A creazione di una unità flash aviabile in Paragon Hard Disk Manager

U bisognu di creà una unità USB flash di avvicinamentu accade quandu diversi sistemi operativi sò danneggiati, quandu avete bisognu di ripristinà u computer o solu testarli cù vari utilità senza avè cuminciatu u OS. Ci hè prugrami spiciali per a creazione di tali unità USB. Figuremu cumu per fà questu attività cù l'aiutu di Paragon Gestore di Dischi rigidi.

A procedura per a creazione di un drive flash aviabile

Paragon Hard Disk Manager è un prugrammu cumpletu per u travagliu cù dischi. A so funziunità include ancu a capacità di creà una unità di avvallamento. L'ordine di e manipolazioni dipende se WAIK / ADK hè installatu nantu à u vostru sistema operativu o micca. Dopu, tenemu in dettu l'algoritimu di e azzioni chì devenu esse seguite per fà u travagliu.

Scaricate Paragon Hard Disk Manager

Passu 1: Lanciate u "Creaziunu Media Wizard di Salvataggio"

Prima ci vole a fuga "Cunsigliu di creazione media di salvataggio" attraversu l'interfaccia di Paragon Hard Disk Manager è selezziunate u tipu di creazione di u dispositivu di boot.

  1. Cunnessi l'unità flash USB chì vulete fà in u vostru computer, è dopu u latu di Paragon Hard Disk Manager, andate in la tabulazione "Casa".
  2. Dopu, cliccate nantu à u nome di l'elemento "Cunsigliu di creazione media di salvataggio".
  3. A schermata iniziale aprirà. "Maestri". Se ùn sì micca un utente experimentatu, selezziunate a casella accanto à "Usa ADK / WAIK" è sfatate u casu "Modu Avanzatu". Poi cliccate "Prossimu".
  4. In a prossima finestra, devi specificà u drive di boot. Per fà quessa, sposta u pulsante di radio in a posizione "Media flash in u externu" e in a listessa di unità flash à sceglite l'opzione chì avete bisognu, s'ellu ci hè parechje di esse connessi à u PC. Poi cliccate "Prossimu".
  5. Una finestra di dialogo si stalla cun avvertenza chì, se si cuntinuà a procedura, tutte e informazioni conservate in u drive USB seranu sempre distrutti. Duvete cunfirmà a vostra decisione cliccendu "Sì".

Passu 2: Installate l'ADK / WAIK

In a prossima finestra avete bisognu di specificà u percorso per a situazione di u pacchetto di stallazione di Windows (ADK / WAIK). Quandu utilizate a versione cun licenza di u sistema operativu è se ùn avete micca tagliatu nisuna cosa, u cumpunente necessariu deve esse situatu in u cartulare pertinente di a cartella standard "File di programma". Se sì, allora salta stu passu è andate direttamente à u prossimu. Se u pacchjettu ùn hè micca sul computer, hè necessariu scaricarlo.

  1. Cliccate "Scaricate WAIK / ADK".
  2. Questu aprirà u navigatore predefinitu nantu à u vostru sistema. Si aprirà a pagina di scaricazione WAIK / ADK nant'à u situ ufficiale di Microsoft. Truvà in a lista di componenti chì currenu u vostru sistema operativu. Deve esse scaricatu è salvatu nantu à u discu duru di u computer in u formatu ISO.
  3. Dopu avè scaricatu u schedariu ISO in u discu rigiu, cumincià lu cù qualsiasi prugramma per u travagliu cù l'imagini di discu per un drive virtuale. Per esempiu, pudete aduprà l'applicazione UltraISO.

    Lezione:
    Cumu gestisce un file ISO in Windows 7
    Cumu aduprà UltraISO

  4. Fà una manipolazione à l'installazione di u cumpunente secondu à e raccomandazioni chì si vedenu in a finestra di installazione. Differiscono secondu a versione di u sistema operativu attuale, ma in generale, l'algitimu di l'azione hè intuitivu.

Stage 3: Completà a creazione di un drive flash aviabile

Dopu avè installatu WAIK / ADK torna à a finestra "Salvator Media Wizard". Se avete dighjà installatu stu cumpunente, poi cuntene cù i passi descritti in a rivisione. Stage 1.

  1. In blocu "Specifichi a posizione di u WAIK / ADK" cliccate u pulsante "Revisione ...".
  2. A finestra si aprirà "Esploratore"dove avete bisognu di andà à u cartulare induve a cartella d'installazione WAIK / ADK hè situata. Più spessu hè in u cartulare "Kit di Windows" direttori "File di programma". Da evidenziare u cartulare di posizionamentu di i componenti è cliccate "Select Folder".
  3. Quandu u cartulare sceltu hè visualizatu in a finestra "Maestri"cliccate "Prossimu".
  4. Questu accumincerà a creazione di media aviabile. Dopu à u so cumplimentu, pudete usà l'unità flash USB specifica in l'interfaccia Paragon cume un sistema di salvataggio.

A creazione di una unità USB flash di bootable in Paragon Hard Disk Manager hè generalmente una prassi semplice chì ùn richiede micca cunniscenza o abilità particulare da l'utente. Tuttavia, hè bisognu di fassi attenta à certi punti quandu si esegue sta missione, postu chì non tutte e manipolazioni necessarie sò intuitive. L'algoritimu di e azzioni, prima di tuttu, dipende se avete u cumpò WAIK / ADK installatu nantu à u vostru sistema o micca.