Cosa hè u cavu HDMI?

A questione di a sicurezza per un gran numaru di utilizatori svolge un rolu assai impurtante. Parechji anu pusatu restrizioni à l'accessu à u dispositivo in sè, ma ùn hè sempre necessariu. A volte, avete bisognu di mette una password in una applicazione specifica. In questu articulu vedemu diversi modi per chì questu travagliu sia fattu.

Impostà una password per l'applicazione in Android

A password deve esse piazzata se sì in inquietu à a prutezzione di l'infurmazioni impurtanti o se vulete nascere da u sguillaghju. Ci sò parechje soluzioni semplici per stu prublema. Sò fatti in appena qualchi passi. Purtroppu, senza installà software di terze parti, a maiò parte di i dispositivi ùn dighjanu micca una prutezzione addizionale per sti prugrammi. In listessu tempu nantu à i telefoni intelligenti di certi costruttori famosi, chì a cuore di proprietà hè diversa da l'Android "puru", hè sempre possibile piazzà una password per e applicazioni per mezi standard. In più, in l'impostazioni di parechji prugrammi mobili, chì a sicurezza svolge un rolu estremamente impurtante, pudete ancu mettere una password per lanciari.

Ùn vi scurdate di u sistema di sicurezza standard di Android, chì vi permette di blocà in sicurità u dispositiu. Questu hè fattu in pochi passi simpli:

  1. Vai à l'impostazioni è selezziunate a sezione "Sicurezza".
  2. Usate l'impostazione di una password digitale o grafica, certi dispositivi anu ancu un scanner di impronte digitali.

Dunque, avendu pigliatu a basa di a teoria di basa, passemu à una pratica è una riflessione più dettagliata di tutti i metudi esistenti di bloccà applicazioni in dispositivi Android.

Metudu 1: AppLock

AppLock hè liberu, faciule da usà, ancu un utente inesperto capisce i controlli. Suppone l'installazione di prutezzione supplementare nantu à ogni applicazione di l'apparecchiatura. Stu prucessu hè assai simplici:

  1. Vai à u Google Play Market è scarica u prugramma.
  2. Scaricate AppLock da u Market Play

  3. Sùbbitu vi sarà dumandatu di stallà u mudellu. Usate una cumminazione complessa, ma una per micca a scurdà u so.
  4. Avanti hè di entrà l'indirizzu di e-mail quasi. A chjave di recuperu d'accessu ne hè mandata à ella se a password hè persa. Lasciate quellu campu campu se ùn volete micca compie nulla.
  5. Ora vedite un elencu di applicazioni induve pudete blocà chè elli.

U svantaghju di stu metudu hè chì a password predefinita ùn sia micca piazzata nantu à u persunale, perciò un altru utilizatore, eliminendu solu AppLock, ripresenta tutte e impostazioni è u setu di prutezzione sparirà.

Metudu 2: CM Locker

CM Locker hè un pocu simile cù u rappresentante di u metudu precedente, tuttavia, hà a so propria funzionalità unica è certi strumenti aggiuntivi. A prutezzione hè stabilita cumpricata:

  1. Installate CM Locker da u Google Play Market, lanciate u seguitu e istruzioni semplici in senu à u prugramma per completà a pre-configurazione.
  2. Scaricate CM Locker da u Play Market

  3. Dopu, una verifica di sicurezza sarà effettuata, vi sarà dumandatu di definisce a vostra propria password in u schermu di serratura.
  4. Ti cunsiglii di furnisce una risposta à una di e dumande di cuntrollu, in cui casu ci hè sempre stata un modu per restituisce l'accessu à e applicazioni.
  5. Ùn ci hè più da fà avà l'utili impurtati.

Di e caratteristiche addizionali mi vogliu menzionà un strumentu per pulì applicazioni di u primu pianu è imposta u mostra di notificazioni importanti.

Leggere dinò: Prutezzione di Applicazioni Android

Metudu 3: Strumenti di sistema standard

Come annunziatu sopra, i fabbricanti di certi telefoni intelligenti è tabulette in esecuzione di u sistema operativo Android offrenu à i so utilizatori a capacità standard di prutezzione di e applicazioni, ponendu una password. Considerateva cume ciò si faci da l'esempiu di i dispositivi, o, piuttostu, cusci di marca di dui marchi chini cuncepiti è una di i Taiwan.

Meizu (Flyme)

  1. Aprite "Impostazioni" u vostru smartphone, scurgi in listinu di opzioni dispunibule quì per bloccà "Dispositiu" è truvate u articulu "Imprints and Security". Andate in ellu.
  2. Selezziunate a sottusezzione Sicurezza di l'applicazione e spostate u selettore di cambiamentu in a posizione attiva.
  3. Inserite in a finestra apparente un password di quattru, cinque o sei cifre chì vulete aduprà dopu per bloccà l'applicazioni.
  4. Truvate l'elemento chì vulete proteggere è selezziunate a casella situata à a destra di a.
  5. Ora, quandu pruvate à aprite un'applicazione bloccata, dà bisognu di specificà una password prima. Solu dopu à chì sarà pussibule di accede à tutte e so capacità.

Xiaomi (MIUI)

  1. Com'è u casu di sopra, apri "Impostazioni" apparecchiu mobile, scorrere per a lista finu à u fondu, finu à u blocu "Applicazioni"in chì articulu di selezzione Sicurezza di l'applicazione.
  2. Puderete vede una lista di tutte e applicazioni per i quali pudete pienu una serratura, ma prima di fà quì, duverete stabilisce una password condivisa. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu pertinente situatu à u fondu di u schermu è inserisci u espressione di u còdice. Per difettu, vi sarà dumandatu di entrà un mudellu, ma se vulete, pudete cambià "Metudu di prutezzione"cliccendu nant'à u ligame di u nomu A sceglie, in più di a chjave, una password è un codice pin hè dispunibule.
  3. Dopu avè determinatu u tipu di prutezzione, inserisci l'espressione di u còdice è cunfirma u pressu "Prossimu" per andà à u prossimu passu.

    Nota: Per una sicurezza maggiore, u còdice specificatu pò esse ligatu à un Mi-account - questu aiuterà a resettà è ripristinisce a password in casu chì vi scurdate. Inoltre, se u telefonu hà un scanner d'empronta digitale, vi verrà dumandatu di aduprà u cumunu di mezu di prutezzione. Fate o micca - decisite per tè.

  4. Scorri trà a lista di applicazioni installate nantu à u dispositivo è truvete quellu chì vulete proteggere cù una password. Spostate l'interruttore à a destra di u so nome in a posizione attiva - in stu modu attivate a prutezzione di l'applicazione cù una password.
  5. Da quì, in ogni casu, ogni volta chì lanciate u prugramma, avete bisognu di entrà una espressione di codice per esse capace di aduprà.

ASUS (ZEN UI)
In a so shell shell proprietariu, sviluppatori di una cumpagnia taiwanese cunnisciuta permettenu ancu di prutezzione d'applicazioni installate da interferenze esterne, è questu puderebbe fà in duie maniere differente in una volta. U primu implica l'installazione di una password grafica o còdice pin, è un hacker potenziale pò esse catturatu ancu in Camera. U secondu hè quasi uguale a chiddi discuvate sopra - sti hè a regolazione di solitu di una parola d'accessu, o, piuttostu, un codice pin. U dui opzioni di sicurezza sò dispunibule in "Impostazioni"direttamente in a so sezione Sicurezza di l'applicazione (o AppLock Mode).

Altrimenti, strumenti di prutezzione standard funzionanu à i dispositivi mobili di tutti l'altri produttori. Benintesa, puru ch'elli anu aghjuntu questa funzione à u shell di proprietà.

Metudu 4: Caratteristiche di base di alcune applicazioni

In certe applicazioni mobili per Android, per difettu hè pussibule di definisce una password per u so lanciu. Prima di tutti, questi includenu i clienti di banche (Sberbank, Alfa-Bank, ecc.) È prugrammi vicinu à elli cum'è destinatu, chì è, quelli cunnessi à a finanza (per esempio, WebMoney, Qiwi). Una funzione di prutezzione simile esiste in certi clienti di e reti sociali è messageri immediati.

I metudi di sicurezza previsti in un prugramma o in un antru pò differisce - per esempiu, in un casu hè una password, in l'altra - un codice pin, in u terzu - una chjave grafica, ecc. Inoltre, i stessi clienti di banca mobile permettenu di cambià di e opzioni di protezione scelte (o inizialmente dispunibili) per a scansione di impronte digitali ancu più sicura. Cioè, invece di una parola d'accessu (o un valore simile), quandu pruvate à lanciare un'applicazione è aprite, hè basta à mettere u vostru dittore nantu à u scanner.

A causa di differenze esterne è funzionale in i prugrammi d'Android, ùn pudemu micca furnisce una infurmazione generalizzata per l'impostazione di una password. Tuttu ciò chì pò esse raccomandatu in questu casu hè di guardà in l'impostazioni è truvà quellu un elementu relativu à a sicurezza, a sicurezza, à u còdice PIN, a password, etc., vale à dì ciò chì hè directamente legatu à u nostru argomenti oghje, è I screenshots annantu à sta parte di l'artìculu aiutanu à capisce l'algitimu generale di azzioni.

Conclusione

Cume a nostra educazione ghjunghje finisce. Benintesa, era pussibule di cunsiderà qualchì più solu soluzioni software per prutezzione di applicazioni cù una password, ma praticamenti ùn differenu micca tra di elli è offrenu a stesse funzioni. Hà per quessa, per esempiu, usamu solu i rappresentanti più pratici è popolari di stu segmentu, cum'è e caratteristiche standard di u sistema operativu è di certi prugrammi.