Un di i prublemi chì sò diventati particularmente prevalenti da l'ultimu aggiornu di Windows 10 hè a mancanza di accessu à Internet da applicazioni in u magazinu Windows 10, ancu cum'è u navigatore Microsoft Edge. L'errore è u so codu pò sembà diversu in e diverse applicazioni, ma l'essenza rimane uguale - ùn avete micca accesso à a rete, vi verrà dumandatu di verificà a to cunnessione Internet, ancu chì Internet sia in altri navigatori è in prugrammi reguli di desktop.
Questu tutorial spiega cume risolte un prublemu in Windows 10 (chì di solitu hè solu un bug, micca qualchì errore grave) è fà applicazioni da u magazinu "vede" l'accessu di rete.
Modi per riparà l'accessu à Internet per l'applicazioni di Windows 10
Ci hè parechje maniere di risolve u prublema, chì, à ghjudizia per e recensioni, travaglia per a maggior parte di l'utenti quandu si tratta di un bug di Windows 10, è micca di prublemi cù i parallelli di firewall o qualcosa più seriu.
U primu modu hè di abilità semplicemente u protocollo IPv6 in i parametri di cunnessione, per ciò, seguite sti passi simuli.
- Premete i tasti Win + R (Win - una chjave cù u logo di Windows) in tastiera, inserisci ncpa.cpl e premete Invescia.
- Una lista di cunnessioni si apre. Cliccate a destra in a vostra connessione ad Internet (per i vari utenti questa cunnessione è diversa, spero vi cunnosce chì ne si utilizza per accede à Internet) è seleziona "Proprietà".
- In e proprietà, in a sezione "Rete", abilite a versione IP 6 (TCP / IPv6), se hè disabilitata.
- Cliccate Ok per applicà e impostazioni.
- Stu passu hè opiziunale, ma in casu, spade a cunnessione è riconnessione à a rete.
Verificate s'ellu hè statu risoltu u prublema. Se aduprate una cunnessione PPPoE o PPTP / L2TP, in più di cambià i parametri di sta cunnessione, abilita u protocollo è per una cunnessione à l'à u territoriu (Ethernet).
Sì questu ùn aiuta micca o u protocolu hè già statu abilitu, pruvate u second metodo: cambia a rete privata in publicu (puru avete adesso u profilu Privatu per a rete attivatu).
U terzu mezu, aduprendu l'editore di u Registro di sistema, consiste in i passi chì seguite:
- Preme Win + R, enter regedit e premete Invescia.
- In u editore di u registru, andate à
SISTEME HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Services Services CCpip6 Parametri
- Verificate se u nomu nantu à a parte diritta di l'editor di u registru hè DisabledComponents. Se tale hè dispunibule, cliccate à dirizzione diritta annantu è annullala.
- Rinviate u computer (basta cunsegnà un riavvicinamentu, micca a spezialità è accende).
Dopu u reiniziziu, verificà torna sì u problema sia statu riparatu.
Sì nessunu di i metudi hà aiutatu, leggere u manuale separatu. Windows 10 Internet ùn funziona, chì qualchi di i metudi descritti in esse ponu esse uti o suggerisce una correzione in a vostra situazione.