Quandu travaglia cun tabelle, spessu esse necessariu numerà e colonne. Benintesa, questu pò esse fattu manualmente, inserendu separatamente u numeru per ogni colonna di a tastiera. S'ellu ci hè parechje culure in a tavula, ci vole un quantità significativa di tempu. In Excel ci sò strumenti speciali chì permettenu di numerazione rapidamente. Vedemu cumu funziunanu.
Metodi di numerazione
Ci hè una serie di opzioni per numerazione automatica di colonne in Excel. Certi di elli sò abbastanza semplici è chjaru, d'altri sò più difficiuli da capisce. Fighjate ciascuna di elli in dettaglio per cuncularu chì opzione à aduprà più produttivamente in un casu particulare.
Metudu 1: Mettite u marcatore
U modu più populare per numeru colonne automaticamente hè, naturalmente, l'usu di un marcatore riempiu.
- Aprite a tavula. Fate una linea à essa, in u quale numerazione di e colonne sarà piazzata. Per fà quessa, selezziunate ogni cella di a riga chì sarà immediatamente sottu à a numerazione, fate un clic destro, chjamendu dinò u menù contestuale. In sta lista, selezziunate l'elemento "Incolla ...".
- A vechja finestra d'inserzione apre. Move u switch à a posizione "Add line". Pressu u pulsante "OK".
- Mette u numeru in a prima cella di a linea aghjunta "1". Poi muvine u cursore in u angulu in dirittu inferiore di sta cella. U cursore si trasforma in una croce. Hè chjamatu u marcatore di riempimento. In listessu tempu tene premutu u bottinu sinu di u mouse è tuccate Ctrl in a tastiera. Traghjate a maniglia di riempimentu à diritta à a fine di u tavulu.
- Comu pudete vede, a linea chì avemu bisognu hè piena di numeri in ordine. Hè cusì, e colonne sò state numerate.
Pudete ancu fà qualcosa di diversu. Inserite i primi dui cellule di a riga addizionale cù i numeri. "1" è "2". Selezzi dui cellule. Piazzà u cursore in u angulu in dirittu inferiore di quello più a destra. Cù u pulsu di u mouse premutu, trascinamu a maniglia di riempimentu fin'à a fine di u tavulu, ma sta sta vicina nantu à a chiavi Ctrl ùn hè micca bisognu di pressà. U risultatu sarà uguale.
Benchì a prima versione di stu metudificiu pari à più simplici, ma, parechji utilizatori preferenu aduprà u secondu.
Ci hè un'altra opzione per aduprà u token di riempimentu.
- In a prima cella, scrivite un numeru "1". Aduprendu u marcatore copia i cuntenuti à diritta. Solu ancu di più u pulsante Ctrl ùn hè micca bisognu di attaccà.
- Dopu chì a copia hè fatta, videmu chì a linea intera hè piena di u numeru "1". Ma avemu bisognu di numerazione in ordine. Cliccate nantu à l'icona chì apparse vicinu à a cella più recente. A lista d'azzioni appare. Installiamo u switch à a posizione "Fà".
Dopu à quessa, tutte e celle di u spaziu selettutu sò pieni di numeri in ordine.
Lezione: Cume à fà autocompleta in Excel
Metudu 2: Numerazione cù u bottinu "Riempitu" nantu à u nastro
Un altru modu di numerazione di e colonne in Microsoft Excel implica l'utilizazione di u pulsante "Fà" nant'à u tape.
- Quandu a riga hè stata aghjunta per numerà e colonne, inserisci u numeru in a prima cella "1". Selezziunate a risa intera di a tavula. Mentre in a "Home" tab, cliccate u butariu nantu à u nastro. "Fà"chì hè situatu in u blocu di l'utile U editing. Un menu drop-down apparisce. In questu, selezziunate l'elemento "Progressione ...".
- A finestra di regolazione di progressione si apre. Tutti i parametri ci sò ancu da configurati automaticamente cum'è necessità. Tuttavia, ùn hè micca superfluale controllà u so status. In blocu "Locu" u switch deve esse messu in posizioni "In righe". In u parametru "Tipu" valore deve esse selezionatu "Aritmetica". A ricunniscenza automatica di a tolla deve esse disattivata. Hè cusì, ùn hè micca necessariu chì un ticchjettu sia messu vicinu à u nomu di parametru corrispondente. In u campu "Step" verificate chì u numaru era "1". Campo "Valore limitu" esse vene. Sè un parametru ùn coincide micca cù e situazioni sugnate sopra, fate puru l'impostazione in cunfurmazione. Dopu avete assicuratu chì tutti i parametri sò stati pieni in modu currettu, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
Dopu, e colonne di a tavula sò numerate in ordine.
Ùn pudete micca selezziunate tutta a fila, ma mette solu u numeru in a prima cella "1". Poi chjamate a finestra di configurazione di a progressione in listessa manera cum'è descritta sopra. Tutti i parametri sò parechji cù quelli chì eranu parlati nanzu, fora di u campu "Valore limitu". Devi mette u numeru di colonne in a tavula. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
L'indimentazione hè fatta. L'ultima opzione hè bonu per e tabelle cù un numeru assai numerose di colonne, postu chì quandu usanu, u cursore ùn hà bisognu di esse trascinatu in nimu.
Metudu 3: funzione COLONNA
Pudete ancu numerà e colonne cù una funzione particulare, chjamata COLONNA.
- Selezzi a cellula in cui u numaru deve esse "1" in a numerazione di e colonne. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione"ponu à a manca di a barra di formula.
- Apre Wizard di funzione. Ci hè una lista di e funzioni di Excel. Avemu cercu u nome "STOLBETS"selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "OK".
- A finestra di l'argumentu di a funzione apre. In u campu "Link" Duvete furnì un link à una culla in a prima colonna di u fogliu. A stu puntu hè assai impurtante aghjuntu di prestu attenzione, in particulare se a prima colonna di a tavula ùn hè micca a prima colonna di u fogliu. L'indirizzu di u ligame pò esse inseritu manualmente. Ma hè molto più faciule per fà ciò da ponendu u cursore in u campu. "Link"è dopu cliccendu nantu à a cella desiderata. Comu pudete vede, dopu, i so coordinate sò visualizzati in u campu. Pressu u pulsante "OK".
- Dopu sti azzioni, un numeru apparisce in a cella selezzione. "1". Per enumerà tutte le colonne, diventemu in u so angulu inferiore dirittu è chjama u marcatore di riempimento. Cusì cum'è in tempi passati, trascuremu a destra finu à a fine di u tavulu. Appughjà nantu à a chjave Ctrl micca bisognu, cliccate à u cliccavu giuvuleu
Dopu à tutte e azzioni di sopra, tutte e colonne di a tavula sò numerate in ordine.
Lezione: Statu di wizard di Excel
Comu pudete vede, a numerazione di e colonne in Excel hè pussibule in diversi modi. U più populare di elli hè l'usu di un marcatore di pieno. In tabelle troppu larghe, hà bisognu di aduprà u pulsante. "Fà" cù a transizione à i parametri di a progressione. Questu metudu ùn impegni micca manipularu u cursore per tuttu u pianu di u fogliu. In più, ci hè una funzione specializata COLONNA. Ma per via di a complessità di l'usu è di l'intelligenza, sta opzione ùn hè micca populare ancu in i utilizatori avanzati. Ié, è questu prucedimentu piglia più tempu di u usu di solitu di un marker di riempimentu.