Accessu da Desktop in Remote in Utilità Remoti

Ci sò parechji prumessi liberi pagati è liberi di accessu à distanza da un computer è u cuntrullani. Più recentemente, aghju scrittu nantu à unu di sti prugrammi, u vantaghiu di chì era a simplicità massima per l'usini principianti - AeroAdmin. Sta volta, discutemu un altru strumentu libaru per l'accessu à distanza da u computer - Utilità Remoti.

Hè impussibule di chjama u prugrammu di u Utilità Remota di u tempu inattività, è ancu manca a lingua russa (esiste u russo, vedi sottu) di l'interfaccia, è solu Windows 10, 8 è Windows 7 sò supportati da i sistemi operativi. a tavula.

Aggiornamentu: in i commenti mi fu informatu chì ci hè u listinu prugramma, ma in rusa (apparentemente, solu una versione per u nostru mercatu), cù i stessi termini di licenza - Access RMS di Accessu. Hà ancu cumannatu chì manghjalu.

Ma invece di a simplicità, l'utile offre opportunità ampie, cum'è:

  • Gestione libera di più di 10 impianti, ancu per scopi commerciali.
  • A possibilità di usu portatili.
  • L'accessu via RDP (è micca cù u so propiu protoculu di prugramma) via Internet, cumprenu i router e cun IP dinamica.
  • Una vasta gamma di modi di cuntroliu è di cunnessione: cuntrollu è solu visualizazioni, terminale (linea di cumunicazione), trasferimentu di file è chat (testu, voce, video), registrazione di u monitor à distanza, cunnessione di registru à distanza, gestione di l'alimentazione, lancio di programma à distanza, stampa in macchina a distanza, accesso di telecamera à distanza, u supportu per u vitu in lan.

Così, Remote Utilities ha un set quasi exhaustive di azzioni di telecomunazione chì pudereu avè bisognu, è u prugramma pò esse utule micca solu per cunnessu à altri computer per aiutà, ma ancu per travaglià cù i vostri dispositivi o amministrà una piccula flotta di computer. Inoltre, in u situ ufficiale di u prugramma, ci sò applicazioni iOS è Android per l'accessu à distanza da un computer.

Aduprà l'Utilitazioni Remoti per gestisce in remotu i computer

Di seguito ùn hè micca una guida passo-passo nantu à tutte e funzionalità di cunnessioni in remotu chì ponu esse implementate cun l'Utilitazioni Remoti, ma una breve dimostrazione chì pò interessà u prugramma è e so funzioni.

L'uternità Remota hè disponibile in i seguenti moduli.

  • Host - per stallazione in u computer à a quale vulete connettà in qualunque tempu.
  • Spettatore - parte di u clientela, per a stallazione nantu à u computer chì vene da a cunnessione. Also dispunibule in versione portatile.
  • Agente - Host analogu per e connessioni di una volta à un computer à distanza (per esempiu, per aiutà).
  • Utilità A Distanza Sever - un modulu per organizzà u vostru servitore di Utilità Remoti è chì furnite travagliu, per esempio, in una rete locale (micca cunsiderata quì).

Tutti i moduli sò dispunibuli da scaricà nantu à a pagina ufficiale //www.remoteutilities.com/download/. U situ di a versione russa Accessu remoto RMS - rmansys.ru/remote-access/ (Per certi file ci sò risposte VirusTotal, in particulare di Kaspersky. Qualcosa di veru maliziu ùn hè micca prisentatu, i prugrammi sò definiti da antivirus cum'è mezu di amministrazione à distanza, chì, in teoria, ponu rischerà). U prucessione di una licenza libera di u prugramma da aduprà in a gestione di fino à 10 urdinatori hè l'ultimu paragrafo di stu articulu.

Quandu hè installatu i moduli, ùn ci sò micca funzioni speciali, tranne per l'Argentu, vi prupone di abilità l'inserzione cù u Firewall di Windows. Dopu avè avviati Utilità Remoti, l'ospite vi dumanderà di creà un login è una password per e cunnessioni à u computer attuale, è poi visualizà l'identificatore di computer chì deve esse adupratu per a cunnessione.

Nantu à u computer da u quali u serviziu di a teleca pughjera, installate u Viewer di Utilità Remoti, cliccate nant'à "Nuova Connessione", specificate l'ID di l'ordinatore remote (quandu fà a cunnessione, una password sarà dumandata).

Quandu cunnessi via Protocollo à Scrittura in Menu, in aggiunta à u ID, avete ancu necessità di entrà e credenziali di l'utente di Windows, cum'è una cunnessione normale (pudete ancu salvà questi dati in l'impostazioni di u prugramma per a cunnessione automatica più tardu). Hè U ID hè adupratu solu per implementà una configurazione rapida di una cunnessione RDP per Internet.

Dopo a creazione di una cunnessione, i computer à distanza vengono aghjuntu à "a rubrica" ​​da u chì, in qualunque tempu, pudete fà u tippu di cunnessione remota. Una idea di a lista dispunibile di tali cunnessioni pò esse ottenuta da u screenshot sottu.

Stà e funzioni chì aghju riesciutu à testà bè fà senza lagnanza, affine chì, ancu s'ellu ùn anu studiatu micca u prugramma, ponu dire chì hè efficace, è a funzionalità hè più chè. Allora, se avete bisognu di un strumentu di amministrazione remote abbastanza forti, vi raccomungo à cerchi di Utilità Remoti, hè pussibule chì sta quì chì avete bisognu.

In conclusione: Subitu dopu à stallà Remote Utilities Viewer ha una licenza di prova per 30 ghjorni. Per uttene una licenza senza limiti illimitata, andate à i tabulazioni "Aiutu" in u menu di u prugramma, cliccate nantu à "Avete a Chiave di Licenza per liberu", è in a prossima finestra cliccate "Chiamata Gratuita", inserisci i campi Nome è E-mail per attivà u prugramma.