Magic Bullet Looks for Sony Vegas

Magic Bullet Looks - plug-in di correzione di culori per Sony Vegas, chì ti permette di stilizà rapidamente u video cumu volete: fate u ritrattu cum'è un vechju film, cambia a gamma, rende i culori più saturati, o inversu, metti cornici troppu luminosi. U numeru di filtri incastunati hè impressionante in a so ricchezza, è preregrafie prontu facenu più faciule di travaglià cù effetti.

Magic Bullet Looks - unu di i plug-in più popolari per i redattori di video. Hè compatibile cù quasi tutte e versioni di Sony Vegas: faci megliu bè sia in Sony Vegas 11 che in Sony Vegas Pro 13. Può leghje più nantu à i plugins in st'articulu:

Plug-in di Sony Vegas

Cumu installà Magic Bullet Looks?

1. Segui u link sottu à u situ ufficiale di u add-on è scaricate u plugin.

Scaricate Magic Bullet Looks da u situ ufficiale

2. Selezziunu u sistema operativu desideratu da a lista di suggestioni. Avà a necessità di registrà. Complete tutti i campi è pudete scaricà a versione di prova Magic Bullet Looks per Sony Vegas 12 o qualsiasi altra versione.

3. Scaricate l'archiu chì cuntene un installatore di installazione automatica. Fighjatu - a finestra d'installazione si aprirà.

4. Cumu Magic Bullet Looks hè solu una parte di l'immensu pacchetto di strumenti di Magic Bullet Suite, vi verrà dumandatu di sceglie chì prudutti di stu pacchettu ti vulerete installà. Sì u interessu di Magic Bullet Looks.

5. Dopu avè accettatu u fattu di stallatu a versione di prova è accettà u cuntrattu di licenza, devi sceglie per quale editoru di video scarichi in realtà u plugin.

6. Ora ci vole à cliccà nantu à "Avanti" è aspettate chì l'installazione sia finita. Fatti!

Magic Bullet Looks include

In Magic Bullet Looks truverete mudelli di effetti prontu, chì sò divisi in 10 categorie.

Basic - Questa sezione contiene definizioni di basa. Per esempiu, permette di fà un video più cuntrastu, scurisci l'ombre, o viceversa, schiarisce.

Cinematica - Questa sezione contiene i effetti più popolari aduprati in u cinema.

Diffusione è luce - L'effetti di a disperzione o di u ghjocu di luce, cum'è voi truverete quì sfocate è incandesciu.

Monocromaticu - Video monocromu. Ci sò parechje sfumature, complementate da filtri cum'è cereali (imitazione di u film) o sfocatura. Pudete ancu mette in evidenza u culore rossu, chì rende u restu di u quadru biancu è biancu.

Stilizzata - L'effetti di a stilizazione, chì ponu cambià a sparata di u ghjornu à a notte, imitanu a tecnica di u fisheye di u famoso cameraman è assai di più.

Persone - In sta sezione sò raccolte spazi bianchi per u persunale chì avia un omu, a ritrattura di ritratti, un'intervista. Permettite di lisciare i difetti di a pelle, di cunsultà nantu à l'ochji è à altri dettagli.

Video di Musica Classica - Un numeru numeru di spazii bianchi in sta sezione sò da u fattu chì ci sò poche istruzioni musicali. Quì vi truverete l'effettu per ogni genere di musica.

Classica TV Populare - U nomu di sta sezione parla di per sè - l'effetti classichi aduprati in prugrammi TV.

Emulazione cumuna classica - Questa sezione contiene tredici effetti imitazione di e caratteristiche di alcuni film.

Custom - A categoria in a quale i vostri preset sò salvati.

U pruduttu software da Red Giant chjamatu Magic Bullet Looks hè statu creatu per l'utenti chì travaglianu in una varietà di editori video, in u nostru casu, Sony Vegas. Composita di 36 strumenti è 100 effetti stilizzati, u plugin apre una possibilità di migliorà, adattendu i culori è a tonalità in u video è e possibilità chì permettenu di applicà vari stili, cume stilà i video cum'è un vechju film.