Installà Windows 10 da una unità flash

Questa guida passo-passo descrive in dettaglio cume installà Windows 10 da una unità flash USB in un computer o un laptop. Tuttavia, l'istruzione hè dinò adatta in casi chì una stallazione pulita di u sistema operativo sia realizzata da un DVD, ùn ci sarà micca differenze fondamentali. Inoltre, à a fine di l'artìculu ci hè un video nantu à l'installazione di Windows 10, dopu rivedendu chì certi passi ponu esse capitu megliu. Ci hè ancu un'istruzione separata: Installazione di Windows 10 in un Mac.

À l'ottobre di u 2018, quandu l'iniziu Windows 10 per installà cù i metudi descritti in seguenza, a versione Windows 10 hè caricata cù l'aghjurnamentu di l'ottobre di u 1803. Inoltre, cum'è ancu, se avete dighjà una licenza di Windows 10 installata in un computer o un laptop, ottenuta in ogni modu, ùn avete micca bisognu d'introduisce a chjave di produttu durante l'installazione (cliccate "ùn ho micca una chiave di pruduttu"). Per sapè di più nantu à e funzioni di attivazione in l'articolo: Attivazione di Windows 10. Se avete Windows 7 o 8 installatu, pò esse utile: Cumu fà fà aghjunghje a Windows 10 gratuitamente dopu à a fine di u prugramma di aggiornamento Microsoft.

Nota: se pensate à reinstallà u sistema per risolve i prublemi, ma l'OS avvia, pudete aduprà u novu metudu: Installazione pulita automatica di Windows 10 (Start Fresh o Start again).

A creazione di una unità di bootable

U primu passu hè di creà un drive USB di avviatore (o DVD) cù i file di installazione di Windows 10. Se avete una licenza di OS, allora u megliu modu per fà una unità flash USB di avvicinamentu hè aduprà l'utilità di Microsoft ufficiali nantu à http://www.microsoft.com -ru / software-download / windows10 (item "Download tool now"). In listessu tempu, a larghezza di bit di l'attellu di creazione di media scaricata per l'installazione deve risponde à a larghezza di bit di u sistema operativu attuale (32-bit o 64-bit). Modi supplementari per scaricà u Windows 10 originali sò spiegati à a fine di l'articolo Cumu scaricà Windows 10 ISO da u situ di Microsoft.

Dopu avè lanciatu questu strumentu, selezziunate "Crea un mezu di installazione per un altru computer", selezziunate a lingua è a versione di Windows 10. A l'ora corrente, selezziunate "Windows 10" è l'unità flash USB creata o a immagine ISO cuntene Windows 10 Professional, Home and per una lingua, a selezzione di l'editoriale si faci durante u prucessu di stallazione.

Allora selezziunate a creazione di una "unità flash USB" è aspettate chì i schedari di installazione di Windows 10 esse scaricati è scritti in l'unità flash USB. Usendu a listessa utilità, pudete scaricà l'immagine ISO originale di u sistema per scrive in disc. Per difettu, l'utile propone di scaricà esattamente a versione è a edizione di Windows 10 (ci sarà un marce di scaricatu cù i parametri consigliati), chì pò esse aggiornatu nantu à stu computer (tenendu in considerazione l'OS attuale).

In i casi in cui avete a vostra propria immagine ISO di Windows 10, pudete creà un drive di bootable in una varietà di modi: per UEFI, basta copià u cuntenutu di u file ISO in un drive flash USB formattatu in FAT32 cù software libero, UltraISO o a linea di comando. Capite di più nantu à i metudi in l'istruzione di l'azzardu di l'iniziu di Windows 10.

A preparazione per l'installazione

Prima di cuminciare à stallà u sistema, curate i vostri dati importanti personali (cumpresu da u desktop). U ideali, esse deve esse salvatu in un discu esternu, un discu duru separatu nantu à u computer, o à "disc D" - una partizione separata nantu à u discu duru.

È infine, l'ultimu passu prima di procedere hè l'installazione di un boot da un drive flash o discu. Per fà quessa, ripartite u computer (hè megliu per riavvià, è micca chjappu; cum'è e funzioni di u caricate veloce di Windows in u secondu casu pò interferisce cù l'azzioni necessarie) è:

  • Oppure andate in BIOS (UEFI) è installate prima u drive di installazione in a lista di dispositivi di boot. U loging in BIOS hè di solitu fattu premendu Del (nantu à i computer stazionari) o F2 (in i portatili) prima di avviare u sistema operativu. Per saperne di più - Cumu mettere u scarpu da u drive flash USB in BIOS.
  • In più, aduprà u menu di avvio (cusì preferibile è più pratticu) - un menu speciale da u quale pudete sceglie quale drive per l'iniziu da sta volta hè chjamatu dinò da una chjave speziale dopu avè accurdatu u computer. Per saperne di più - Cumu si entri in u Menu di Boot.

Dopu avè avvicinatu da a distribuzione di Windows 10, videte "Premete un qualsiasi tasto per avè da CD ort DVD" in una schermata nera. Premete una qualsiasi tasca è aspettate finu à chì u prugramma di stallazione principia.

U prucessu di stallazione di Windows 10 in un computer o laptop

  1. In a prima schermata di u prugrammu di installazione, vi sarà dumandatu di sceglie una lingua, u furmatu d'ora è u metudu di l'inserzione di a tastiera - pudete lasciare i valori russi predefiniti.
  2. A prossima finestra hè u bottinu "Install", chì deve esse cliccatu, è u articulu "Risturazione sistema" sottu, chì ùn serà discusso in stu articulu, ma hè assai utile in alcune situazioni.
  3. Dopu, sarete portati à a finestra di input per a chiave di pruduttu per attivà Windows 10. In a maggior parte di i casi, eccettu per quelli chì avete acquistatu separatamente a chjave di u pruduttu, cliccate solu "ùn sò micca una chjave di pruduttu". Opzioni addiziunali per l'azione è quandu applicarli sò descritte in a suttaziunazione "Ulteriori informazioni" à a fine di u manuale.
  4. U passu chì cioè (ùn puderete micca apparire s'ellu era stabilitu l'edizione da a chiave, cumpresu da UEFI) - a scelta di l'edizione di Windows 10 per l'installazione. Sceglite l'opzione chì era in precedenza in stu computer o laptop (vale à dì, per chì ci hè una licenza).
  5. U passu successivu hè di leggere l'accordu di licenza è di accettà i termini di licenza. Dopu ciò hè fattu, cliccate "Avanti".
  6. Un di i punti più impurtanti hè di sceglie u tipu d'installazione di Windows 10. Ci hè dui opzioni: Aggiorna - in questo casu, tutti i parametri, i prugrammi, i schedari di u sistema installatu precedente sò salvati è u vechju sistema hè salvatu in a cartella di Windows.old ). Hè cusì, questu prucessu hè simile à un simu attualizazione; ùn serà micca cunsideratu quì. Installazione cume - questu articulu permette di fà una installazione pulita senza salvà (o salvà parchì) i file di l'utente, è durante l'installazione, pudete dividere i dischi, u formattà, sguandendu u computer di i file precedenti di Windows. Questa opzione sarà descritta.
  7. Dopu avè selezionatu una installazione persunalizata, vi sarete portata à a finestra per selezziunà una partizione di discu per l'installazione (possibili errori di installazione in stu stadiu sò spiegati sottu). In listessu tempu, s'ellu ùn hè micca un novu discu duru, vedite un numeru più grande di partizioni chè nanu avè visto in l'esploratore. Provaraghju spiegà e opzioni per l'azione (ancu in a video à a fine di l'istruzione I mostra in dettu è dite chì cosa è cume pò esse fattu in sta finestra).
  • Se a vostra fabbricazione hè stata preinstallata cù Windows, dopu à e partizioni di sistema nantu à u Disk 0 (u so numeru è dimensione pò cambià di 100, 300, 450 MB), vedi un altru (di solitu) partizione cù una dimensione di 10-20 gigabyte. Ùn mi piace a pussibilità di aghjurnarli in alcun modu, in quantu cuntene una immagine di recuperu di u sistema chì ti permette di restituite subitu un computer o un laptop à u statu di a fabbrica quandu ne vulemu fà. Ùn micca micca cambià e partizioni riservate da u sistema (eccettu quandu si decide di pulì solu u discu duru).
  • Di regula, cù una stallazione pulita di u sistema, hè piazzatu nantu à a partizione corrispondente à l'unità C, cù a so formattazione (o cancellazione). Per fà quessa, selezziunate sta sezione (pudete determinà a so dimensione), cliccate nantu à "Formatu". È dopu, selezionatu, cliccate "Avanti" per proseguire l'installazione di Windows 10. I dati nantu à altre partizioni è dischi ùn saranu micca affette. Se avete installatu Windows 7 o XP in u vostru computer prima di installà Windows 10D'altronde, una opzione più affidabile hè di sguassà a partizione (ma ùn formattelarla), selezziunate a zona dislocata chì si vede è cliccate "Avanti" per creà automaticamente e partizioni di sistema necessarie da u prugramma d'installazione (o aduprà quelli esistenti cum'è esiste).
  • Sì saltà a formatazione o l'eliminazione è sceglite d'installà una partizione in cui u OS hè già installatu, a prima installazione di Windows sarà piazzata in a cartella Windows.old, è i vostri file nant'à u discu C ùn saranu micca affette (ma ci sarà piena di spazzatura nantu à u discu dur).
  • Se ùn ci hè nunda di primu importanza nant'à u vostru discu sistema (Dischettu 0), pudete cancellà cumplettamente tutte le partizioni una per una, ricreate a struttura di partizioni (usando l'eletti "Elimina" è "Crea") è installa u sistema nant'à a prima partizione, dopu a partizioni di sistema create automaticamente .
  • Se u ancu sistema hè installatu in una partizione o C drive, è per installà Windows 10, selezziunate una altra partizione o discu, allora avete duie sistemi operativi installati annantu à u vostru computer è u vostru bisognu quandu avete avvia u computer.

Nota: Se vedi un missaghju à a scelta di una partizione nantu à un discu chì Windows 10 ùn pò esse installatu in sta partizione, cliccate nantu à stu testu è dopu, dipende da ciò chì hè u testu pienu di l'errore, aduprate e istruzioni seguenti: U discu avi un stile di partizione GPT installazione, ci hè una tavula di partizioni MBR nantu à u discu selezionatu, nantu à i sistemi Windows EFI, pudete installà solu in un discu GPT. ùn aia micca pussutu creà una nova partizione o truvà una partizione esistente durante l'installazione di Windows 10.

  1. Dopu avè selezionatu a vostra opzione di sezione per l'installazione, cliccate nantu à u pulsante "Avanti". Copia di i lighjini di Windows 10 in u computer inizia.
  2. Dopu un riavrugghiu, un mumentu di azzione ùn hè micca richiestu da voi - a "Preparazione", "U Configurazione di i componenti" si sparghje. In questu casu, u computer pò riavvià è à qualchì volta si stà cù una schermata nera o blu. In questu casu, aspettate solu, si tratta di un prucessu normale - à l'insegnamentu à volte.
  3. Dopu à a fine di questi processi abbastanza longu, si pò vedi un'offerta di cunnessione à a rete, a rete pò decidere automaticamente, o so richieste di cunnessione pudete ùn vene micca nè Windows 10 ùn hà micca ritrovatu l'apparecchimentu necessariu.
  4. U passu successivu hè di configurà i parametri di base di u sistema. U primu elementu hè a selezzione di una regione.
  5. A seconda tappa hè a cunfirmazione di a giustizia di a disposizione di a tastiera.
  6. Dopu, u installatore offre una maghjina di tastiera in più. Se ùn avete micca bisognu di opzioni di input diversu da u russo è inglese, salta stu passu (l'inglese hè prufessu).
  7. Se avete una cunnessione Internet, vi sarà offerta duie possibili per configurà Windows 10 - per usu persunale o per l'organizazione (aduprà sta opzione solu sì avete bisognu di cunnessu u vostru computer à una rete di travagliu, un duminiu è un servitore di Windows in a organizazione). Di solitu avete da sceglie l'opzione per usu personale.
  8. In u prossimu passu di l'installazione, u account Windows 10 hè statuziatu. Sì avete una cunnessione Internet attiva, vi verrà richiesto di configurà un account Microsoft o inserite unu account existente (pudete clicà "account offline" in la parte inferiore sinistra per creà un account locale). S'ellu ùn hè micca una cunnessione, un account locale hè creatu. Quandu hè installatu Windows 10 1803 è 1809 dopu avè inseritu u login è password, dà ancu à dumandà chjave di sicurezza per recuperà a vostra password se si perda.
  9. A pruposta per aduprà un còdice PIN per entrà in u sistema. Aduprate à a vostra discrezione.
  10. Se avete una cunnessione Internet è un account Microsoft, vi sarà richiesta di configurà OneDrive (storage di nube) in Windows 10.
  11. È a fase finale di configurazione hè di configurà e impostazioni di privacy di Windows 10, chì includenu u trasferimentu di dati di situazione, ricunniscenza vocale, u trasferimentu di dati di diagnostica è a creazione di u vostru profilo publicitariu. Legiate attentamente è disattivu ciò chì ùn avete micca bisognu (I disattivu tutti l'articuli).
  12. Dopu, l'ultima tappa comincerà - installazione è installazione di applicazioni standard, preparendu Windows 10 per lanciari, nantu à u schermu ne sarà simu l'iscrizzione: "Pò dighjà qualchi minuti." In fattu, pò piglià minuti è micca cusì ore, in particulare nantu à i computer "debuli", ùn hè micca necessariu smallà per via di a forza o riavvi quì.
  13. È infine, vedite u desktop di Windows 10 - u sistema hè installatu successu, pudete cuminciare a studia.

Video dimostrazione di u prucessu

In u tutorial video propositu, aghju provatu à mostre visumente tutte e sfumature è l'interu processo di stallazione di Windows 10, è parlà di certi dettagli. U video hè statu fattu prima l'ultima versione di Windows 10 1703, ma tutti i punti importanti ùn sò micca cambiati da quì.

Dopu installazione

A prima cosa chì devi esse attente dopu a stallazione pulita di u sistema in un computer hè l'installazione di i piloti. In listessu tempu, Windows 10 sè riprenderà assai i piloti di periferiche sì avete una cunnessione Internet. Tuttavia, aghju raccomandatu manualmente di truvà, scaricà è installà i driver chì avete bisognu:

  • Per i portatili - da u situ ufficiale di u fabbricante di laptop, in a sezione di supportu, per u vostru mudellu specificu di laptop. Vede Cumu installà i driver in un laptop.
  • Per PC - da u situ di u fabbricante di a scheda madre per u vostru mudellu.
  • Forse interessatu in: Cumu disattivà a sorveglianza Windows 10.
  • Per una scheda video, da i siti corrispondenti di NVIDIA o AMD (o ancu Intel), a seconda di a scheda video chì hè aduprata. Vede Cumu aggiornà i driver di schede video.
  • Se avete prublemi cù a scheda video in Windows 10, veda l'articolo Installazione di NVIDIA in Windows 10 (adatta per AMD), l'istruzione di Windows 10 Black Screen à l'iniziu pò esse ancu utili.

A seconda azzione mi cunsigliu hè chì, dopu stallatu tutti i piloti è attivendu u sistema, ma ancu prima di l'installazione di i prugrammi, crei una immagine di recuperu di sistema cumpleta (sistema operativo integratu o utilizzi prugrammi di terze parti) per accelerà a reinstallazione di Windows, se necessario.

Se, dopu à una stallazione nera di u sistema nantu à un computer, qualcosa ùn funziona micca o avete bisognu di configurà qualcosa (per esempiu, dividite u discu in C è D), pudete truvà possibili soluzioni per u prublema in u mo situ web in a sezione nantu à Windows 10.