Maschere in Photoshop


In u mondu mudernu, ahu, ùn si pò fà senza travaglià cù u prugramma Photoshop. È in qualchì tappa di travagliu cun, vi pudete bisognu d'informazione nantu à cumu creà una maschera di strato.

Stu articulu vi dirà cumu aduprà a maschera in Photoshop.

Per i utilizatori di Photoshop, sapè usà una maschera hè assai impurtante, chì spessu hè necessariu aduprà stu stratu.

Hà un certu assai vantaghji. Prima, u stratu di maschera ùn hè micca inferiore di a gomma in a so efficacia. Dopu, questu strumentu ti permette di fà questu o quella area in l'immagine invisibile in una seconde. Bè è in terza parte, ancu un zitellu puderà capisce l'istruzzioni per aduprà u.

Cosa hè una maschera di strato

A "maschera" di l'attualu Photoshop hè cunnisciuta. Fondamentalmente, hè disignatu per mascherà una certa parte di a maghjina o per fermà parzialmente o nè l'attività di un prucessu prucessu in Photoshop.

Ùn tutti, ancu l'usu di computer più avanzatu sapenu chì a maschera hè tri-culore, ma hè una cumbinazione di culori grigi, neri è bianchi.

Ognunu di questi culori hà a so funzione. Hè un culore scuru chì hè destinatu à mascherà, l'effettu di u grigio tocca a trasparenza, è u biancu rende una o un'altra immagine visibile.

Tutti questi culori in a maschera ponu esse regolati dipende da ciò chì perseguite u scopu: rende u stratu quasi invisibile o mascherà accuratamente qualsiasi area di u.

Aduprendu a maschera in Photoshop, pudete nascondà parechji tippi di strati: oggetti intelligenti, strati contenenti forme o testu ... Nisunu pruibisce di mette ancu una maschera nantu à un gruppu di strati invece di unu.

In realtà, a maschera hà e stesse proprietà di l'ebaser. L'immagine chì hè in u stratu resterà intatta, ancu s'è a maschera hè configurata diversamente o rimossa. A differenza di a maschera, a gomma ùn pò esse applicata à a grafica vettoriale.

Algoritmu per aghjunghje una maschera à un stratu

Come annunziatu nanzu, a maschera pò esse applicata à parechji strati o nantu à un stratu di ogni tipu. Per travaglià cù maschere, i creaturi di u prugramma Photoshop sò stati appositamente attribuiti a squadra "Aggiungere una maschera à u stratu". Per truvà sta icona, bisogna à guardà u pannellu strà, hè ghjustu sottu.

Ci hè dui tippi di maschere chì differenu per a so fine: una maschera nera è una maschera bianca. Una maschera nera face una certa parte di l'immagine invisibile. Solu cliccate nantu à u pennu neru è selezziunate a parte di l'immagine chì volete aghjuntu cun, è sparirà.

L'effettu opposu hà una maschera bianca - questu deve esse adupratu se vulete l'immagine per restà visibile.

Ma questu ùn hè micca l'unu modu per impusce una maschera di strati nantu à l'immagine. U secondu mezu hè assai più faciule, rispettivamente, ci vole à fà attente à quelli chì sò ancu appena apprezzati u prugramma Photoshop.

Prima cliccate nantu à u menu. "Strati", dopu da i strati offerti da u prugramma da sceltu, selezziunà una maschera di stratu.

Dopu, avete bisognu di fà un'altra scelta, ma avà da dui tippi di maschere - biancu è biancu. Quandu sceglie deve esse guidatu da ciò chì a dimensione sarà parte di l'immagine chì deve esse nascosta.

S'ellu hè chjucu, allora a maschera di culore biancu diventerà u megliu assistente. Sì u spaziu in l'imagine hè grande, allora hè bè d'usà una maschera nera.

Cumu travaglià cun maschera di strati

Speremu chì adesso ùn sia micca un secretu per voi chì a maschera hè e cume imponu a l'image. Se sì, allura hè u tempu di cuminciare à travaglià cun chjama.

In un travagliu ulteriore, avete bisognu di decideru chì effettu vulete nantu à l'immagine. A seconda di quessa, sceglite u strumentu pertinente da quelli offerti in Photoshop.

Imagine chì avete bisognu di sceglie una maschera. In questu casu, unu di i trè attrezzi farà: un strumentu di selezzione, un spazzolu, o un dito. Sceglite quello chì vi travaglia megliu cun.

Utilisate u strumentu selezionatu cume si cuntene a travaglià cù u stratu ordinariu. Vogliu aghjunghje un effettu insolutu à a vostra immagine - aduprà un gradiente, un pennu, o altri strumenti di disegno.

Purtroppu, u stratu di maschera ùn permette micca l'usu di culori brillanti, ricchi, dunque avete da restringe à una gamma nera è bianca di tinte.

Per esempiu, parve questu. Dicemu chì avete bisognu di cambià u tonu grigio oppidu in a foto à un luminosu è originale. L'utellu Puddu Neri vi aiuterà cun questu.

Cliccando nantu ad elli, selezziunu u culore chì volete aghjuntu. Poi, invece di u, ponemu appena un altru fuddu, è a foto scintillanu cù nuovi culori.

Chì i filtri è l'utili ponu esse aduprati per e maschre di strati

À l'iniziu di u articulu ci era dighjà informazione riguardu à a possibilità di applicà tutti i filtri è strumenti à a maschera di strati. A scelta di filtri è di attrezzi dipende da chì tippu di risultatu vole. Eccu in lista di l'utenti chì l'usini di Photoshop pigliano più spessu.

1. Gradient

Difatti chè quellu chì utilizza Photoshop hà mai sentitu parlà di Gradient. U gradientur face a transizione tra dui o più fotografie in discretu, à causa di u ghjocu di luce è ombra.

2. Forme è testu

Diversi paroli è frasi stampate nantu à a maschera di strati sò ancu popolari in l'utenti di Photoshop. Se vulete travaglià cù u strumentu "Text", cliccate nantu à a so icona è in a linea chì si vene à tippu in u vostru tippu preferitu o testo.

Allora selezziunate u testu inseritu, tenendu a chiavi in ​​a tastiera CTRL è cliccendu cù u cursore di a mouse nantu à a barra di l'utile "Text Tool".

Dopu à quessa, riprisenta u stratu in a prima foto è semplicemente metti nantu à questu un stratu di maschera di più. In questu casu, u stratu in cui u catu si trova deve esse sottu à u stratu di testu. Di seguito hè una maghjina induve pussessite truvà u risultatu di tutte queste azzioni.

3. A pinnula

U pennu hè spessu usatu quandu avete bisognu di rimpiazzà u sfondo in a foto o riduce a taglia di l'immagine. Tuttavia, a maschera di u stratu hè un strumentu menu efficace per sostituite u funule.

4. Filtri

I filtri sò usati se u vostru scopu hè di decorà, diversificà l'imagine. Ci hè tantu modi per fà quellu. Solu a maggior parte di elli sò adatte solu per quelli chì sò in Photoshop cun “voi” è chì avianu una ricca imaginazione.

Per facilità a capienza - un pocu esempiu. Andemu à a foto cù un ghjattu. Perchè ùn si trama un mudellu originale intornu à a foto? Per fà quessa, fate una maschera di strato cù una selezzione rettangulale. Cusì a foto si farà più chjuca, cù certi di essa diventà invisibile, è micca tagliata.

Poi, aprite a finestra cù maschere di strati cù u cursore di a mouse, cliccate nantu à l'icona "Filtrà"dopu "Design" è poi cliccate nantu à l'icona "Tagliu coloratu".

Dopu, avete bisognu di entrà numeri in u menù menu a discesa, è chì vi truverete, guardendu a maghjina dopu u testu. Se fassi tuttu correttamente, allora à a fine vi puderete ammirà a fotografia, i cui bordi sò decorati cù una cornice cù un mudellu originale.


5. Strumenti di selezzione

Ogni stratu pò esse distinguitu cum'è un stratu di testu, è pudete fà una maschera di stratu, cum'è si hè dettu prima. Per a selezzione, pudete aduprà qualsiasi strumentu, per esempiu, una selezzione rettangulale. Dopu à quessa, una maschera hè appena applicata à u stratu sceltu. E forme di u stratu rasterizatu permettenu di applicà a maschera immediatamente.

Altri strumenti

U stratu nantu à u quale a maschera hè applicata hè facile da edità. Per fà quessa, i colpi sò applicati in culori bianchi è neri. À l'iniziu di u articulu hà datu l'infurmazioni dettagliate per a mudificazione di u stratu. Tuttavia, in u prugramma Photoshop, ci sò ancu altri strumenti chì afectanu a maschera di strati. Aparenu nantu à u schermu, se cliccate nantu à a miniatura di a maschera cù u cliccatu destro di u mouse. Sì padrinu di Photoshop, ti sarà utili per familiarizzà cù elli.

1. Rimuovi a maschera di u stratu. Dopu cliccatu nant'à quellu comando, a maschera di u stratu sparisce.

2. Applicà una maschera di u stratu. Dopu cliccatu nant'à u cumandamentu, una combinazione di l'immagine nantu à u stratu è a maschera si faci. Dunque a strata hè rasterized.

3. Disattiva la maschera di u strato. Questu strumentu ti permette di sguassà a maschera di u stratu per un pocu. Ma a risturazione hè cum'è facile da rimuovere: cliccate nantu à l'icona di a maschera, è a maschera diventa attiva di nuovo.

Sicondu a versione di Photoshop, ancu altri comandamenti pò verificà: "Sottrà a maschera da a zona selezionata", "L'intersezione di a maschera cù a zona selezionata" è "Aggiungere una maschera à a zona selezionata".

In chì strati ponu aghjunghje una maschera di strato

Quasi tutti i tipi di strati supportanu maschera overlay. Queste includenu strà cù una immagine rasterizzata, cù un oggettu intelligente, strati cù u testu, cù diverse forme. Puru ancu parechji strati pò esse aghjustatu à una maschera.

Cumu i stili di strati afectanu a maschera

A maschera pò esse aduprata micca in tutti i casi. Se avete usatu stili di edizione di l'imagine cum'è "Shadow" o "Fusione esterna", a maschera di u stratu ùn agisce micca. Ma a trasformazione di un strettu "prublemu" in un oggettu intelligente, a so rasterizazione o a fusione di un stratu cù u stile usatu nantu à questu, neutralizza u prublema.

Di sopra, hè stata cunsultata tutte e informazioni chì ponu esse utule quandu lavoranu in Photoshop cù maschere di strati. Più prubabilmente, dopu à a cunniscenza di u applicazione di i suggerimenti cuntenuti in ellu, in pratica, utrani novici ammanu megalmente a so abilità.