà u navigatore à rallentà?

Quandu navigate e pagine web, i navigatori salvanu assai intensività di elementi singuli di u situ à u discu duru. Cusì, ti permettenu di scaricà subitu è ​​vede u situ. Logicu, perchè scaricate i stessi elementi di u situ, quandu un utilizatore cambia da una pagina à un'altra? À propositu, questu hè chjamatu cache.

Cusì, una larghezza di cache grande, parechji tabulatura aperta, segnalibri, etc., ponu significativamente rallentà u navigatore. Hè soprattuttu à u mumentu in cui vulete aprirle (qualchì volta, a mo eccusione di tantu abbondanza di Mozilla, aperta nantu à un PC per più di 10 secondi ...).

Allora, imagina avà chì accadrà se u navigatore è a so cache sò messe nantu à un discu duru chì travaglia 10 volte più veloce?

Stu articulu mette l'accentu nantu à u discu rigiu virtuale di Disc RAM. L'ultima linea hè chì si crearà in a RAM di u computer (à propositu, quandu si spegne u PC, tutti i dati da essi saranu salvati in u HDD vera).

I vantaggi di un tali discu RAM

- aumentu a velocità di u navigatore;

- ridendu a carica nantu à u discu duru;

- riduce a temperatura di u discu duru (s'ellu appliceghja cun u operatu assai intensu);

- Pruduce a vita di u discu duru;

- Riduzione di u rumu da u discu;

- Ci sarà più spaziu nantu à u discu, perchè i schedari temporali saranu sempre eliminati da u discu virtuale;

- riduce u livellu di a frammentazione di u discu;

- L'abilità di aduprà a quantità completa di RAM (impurtante se avete più di 3 GB di RAM è installatu un OS di 32 bit, perchè ùn vede micca più di 3 GB di memoria).

Svantaghji di u Disk RAM

- In casu di mancanza di tensione o d'errore di sistema - i dati da u discu duru virtuale ùn saranu micca salvati (sò salvati quandu u PC hè ripartutu / spegnutu);

- Un tale discu staccava a RAM di u computer, se avete menu di 3 GB di memoria - ùn hè micca raccomandatu di creà un discu RAM.

À propiu sì, sembra un tale discu, se andate in "u me computer" cum'è un discu duru regulare. A schermata sottu mostra u discu di RAM virtuale (lettera T di unità).

Ii. Cosa avete bisognu di travaglià? Accordu di u discu di RAM.

È cusì, cum'è accennatu nanzu, avemu bisognu di creà un discu duru virtuale in a RAM di u computer. Per questo ci sò dozzine di prugrammi (sia pagati è liberi). A mo modesta opinione, unu di i migliori di a so tippa hè un prugramma. Dataram RAMDisk.

Dataram RAMDisk

Site ufficiale: //memory.dataram.com/

Chì hè u vantaghju di u prugramma:

  • - assai veloce (più veloce di parechji analoghi);
  • - libaru;
  • - permette di creà un discu di 3240 MB.
  • - salva automaticamente tuttu nantu à un discu duru virtuale in un HDD vera;
  • - Funziona in l'ottu di l'OS di Windows: 7, Vista, 8, 8.1.

Per scaricà u prugramma, seguite u ligame di sopra à a pagina cun tutte e versioni di u prugramma, è cliccate nantu à l'ultima versione (ligame quì, vedi a screenshot sottu).

L'installazione di u prugramma, in principiu, u standard: accunsente cù e regole, sceglite u spaziu di u discu per l'installazione è l'installazione ...

L'installazione avvene abbastanza subitu 1-3 minuti.

Quand'ellu cumincia per prima, in a finestra chì si vede, ci vole à specificà e impostazioni di u discu duru virtuale.

Hè impurtante di fà u seguitu:

1. In "A quandu Iclick avvia" linea, selezziunate a "crea un novu discu non formattatu" (cioè, creà un novu discu rigiduratu).

2. E dinò, in a riga "aduprà" devi specificà a dimensione di u vostru discu. Quì avete bisognu di cumincià da a taglia di u cartulare cù u navigatore è a so cache (è, naturalmente, a quantità di a vostra RAM). Per esempiu, aghju sceltu 350 MB per Firefox.

3. Infine, specificate duv'ellu si trova l'immagine di u vostru discu duru è selezziunate a opzione "salvarli nantu à u fermu" (salvate tuttu ciò chì hè in u discu quandu ripresenta o spente u PC. Veda l'immagine di sì quì.)

Finutu da questu discu sarà in RAM, allora i dati nantu à essi saranu salvati di fattu quandu si spegne u PC. Prima di cusì, affinchì ùn scrivite micca à ellu - ùn ci sarà nunda nunda nantu à sta ...

4. Fate clic sul pulsante Start Ram Disk.

Allora Windows vi dumandarà se installà un software da Dataram - hè ghjustu d'accordu.

Dopu u prugramma per gestisce i dischi di Windows si aprirà automaticamente (per mezu di l'urdinatori di u prugramma). U nostru discu sarà in u fondu - sarà visualizatu "u discu ùn hè micca distribuitu." Facendu cliccate à dirittu annantu à ella è creemu un "volumu simplici".

Assignu li una lettera di drive, perchè aghju sceltu a lettera T (per chì ùn certamente micca micca cuncepisce cun altri dispositivi).

Dopu, Windows vi dumandarà di specificà u sistema di file - Ntfs ùn hè micca una cattiva opzione.

Spingite u bottinu prontu.

Ora, s'è andate in "u mo computer / stu computer" vedaremu u nostru discu RAM. Apparirà cume un discu duru normale. Ora puderete copiare tutti i schedari in ellu è travaglià cun ellu cum'è un dischettu regale.

Drive T hè un drive virtuale duru ram.

Iii. Impostazione di u navigatore è accelerazione: Opera, Firefox, Internet Explorer

Avemu dirittu finu à u puntu.

1) A prima cosa chì deve esse fatta è di trasferisce a cartella cù u navigatore installatu in u nostru discu RAM virtuale virtuale. A cartella cun un navigatore installatu hè di solitu situata in u seguitu via:

C: Programmi di i File (x86)

Per esempiu, Firefox hè installatu per difettu in C: Archivi prugrammi (x86) Cartella Mozilla Firefox. Vede u screenshot 1, 2.

Screenshot 1. Copia la cartella cù u navigatore da a cartella Program Files (x86)

Screenshot 2. A cartella cù u navigatore Firefox hè adesso in u discu RAM (drive "T:")

In realtà, dopu avè ripusatu u cartulare cù u navigatore, pudete dì cumincià (da di più, ùn ne sarà micca superflue à ricreamerà a scelta rapida sul desktop per lanciatu automaticamente u navigatore situatu nantu à u discu duru virtuale).

Hè impurtante! Perchè u navigatore funziona ancu più veloce, avete bisognu di cambià a locazione di cache in e so impostazioni - a cache deve esse in u stellu discu duru virtuale à chì avemu trasferitu a cartella cù u navigatore. Cumu fà sta - vedi in seguitu in l'articolo.

À propositu, nant'à u drive di sistema "C" ci sò e imagini di u discu duru virtuale chì si sovrascinerà quandu si riavanu u PC.

Dischi Locali (C) - Immagini di discu RAM.

Configurate cache di u navigatore per accelerà

1) Mozilla FireFox
  1. Aprite Firefox è andate à circa: config
  2. Crea una linea chjamata browser.cache.disk.parent_directory
  3. Inserite a lettera di u vostru discu in u parametru di sta linea (in u mo esempio hè a lettera T: (Entrate cun due punti))
  4. Rinvalla u navigatore.

2) Internet Explorer

  1. Nell'ambitu di l'impostazione di l'ecplorer di Internet truvate la scheda Cronologia di navigazione / settazioni di settavule è trasmettite File di Tempuratoriu Internet in discu "T:"
  2. Rinvalla u navigatore.
  3. À propiu sì, l'applicazioni chì utilizanu IE in u so travagliu anu cumincià à travaglià assai più veloce (per esempio, Outlook).

3) Opera

  1. Aprite u navigatore è andate à circa: config
  2. Truvamu a sezione Utenti Prefs, in questu truvamu u parametru Cache Directory4
  3. Dopu, avete bisognu di entrà u seguitu in stu parametru: T:Opera (a lettera di a vostra unità sarà quellu chì avete attribuitu)
  4. Dopu avete bisognu di cliccà salvà è riavvià u navigatore.

Cartella per Windows Temporary Files (temp)

Aprite u pannellu di cuntrollu è andate in a sezione di a variabile di ambiente di sistema / cambiamenti di l'utente attuale (sta tabulazione pò truvà da a ricerca se inserisci a parola)cambiamentu ").
Dopu, avete bisognu di cambià a posizione di u cartulare Temp, basta inserite l'indirizzu di a cartella in cui i file danneggiati saranu conservati. Per esempiu: T: TEMP.

Iv. Conclusioni. Navigatore veloce hè faciule?

Dopu una simile operazione, u mo navigatore Firefox cuminciò à travaglià un ordine di grandezza più veloce, è questu si capisce ancu cù l'ochju nudo (cume s'ellu ne hà statu rimpiazzatu). Quantu à u tempu di avvicinamentu di u OS Windows, ùn hà micca cambiatu assai, chì hè circa 3-5 secondi.

Sintendu, riassumenu.

Pro:

- 2-3 browser più vittoriu;

Cons:

- A RAM hè stata rimossa (se avete un pocu di essa (<4 GB), allora ùn hè micca bagnatu di fà un discu duru virtuale);

- i favoriti aghjuntu, alcune impostazioni in u navigatore, ecc. sò salvate solu quandu u PC hà ripartitu / spente (in un laptop hè micca terribile chì l'elettricità sia improvvisamente persa, ma in un PC fermu ...);

- Sò un discu rigidale HDD vera, u spaziu di conservazione per a immagine di u discu virtuale hè stata rimpiazzata (tuttavia, u minus ùn hè tantu grande).

A realtà oghje, hè tuttu: chiunque si sceglie ellu stessu, o accelera u navigatore, o ...

Tutti felici!