A schermata ti permette di fà una foto è salvà cum'è una foto piena di ciò chì accade in u schermu di u smartphone. Per i pruprietari di dispositivi Samsung di un annu diversu di u liberu, ci sò opzioni per aduprà sta funzione.
Crea una screenshot nantu à un smartphone Samsung
Dopu, noi cunsideremu parechje maniere per creà una schermata nantu à i telefoni di Samsung.
Metodo 1: Screenshot Pro
Pudete piglià una screenshot cù vari prugrammi da u catalogu in u Mercatu Play. Cunsiderà l'azione passo-passo in l'esempiu di Screenshot Pro.
Scaricate Screenshot Pro
- Entrate in l'applicazione, davanti à u so menu si aprirà.
- Per cuminciare, andate in tab "Scena" è specificate i parametri chì saranu pratici per voi quandu laviate cù screenshot.
- Dopu avè impiantatu l'applicazione, cliccate nantu à "Avvia a furtuna". Appena si truverà a finestra aghja avveranu di l'accessu à l'immagine nantu à u schermu, selezziunà "Start".
- Un piccolo rettangulu apparirà nantu à u display di u telefonu cù dui pulsanti induve. Quandu cliccate nantu à u bottinu in forma di petali di diaframma si catturanu a schermata. Tocca nantu à u pulsante, una icona "Stop" chiude l'applicazione.
- Circa u salvu di u screenshot riporterà l'infurmazioni pertinente in u pannellu di notificazioni.
- Tutte e foto salvate si trovanu in a galleria di u telefuninu in a cartella "Screenshots".
Screenshot Pro hè disponibile cume una versione di prova, funziona senza intuizioni è hà una interfaccia simplici è user-friendly.
Metudu 2: Aduprà combinazioni di tasti di telefunu
Què u listinu listerà i possibili combinazioni di pulsanti in telefoni Samsung.
- "Home" + "Back"
- "Home" + "Lock / Power"
- "Lock / Power" + "Volume Down"
I pruprietari di u telefuninu Samsung nantu à Android 2+, per creà una schermata, dighjà tene per pochi secondi "Casa" è tocca u pulsante "Torna".
Se a schermata riprisenta, si vede un'icona in u pannellu di notifiche chì indica l'indirittura di l'operazione. Per aprite un screenshot, cliccate nantu à sta icona.
Per Samsung Galaxy, liberatu dopu u 2015, ci hè una sola combinazione "Casa"+"Lock / Power".
Cliccate nantu à elli cumuni è dopu un pocu di seconde, sentite u sonu di u persilluzzu di a fotocamera. A stu puntu, una schermata sarà generata è da a vetta, in a barra di stato, vedi una icona di screenshot.
Se a coppia di pulsanti ùn hà fattu, allora ci hè un'altra opzione.
Un modu universale per parechji dispositivi Android chì pò esse adatti per mudelli senza bottoni "Casa". Tena sta combinazione di pulsanti per un parechju secondu è in stu tempu ci sarà un clic di u sparamentu di u schermu.
Pudete andà à u screenshot cum'è descrittu in i metodi di sopra.
Sulla combinazione di pulsanti nantu à i dispositivi da Samsung ghjunghjenu.
Metudu 3: Gestu di palma
Questa opzione di cattura di schermi hè dispunibule nantu à i telefoni di a serie Samsung Note è S. Per abilità sta funzione, andate in u menù "Impostazioni" in a tabulazione "Funzioni avanzate". E varie versioni di l'astronutinu di sistema operativu di Android puderanu avere nomi diversi, cusì se sta linia ùn hè micca prisentata, allora ghjunghjite "Movimentu" o "Gesture di gestu".
Next in line "Screenshot palm" Move u cursore à a destra.
Ora, per uttene una foto di u schermu, fate scorrere cù un tagliu di a palma da un quadru di u visore à un altru - a foto sarà immediatamente conservata in a memoria di u vostru telefonu.
À questu opzioni per catturà l'infurmazioni necessarie nantu à u schermu finisce. Tuttu u vostru aghju di fà hè di sceglie quello chì hè più pratice per u smartphone Samsung dispunibile.