Cumu disattivà i sonnetti di notifiche di Windows 10

U sistema di notificazioni in Windows 10 pò esse cunsideratu pratice, ma certi aspetti di u so travagliu ponu causà insatisfazione dell'utellu. Per esempiu, se ùn sceglite micca u vostru computer o laptop ind'è a notte, pò dà una risu di cunvenzione cù un difunziu di Windows Defender, chì hà fattu un verificatu pianificatu o un missaghju chì un riavvintu di u computer hè pianificatu.

In tali casi, pudete rimuovere completamente a notificazione, o pudete semplicemente spegneru u sonutu di notifiche di Windows 10, senza smintelli, chì sò discuvate dopu in le istruzioni.

Spegni u sonu di notifiche in l'impostazioni di Windows 10

U primu metudu ti permette di aduprà u "Opzioni" di Windows 10 per spegneru u sonu di notifiche, mentri, se hè necessariu, hè pussibile rimuovere allerte di suvule solu per certi applicazioni di magazine è prugrammi per u desktop.

  1. Andate à Start - Opzioni (o premete i chjavi Win + I) - Sistema - Notifiche è azzioni.
  2. In capu: in cima di a cunfigurazione di notificazioni, pudete disattivà appena notifiche aduprendu l'opzione "Ricevi notifiche da applicazioni è altre spedizioni".
  3. Qui di sà in a sezione "Ricevi notifiche da sti mittenti" vedi un elencu di applicazioni per chì i messaggi di notifiche di Windows 10 sò pussibuli, pudete disattivà e notifiche in tuttu. Se vulete spegghje solu i sonchi di notificazioni, cliccate nantu à u nome di l'applicazione.
  4. In a finestra successiva, spegne l'elemento "Bip in ricezione di notifiche".

Per assicurà chì i suoni per a maggior parte di notifiche di sistema ùn ghjucanu (cum'è u rapportu di verifica di Windows Defender cum'è un esempiu), spegne u sonu per l'applicazione Security and Service Center.

Nota: alcune applicazioni, per esempiu, messageri immediati, ponu avè i so propri regolamenti per i suvuti di notificazioni (in stu casu, u sonu Windows stà 10 hè riprodotto), per disattivarli, studia i parametri di l'applicazione stessa.

Modificà e impostazioni di u sonu per una notificazione standard

Un altru modu per disattivà u sonitu di notifiche standard di Windows 10 per i messaghji di u sistema operativu è per tutte e applicazioni hè di aduprà e impostazioni di suoni di sistema in u pannellu di cuntrollu.

  1. Andate in u pannellu di cuntrollu Windows 10, assicuratevi chì in "Veduta" in u dirittu superiore ghjustu hè piazzatu à "Icone". Selezziunate "Solu".
  2. Aprite u tabulamentu "Sounds".
  3. In a lista di suoni "Eventi di software" truvate l'elemento "Notificazione" è selezziunu.
  4. In a lista "Sounds", invece di u sonu standard, selezziunu "None" (situatu in cima à a lista) è applicate e impostazioni.

Dopu à quessa, tutti i suoni di notificazioni (dinò, parlemu di notifiche standard di Windows 10, per certi programmi chì avete bisognu di fà impostazioni in u prugrammu stessu) saranu disattivati ​​è ùn duveranu micca disturbà ti, mentre i messaggi di l'evasce continueranu à appareceru in u centru di notificazioni .