L'aggiornamento tempestu di software assicura non solu u supportu per a mostra curretta di tipi moderni di cuntenuti, ma hè ancu una chjave per a sicurezza informatica eliminendu lesioni in sistema. Tuttavia, micca tutti l'utenti seguanu l'aggiornamenti è li installanu manualmente in tempu. Allora, si hè consiglia di abilità l'aggiornamentu auto. Vedemu cumu fà ciò in Windows 7.
Abilitazione AutoUpdate
Per abilità l'aggiornamenti auto in Windows 7, i sviluppatori anu pussutu una numerosa maniera. Fighjà nantu à ognunu di elli in dettaglio.
Metudu 1: Pannello di cuntrollu
L'opzione più cunnisciuta per arricchisce a missione in Windows 7 hè di fà una numerosa manipolazione in u Gestione di l'aggiornamentu, andendu induve da u Pannellu di Cuntrollu.
- Cliccate nantu à u bottinu "Start" in fondo à u schermu. In u menu aperto, andate in a posizione "Pannello di cuntrollu".
- In a finestra di u Pannule di cuntrollu chì si apre, andate à a prima sezione - "Sistema è Sicurezza".
- In a nova finestra, cliccate nantu à u nome di a sezione. "Windows Update".
- In u Centru di cuntrollu chì si apre, aduprà u menu in sinistra per navigà nant'à "Impostendu i Parametri".
- In a finestra aperta in u blocu "Aggiornamenti impurtanti" scambia u switch à a posizione "Installazione di l'aggiornamenti automaticamente (raccomandatu)". Facemu clic "OK".
Ora tutti l'aggiornamenti di u sistema operativu si verificanu automaticamente in u computer, è l'utente ùn hà bisognu di preoccupassi per a rilevanza di l'OS.
Metudu 2: Fighjate una finestra
Pudete ancu procedere à stallà a messa à ghjornu automatica via a finestra Run.
- Fighjate a finestra Rundittatura cumminazione di tasti Win + R. In u campu di a finestra aperta, inserite l'espressione di cumunu "Wuapp" senza quotazione. Cliccate nantu à "OK".
- Dopu à ciò, aprite immediatamente Windows Update. Andate in a sezione "Impostendu i Parametri" è tutte l'azione ulteriore per abilità l'aggiornamentu automaticu sò eseguite cum'è quellu chì traversa u Panninu di Cuntrollu descrittu sopra.
Comu pudete vede, l'usu di a finestra Run pò riduce di modu significativu u tempu per finisce u compitu. Ma questu opzione suppone chì l'utente debba ricordà u comando, è in u casu di passà per u Panninu di Cuntrollu, e azzioni sò ancu più intuitive.
Metudu 3: Manager di serviziu
Pudete ancu abilità l'aggiornamentu automatu da a finestra di gestione di u serviziu.
- Per andà à u Manager di u Serviziu, andate in a sezione di u Pannello di Cuntrollu già cunnisciuta da noi "Sistema è Sicurezza". Ci fà cliccà nantu à l'opzione "Amministrazione".
- Una finestra si apre cù un elencu di i vari attrezzi. Sceglite un articulu "Servizi".
Pudete andà ancu direttamente à u Manager di u Serviziu per a finestra Run. Chjamate chjamatu pressu Win + R, è dopu in u campu entremu in l'espressione di cumandamentu seguente:
services.msc
Facemu clic "OK".
- Quand'una di e dui opzioni descritte sopra (passà da u Pannellu di cuntrollu o da a finestra Run) Manuale di u serviziu si apre. Ceremu in u nomu di a lista "Windows Update" e celebrate. Se u serviziu ùn hè micca accunsentitu, avete da permessu. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome "Run" in u pannello di sinistra.
- Se a parte sinistra di a finestra mostra i parametri "Stop u serviziu" è "Restart Service"quessa significa chì u serviziu gia in corsa. In stu casu, saltà u passu precedente è basta dopu cliccà nantu à u so nome cù u bottinu sinu di u mouse.
- A finestra di pruprietà di u serviziu di u Centru di l'aggiornamentu hè lanciata. Facemu clicchì nantu à u campu Tipu Startup e sceglite da a lista espansa di opzioni "Automatic (delay launch)" o "Automatic". Cliccate nantu à "OK".
Dopu e azzioni specificate, l'autorunu d'aggiornamenti sarà attivatu.
Metudu 4: u Centru di Supportu
L'inclusione di l'attualizazione automatica hè ancu pussibule per mezu di u Centru di Supportu.
- In a cassetta di sistema, cliccate nantu à l'icona triangulare "Mostra icone nascoste". Da a lista chì si apre, selezziunu l'icona in forma di una bandiera - "Risoluzione di i problemi di PC".
- Mette una piccola finestra. Cliccate nantu à l'etichetta "Open Support Centre".
- A finestra di Support Center apre. Se u vostru serviziu d'aghjurnamentu hè disattivatu, in a sezione "Sicurezza" l'inserzione sarà visualizzata "Windows Update (Attention!)". Cliccate nantu à u bottinu situatu in u listessu blocu. "Modificare opzioni ...".
- Una finestra per selezziunate e opzioni di u Centru d'aghjornu si aprite. Cliccate nantu à l'opzione "Installazione di l'aggiornamenti automaticamente (raccomandatu)".
- Dopu à quest'azione, l'aggiornamentu automaticu sarà attivatu, è un avvisu in a sezione "Sicurezza" A finestra di u Support Center vi scomparirà.
Comu pudete vede, ci sò una serie di opzioni per fà un aghjunghjenu automaticu in Windows 7. In realtà, sò tutti equivalenti. Allora l'utente può solu sceglie l'opzione chì hè più praticu per ellu personalmente. Ma, se vulete micca attivà solu l'aggiornamentu automaticu, ma ancu fà qualchi altre impostazioni in quantu à u prucessu specificatu, allora hè megliu per esaminà tutte e manipule da a finestra di Windows Update.