Utilità di sistema incorporate per Windows, chì hè utile sapè

Windows 10, 8.1 è Windows 7 sò impiegati di utilità di sistema prufessiunali utili chì parechji utilizatori trovanu in passu trascurati. Di conseguenza, per certi scopi chì ponu esse risolti senza a stallazione di nunda nantu à un computer o laptop, utilità di terze parti sò scaricate.

In sta revisione - à propositu di l'utilità di sistema principale Windows, chì pò esse utule per una varietà di attività per ottene informazioni nantu à u sistema è di a diagnosi per adattà u comportamentu di l'OS.

Configurazione di u sistema

A prima di i utilità hè "Configurazione di u sistema", chì permette di configurà cume è cù quale serie di software u sistema operativu hè carregatu. L'utile hè dispunibule in tutte e versioni recenti di l'OS: Windows 7 - Windows 10.

Pudete lanciare l'utensu cumincendu à digià "Configurazione di u sistema" in a ricerca nantu à a barra di applicazioni di Windows 10 o in u menu di Start di Windows 7. U secondu metudu hè di pressà i tasti Win + R (dove Win hè a chiave di u logo di Windows) in tastiera msconfig in a finestra Run è premete Invescia.

A finestra di configurazione di u sistema cuntene parechji tabs:

  • Generale - vi permette di sceglie e seguenti opzioni di avvicinamentu di Windows, per esempiu, disattivà i servizii di terze parti è i driver inutili (chì ponu esse utule se suspite chì certi di sti elementi facenu cuncepimentu). Hà adupratu, tra l'altro, per effettuà un stivu pulitu di Windows.
  • Boot - permette di selezziunu u sistema adupratu da l'inizialisazione predefinita (s'ellu ci hè parechji di esse in u computer), abilite a modalità sicura per u prossimu avvicinamentu (vede cume si principia Windows 10 in modalità sicura), se hè necessariu, attiva parametri addizionali, per esempiu, u driver video di base, se quellu di più U driver di a scheda di video ùn hè micca aghjustatamente.
  • Servizi - disattivà o cunfigura i servizii di Windows chì sò avvistati à a prossima volta che u sistema hè booted, cù l'opzione di lassà solu i servizii Microsoft abilitati (ancu utilizzatu per accende pulitu Windows per u scopu di u diagnosticu).
  • Startup - per disattivà è attivà i prugrammi in startup (solu in Windows 7). In Windows 10 è 8 prugrammi in autoload, pudete disattivarla in Task Manager, leghje più: Cumu disattivà è aghjunghje prugrammi per autoladà Windows 10.
  • U serviziu - per u lanciarum rapidu di l'utilità di sistema, cum'è quelli cunsiderati in stu articulu cù brevi informazioni nantu à elli.

Informazioni Sistema

Ci sò parechji prugrammi di terze parti chì permettenu di scopre e caratteristiche di u computer, di e versioni installate di i componenti di u sistema è altre informazioni (vedi Programmi per e caratteristiche di u computer).

Tuttavia, ùn hè micca per un scopu di ottenimentu di l'infurmazioni chì devi uttene à elli: l'utility Windows integrata "Informazioni di sistema" ti permette di vede tutte e caratteristiche primarie di u vostru computer o laptop.

Per lanciare "l'infurmazioni di sistema", premete i tasti Win + R di a tastiera, inserisci msinfo32 e premete Invescia.

Risoluzione di i problemi di Windows

Quandu travaglianu cù Windows 10, 8, è Windows 7, l'utenti spessu si scontranu cun certi prublemi cumuni cù l'infurmazione, l'installazione di aggiornamenti è di applicazioni, dispositivi è altri. È in a ricerca di soluzioni à i prublemi di solitu vene nantu à u situ cum'è quì.

In listessu tempu, ci sò oghje strumenti di risoluzione di problemi per Windows per i prublemi più diffusi è l'errori, chì in casi "di basa" esse rivelati abbastanza fattibili è duvete testarli prima. In Windows 7 è 8, a risoluzione di i problemi hè dispunibule in u Pannello di cuntrollu, in Windows 10, in u Pannello di cuntrollu è in a sezione di Opzioni speciali. Scopri più nant'à questo: Risoluzione di i problemi Windows 10 (a sezione di istruzzioni di u pannellu di cuntrollu hè ancu adatta per versioni precedenti di u OS).

Gestione di i computer

L'utellu di Gestione Computer pò esse lanciatu premendu i tasti Win + R nantu à a tastiera è digità compmgmt.msc o truvate l'elemento corrispondente in u menu Start in a sezione Strumenti di amministrazione di Windows.

In a gestione di l'ordinatore hè un inseme di utilità di sistema Windows (chì pò esse cunsigliati separatamente), elencata qui sotto.

Task Scheduler

U Task Scheduler hè disignatu per fà certi azioni in un computer in un pianu: aduprendu, per esempio, pudete avè cunnessione automatica à Internet o distribuisce Wi-Fi da un laptop, pone in furmazione attività di manutenzione (per esempiu, pulizia) quandu in u Rolu è molto più.

Esecuzione di Task Scheduler hè ancu pussibule da u dialogu Run - taskschd.msc. Capite di più nantu à aduprà u strumentu in u manualu: Windows Task Scheduler per i principianti.

Event Viewer

Visualizzazione di eventi Windows ti permette di visualizzare è truvà, s'ellu hè necessariu, certi eventi (per esempio, errori). Per esempiu, scopri ciò chì impedisce u computer di spegne o perchè l'aggiornu di Windows ùn hè micca installatu. U lancimentu di l'eventi osservazioni hè ancu pussibule premendu i tasti Win + R, u cumandamentu eventvwr.msc.

Legite di più in l'artìculu: Cumu aduprà u Visualizzatore di eventi di Windows.

Monitor di risorse

L'utile di Monitor di risorse hè destinatu à valutà l'usu di risorse informatiche da processi in esecuzione, è in una forma più dettagliata di u manager di dispositivi.

Per lanciare Monitor di risorse, pudete selezziunà l'elemento "Rendimentu" in "Gestione di u computer", poi cliccate "Apri u Monitor di risorse". U secondu modu di cuminciare - cliccate nantu à a tonalità Win + R, enter perfmon / res e premete Invescia.

Istruzioni per i principianti nantu à stu tema: Cumu uttene Windows Resource Monitor.

Gestione di Dischi

Se avete bisognu di spartite u discu in parechje sezioni, cambiate a lettera di l'unità, o, dicendu, "sgualate u discu D", parechji utilizatori scaricanu software terzu. A volte questu hè ghjustificatu, ma assai spessu pò esse fattu uguale cù l'utile prufessiunale "Gestione di dischi", chì pò esse principiatu premendu i tasti Win + R di a tastiera è digità diskmgmt.msc in a finestra "Run", cume in u clicghiu di dirittu nantu à u bottinu Start in Windows 10 è Windows 8.1.

Pudete cunniscite cun u strumentu in l'istruzzioni: Cumu creà un discu D, Cumu spartiri un dischjettu in Windows 10, Utilizendu l'utile "Gestione di Dischi".

Monitor di stabilità di u sistema

U monitoru di stabilità di sistema di Windows, oltre à u monitor di risorse, hè una parte integrale di u "monitoru di prestazione", ancu se ancu quelli cunnoscenti cù u monitoru di risorse sò spessu ùn sapenu micca a presenza di un monitoru di stabilità di u sistema, chì facilità di valutà e prestazioni di u sistema è d'identificà errori principali.

Per avvicinà u monitor di stabilità, aduprà u comando perfmon / rel in a finestra Run. Dettagli in u manuale: Monitor di stabilità di sistema di Windows.

Utilità di pulizia di u discu integrata

Un'altra utilità chì micca tutti i utenti principianti cunnisciutu hè Pulitura di Dischi, cù a quale pudete cancellà in modo sicuru parechji file inutili da u vostru computer. Per fà u serviziu, premete i tasti Win + R è entrate cleanmgr.

U travagliu cù l'utilità hè descrittu in l'istruzzioni Cumu pulì un discu di i luggeri inutili, Cumandà a pulizia di u discu in modu avanzatu.

Windows Memory Checker

In Windows, ci hè una utilità integrata per verificà a RAM di u computer, chì pò esse principiatu premendu Win + R è u comando mdsched.exe è ciò chì pò esse utule s'ellu sospetta cunfunzioni cù RAM.

Dettagli nantu à l'utilità in u manualu Cumu verificà a RAM di un computer o laptop.

Altri Strumenti di sistema di Windows

In precedenza sò stati elencati micca tutte le utilità di Windows rilette à l'iniziana di u sistema. Alcuni sò stati deliberatamente micca cullettati in a lista cum'è quelli chì raramente sò richiesti da un utilizatore abituale o cù chì a maiò si cunnoscenu assai velocemente (per esempiu, un editori di registru o un manager di attività).

Ma per tuttu u casu, eccu un elencu di istruzioni, ancu in relazione cù u travagliu cù utilità di sistema di Windows:

  • Usate l'Editor di u Registru per i principianti.
  • Editor di Criteri Locali di Gruppi.
  • Windows Firewall with Advanced Security.
  • Macchine virtuali Hyper-V in Windows 10 è 8.1
  • Crea un backup di Windows 10 (u metudu funziona in sistemi di operazione precedenti).

Forse avete qualcosa à aghjunghje à a lista? - Sò cuntentu di participà à i commenti.