How to open Task Scheduler Windows 10, 8 and Windows 7

Windows Task Scheduler hè adupratu per configurà azzioni automatiche per certi eventi - quandu accendi u computer o accede à u sistema, à un certu momentu, durante i vari eventi di sistema è micca solu. Per esempiu, pò esse adupratu per istallà una cunnessione automatica à Internet; ancu, qualchì volta, prugrami maliciosi aghjunghjenu e so attività à u pianificatore (vedi, per esempiu, quì: U navigatore stessa apre cù annunci)

In questu manualu ci sò parechje maniere per aprire Windows 10, 8 è Windows 7 Task Scheduler. In generale, indipende a versione, i metudi saranu quasi uguali. Pò dinò uttene: Task Scheduler per i principianti.

1. Usendu a ricerca

In tutte l'ultime versione di Windows esiste una ricerca: in a barra di task di Windows 10, in u menu Start di Windows 7 è in un pannellu separatu in Windows 8 o 8.1 (u pannellu pò esse apertu cù i tasti Win + S).

Se iniziate à entrà in u "Task Scheduler" in u campu di ricerca, quandu dopu avè inseritu i primi caratteri videte u risultatu desideratu chì inizià a Task Scheduler.

In generale, aduprendu a Ricerca di Windows per aprite l'articuli per i quali a domanda "cume si principia?" - probabilmente u metodo più efficace. A propettu di riprisentarli è aduprà ancu se necessariu. In listessu tempu, quasi tutti l'utenti di sistema ponu esse lanciati da più di un metudiu, chì hè discusitu in più.

2. Cumu avvicinà Task Scheduler cù a finestra di dialogo Run

In tutte e versioni di l'OS di Microsoft, stu metudu hè uguale:

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera (dove Win hè a chjave cun u logò di l'OS), a finestra di dialogo Run hè aperta.
  2. Entrate in essa taskschd.msc e premete Invesce - u pianificatore di attività incute.

U listessu cumandamentu pò esse inseritu in a riga di cume o PowerShell - u risultatu sarà uguale.

3. Pianificatore di attività in u pannellu di cuntrollu

Pudete ancu cuminciare u pianificatore di attività da u pannellu di cuntrollu:

  1. Aprite u pannellu di cuntrollu.
  2. Aprite l'elemento "Amministrazione", se u pannellu di cuntrollu hà a vista "Icone", o "Sistema è sicurezza", se a vista "Categorie" hè installata.
  3. Apri "Task Scheduler" (o "Task Schedule") per u casu cù visione cum'è "Categories").

4. In u utilità "Gestione Computer"

Task Scheduler hè presente in u sistema è cum'è parte di l'utilità integrata "Computer Management".

  1. Accuminà a gestione di l'ordinatore, per questo, per esempiu, pudete preme i tasti Win + R, enter compmgmt.msc e premete Invescia.
  2. In u riquadro di sinistra, sottu "Utilità", selezziunu "Task Scheduler".

U Task Scheduler si aprirà direttamente in a finestra Gestione Computer.

5. Avvia u Task Scheduler da u Menu Start

Task Scheduler hè ancu presente in u menu di Start di Windows 10 è Windows 7. In 10-ke si trova in a sezione (cartella) di "Strumenti di amministrazione di Windows".

In Windows 7 hè in Start - Accessori - Strumenti di sistema.

Queste ùn sò micca tutte i modi per lanciare u pianificatore di attività, ma sò sicuru chì, per a maiò situazione, i metudi descritti saranu abbastanza altru. Se qualcosa ùn funziunà micca o dumande restanu, dumandà in i commenti, pruvaraghju di risponde.