A creazione di una screenshot nantu à un smartphone Samsung

A schermata ti permette di fà una foto è salvà cum'è una foto piena di ciò chì accade in u schermu di u smartphone. Per i pruprietari di dispositivi Samsung di un annu diversu di u liberu, ci sò opzioni per aduprà sta funzione.

Crea una screenshot nantu à un smartphone Samsung

Dopu, noi cunsideremu parechje maniere per creà una schermata nantu à i telefoni di Samsung.

Metodo 1: Screenshot Pro

Pudete piglià una screenshot cù vari prugrammi da u catalogu in u Mercatu Play. Cunsiderà l'azione passo-passo in l'esempiu di Screenshot Pro.

Scaricate Screenshot Pro

  1. Entrate in l'applicazione, davanti à u so menu si aprirà.
  2. Per cuminciare, andate in tab "Scena" è specificate i parametri chì saranu pratici per voi quandu laviate cù screenshot.
  3. Dopu avè impiantatu l'applicazione, cliccate nantu à "Avvia a furtuna". Appena si truverà a finestra aghja avveranu di l'accessu à l'immagine nantu à u schermu, selezziunà "Start".
  4. Un piccolo rettangulu apparirà nantu à u display di u telefonu cù dui pulsanti induve. Quandu cliccate nantu à u bottinu in forma di petali di diaframma si catturanu a schermata. Tocca nantu à u pulsante, una icona "Stop" chiude l'applicazione.
  5. Circa u salvu di u screenshot riporterà l'infurmazioni pertinente in u pannellu di notificazioni.
  6. Tutte e foto salvate si trovanu in a galleria di u telefuninu in a cartella "Screenshots".

Screenshot Pro hè disponibile cume una versione di prova, funziona senza intuizioni è hà una interfaccia simplici è user-friendly.

Metudu 2: Aduprà combinazioni di tasti di telefunu

Què u listinu listerà i possibili combinazioni di pulsanti in telefoni Samsung.

  • "Home" + "Back"
  • I pruprietari di u telefuninu Samsung nantu à Android 2+, per creà una schermata, dighjà tene per pochi secondi "Casa" è tocca u pulsante "Torna".

    Se a schermata riprisenta, si vede un'icona in u pannellu di notifiche chì indica l'indirittura di l'operazione. Per aprite un screenshot, cliccate nantu à sta icona.

  • "Home" + "Lock / Power"
  • Per Samsung Galaxy, liberatu dopu u 2015, ci hè una sola combinazione "Casa"+"Lock / Power".

    Cliccate nantu à elli cumuni è dopu un pocu di seconde, sentite u sonu di u persilluzzu di a fotocamera. A stu puntu, una schermata sarà generata è da a vetta, in a barra di stato, vedi una icona di screenshot.

    Se a coppia di pulsanti ùn hà fattu, allora ci hè un'altra opzione.

  • "Lock / Power" + "Volume Down"
  • Un modu universale per parechji dispositivi Android chì pò esse adatti per mudelli senza bottoni "Casa". Tena sta combinazione di pulsanti per un parechju secondu è in stu tempu ci sarà un clic di u sparamentu di u schermu.

    Pudete andà à u screenshot cum'è descrittu in i metodi di sopra.

Sulla combinazione di pulsanti nantu à i dispositivi da Samsung ghjunghjenu.

Metudu 3: Gestu di palma

Questa opzione di cattura di schermi hè dispunibule nantu à i telefoni di a serie Samsung Note è S. Per abilità sta funzione, andate in u menù "Impostazioni" in a tabulazione "Funzioni avanzate". E varie versioni di l'astronutinu di sistema operativu di Android puderanu avere nomi diversi, cusì se sta linia ùn hè micca prisentata, allora ghjunghjite "Movimentu" o "Gesture di gestu".

Next in line "Screenshot palm" Move u cursore à a destra.

Ora, per uttene una foto di u schermu, fate scorrere cù un tagliu di a palma da un quadru di u visore à un altru - a foto sarà immediatamente conservata in a memoria di u vostru telefonu.

À questu opzioni per catturà l'infurmazioni necessarie nantu à u schermu finisce. Tuttu u vostru aghju di fà hè di sceglie quello chì hè più pratice per u smartphone Samsung dispunibile.