Ora ci sò parechji editori grafichi da vari sviluppatori, è ogni annu esse appianu sempre di più, malgradu l'immensu concorrenza. Ciascuna offre un certu serie di funzioni chì, per difettu, sò installate in un software simile, à parte ci sò pochi sviluppi unici. In questu articulu vedemu dettu u Photo Editor di Altarsoft.
Gestione di l'elementi
Una di e funzioni di Altarsoft Photo Editor hè a trasformazione libera è u muvimentu di e finestre di vista, a palette di culori è i strati. Questa caratteristica permette à l'utente di definisce ogni elementu cum'è necessità. Tuttavia, questu hà ancu svantaghji - qualchì volte i finestrini sopra citati ponu scumpariri, per esempiu, dopu creu un novu documentu, questu pò esse un prublema per un sistema particulare, sia per u prugramma stessu.
A barra di strumentu è e travaglie sò in u so postu abituale. E icone di l'elementi restanu ancu standard, allora per quiddi chì anu mai adupratu un tali prugramma, a masterizazione ùn serà micca un travagliu difficili.
Palette di culore
Questa finestra hè un pocu esecutivu, di vene prima duvete sceglie un culore, è solu un omu. Sò più cunsideratu avè tutti i culori postu in un anellu o una palette rettangulari. Vogliu notà chì l'impostazione di u pennu è u culore hè fattu separatamente; per fà ciò, avete bisognu à marcà cun un puntu l'elemento editabile.
Gestione di strati
Indubbiamente, un grande vantaghju hè a capacità di travaglià cù strati, postu chì in i grandi prughjetti semplifica in modo significativo alcune attività. Ogni stratu hà u so nomu unicu unicu è a so trasparenza hè configurata direttamente in sta finestra. Nota chì u stratu sopra sovrapponu a u fondu, perchè aduprate u so muvimentazione, se hè necessariu.
Strumenti di gestione
Di sopra, sò i principali strumenti chì ponu esse utiùvuli cume si travaglianu cù u prugettu - zoom, trasformazione, modifica di a dimensione, copia, incolla è salvà. Ancu più altu hè un menu pop-up cù e funzioni supplementari.
A sinistra sò l'utrani di solitu per creà iscrizioni, forme, oltre à un pennu, una pipetta è una gomma. Mi piacerebbe vede una selezzione di punti è vede quì a lista di questu, è quasi tutti i utilizatori avè abbastanza funzioni dispunibili.
Edizione di l'immagine
In un menu separatu evidenziatu tutte e funzioni di basa per u travagliu cù foto. Quì pudete aduprà a luminosità, u cuntrastu, a correzione di u culore. In più, a scala, a duplicazione, u ridimensionamentu di l'immagine è di a tela sò dispunibuli.
Cattura di schermi
In Altarsoft Photo Editor hà u so propriu strumentu cù u quale prende screenshot. Sò immediatamente inviati à u spaziu di travagliu, ma a so qualità hè tantu terribbila chì tuttu u testu hè sfocatu è ogni pixel hè visibile. Hè assai più faciule da aduprà a funzione standard di creazione di screenshot di Windows, è poi inserìtu in u prugettu.
Virtues
- U prugramma hè liberu;
- Ci hè una lingua russa;
- Trasforma e sposta finestre libere;
- A taglia ùn supera micca 10 MB.
Inconvenienti
- U funzionamentu nè di qualchì finestra.
- Badi a implementazione di catturazione di l'agnellu;
- Ùn supportanu micca i sviluppatori.
Adu avà, mi vogliu notà chì, per u prugramma libaru, Altarsoft Photo Editor hà un belli serie di funzioni è di attrezzi, ma ùn sò micca implementati in a migliore manera, ma e piccole e libere ponu esse fatturi decisivi in a scelta di un editor graficu.
Scaricate Altarsoft Photo Editor gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: