Installazione di antivirus libero in PC

L'utenti chì aduprà attivamente l'internet spessu arrivanu à i siti cù cuntenuti in una lingua straniera. Ùn sempre micca cunsideratu copià u testu è traduttu cù un serviziu o un prugramma speciale, allora una bona soluzione hè di consentire a traduzzione automatica di pagine o di aghjunghje una estensione à u navigatore. Oghje, ti avemu da dirà in dettaglio cumu fà ciò in u popolari browser Google Chrome.

Vede ancu:
Installate Google Chrome in u vostru computer
Cosa fà se Google Chrome ùn hè micca installatu

Installate u traduttore in un navigatore Google Chrome

A funzione di traduzzione di cuntenutu predefinita hè stata aghjunta à u navigatore, ma ùn sempre funziona bè. In più, u magazinu hà ancu una aggiunzione ufficiale da Google, chì ti permette di traduce nant'à u testu in a lingua richiesta. Feminu una veduta à sti dui strumenti, ti diceremu cumu installà, abilità è configurà correttamente.

Metudu 1: Abilita a funzione di traduzione integrata

A maiò parte di l'utenti anu necessariu di tuttu u cuntenutu di u situ per esse traduttu immediatamente in a so lingua nativa, perciò l'utensu installatu da u navigatore hè più adattu per questu. S'ellu ùn hè micca fattu, ùn significa micca chì sia assente, hè simplicemente attivatu è stabilisce i parametri curretti. Questu hè fattu cum'è questo:

  1. Lanciate Google Chrome, cliccate nantu à l'icona in forma di trè punti verticali per aprite u menu. In u, andate à "Impostazioni".
  2. Scorri nantu à e tabuline è cliccate nantu à "Ulteriori".
  3. Trova una sezione "Lingue" è spiegà a punta "Lingua".
  4. Eccu attivà a funzione "Offra a traduzzione di e pagine se a so lingua hè diversa da quella utilizata in u navigatore".

Ora hè basta à riavvià u navigatore web è ricevi sempre notificazioni nantu à un eventuale trasferimentu. Se vulete chì questu offerta sia mostrata solu per certe lingue, seguite sti passi:

  1. In a tabulazione di e lingue, ùn attivate micca a traduzzione di tutte e pagine, ma cliccaci subitu "Add lingue".
  2. Usate a ricerca per truvà e linee più veloce. Sceglite a casella necessaria è cliccate nantu à "Add".
  3. Ora, vicinu à a linea desiderata, truvà u pulsante in forma di trè punti verticali. Ella hè responsabile di mostra u menu di regolazione. In essa, spuntà a casella "Offra di traduce pagine in sta lingua".

Pudete configurà a caratteristica in questione direttamente da a finestra di notificazioni. Fate u seguitu:

  1. Quandu a pagina vene un avutu, cliccate nantu à u bottinu. "Opzioni".
  2. In u menu chì si apre, pudete selezziunà a configurazione desiderata, per esempiu, quessa a lingua o u situ ùn sarà più traduttu.

A stu puntu, avemu finitu cù a cunsiderazione di un strumentu standard, speremu chì tuttu era chiaru è voi avete scopu cume si usa cù facilità. In u casu quandu e notificazioni ùn vene micca, vi avviò di cancellà a cache di u browser per chì inizià à travaglià più veloce. L'istruzzioni dettagliate nantu à questu tema sò trovu in u nostru altru artìculu à u ligame sottu.

Per di più: cumu scintà a cache in un navigatore Google Chrome

Metudu 2: Installate u Google Translator add-on

Ora analizzate l'estensione ufficiale da Google. Hè u listessu cum'è a funzione di sopra, traduce u cuntenutu di e pagine, ma hà funzioni addizionali. Per esempiu, pudete travaglià cù u frammento di testu selezionatu o trasferisce cù a linea attiva. L'aggiunzione di Google Translator hè u seguitu:

Andate à a pagina di download di navigatore di Google Translator for Chrome

  1. Andate à a pagina di add-ons in Google Store è cliccate nantu à u bottinu "Install".
  2. Conferma l'installazione cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  3. Ora l'icona apparirà nantu à u pannellu cù extensioni. Fate un clic nantu à essa per visualizà a stringa.
  4. Da quì pudete spostà in l'impostazioni.
  5. In a finestra chì si apre, pudete cambià i parametri di l'estensione - a scelta di a lingua principale è a configurazione di a traduzione istantanea.

Particolarmente interessanti azzioni cù i frammenti. Se avete bisognu di travaglià cù una sola pezza di testu, fate u seguitu:

  1. Nant'à a pagina, mette in risu u necessariu è cliccate nantu à l'icona chì si vene.
  2. Se ùn si vede micca, cliccate à dirittu cliccate nantu à u fragmentu è selezziunate Traduttrice di Google.
  3. A nova tabulazione si aprirà, quandu u fragmentu sarà trasferitu cù u serviziu ufficiali da Google.

Quasi ogni utente hà bisognu di una traduzione di u testu in Internet. Comu pudete vede, l'organizazione cù un attrezzi incorporatu o una estensione hè abbastanza facili. Sceglite l'opzione adatta, seguite e istruzioni, allora pudete immediatamente cuminciare à travaglià comodamente cun u cuntenutu di e pagine.

Vede ancu: Modi per traduce u testu in Browser Yandex