Diamond Voice Changer AV 9.5.21

Adattatore di grafica hè un elementu essenziale di u sistema. Si usa per generà è visualizà una immagine nantu à u schermu. A volte, quandu si custruisce un novu computer o si sustituisce una scheda video, ci hè un prublema tale chì stu dispositiu ùn hè micca ritrattu da a scheda madre. Ci sò parechje ragioni per chì stu tippu di prublema si pò fà. In questu articulu cunsiderà esaminatu in dettaglio diversi modi per risolve u prublema.

Cosa fà se a scheda madre ùn vedi a scheda video

È cunsiglii di cumincià cù i maneri più facili per ùn perdite u tempu è u sforzu, accussì avemu dipintu per voi, partendu da e più facili è passà à quelli più complessi. Inizià a riparà u prublema cù a rilevazione di una scheda video da a scheda madre.

Metudu 1: Verify Connectivity Device

U prublemu più cumunitu hè a cunnessione sbagliata o incompleta di a scheda video in a scheda madre. Avete bisognu di trattà cun tale tu, verificendu a cunnessione è, se hè necessariu, eseguendu una ricunnessione:

  1. Rimuete a copertura laterale di l'unità di sistema è verificate a fiducia è a verità di a cunnessione di a scheda video. Ùn raccomandemu chì tirate fora da u slot è inseriscenu di nuovo.
  2. Vede ancu:
    Scurdà a scheda video da u computer
    Cunnessu a scheda video à a scheda madre di u PC

  3. Assicuratevi chì a potenza supplementare sia cunnessa à l'adattatore di grafica. A necessità di tale cunnessione hè indicata da a presenza di un connettore speciale.
  4. Leggi ancu: Noi cunnessu a scheda video à l'alimentu.

  5. Verificate a cunnessione di a scheda madre à l'alimentu. Verificate tuttu usando l'istruzioni o leggere di più nantu à sta in u nostru articulu.
  6. Leggi più: Cunnessu l'alimentu à a scheda madre

Metudu 2: Videocard è compatibilità di a scheda madre

Benchì i porti AGP è PCI-E sò diversi è avendu chjavi completamente diversi, certi utenti ghjunghjenu cunnessi à u connettore sbagliatu, chì porta spessu à danni meccanici. Avemu raccomandatu di fà attenti à u marcatu di porti nantu à a scheda madre è connettore di scheda video. Ùn importa micca a versione di PCI-E, hè impurtante micca cunfusà u connettore cù AGP.

Vede ancu:
Verificà a compatibilità di a scheda video cù a scheda madre
Sceglie una scheda grafica sottu a scheda madre

Metudu 3: Configurazione di l'adattatore video in BIOS

E schede video esterni ùn necessitanu micca cunfusione addizionale. Tuttavia, i chips integrati spessu dighjà dannighjà solu per via di una cunfusione BIOS errata. Allora, s'è aduprà solu l'adattatore graficu integratu, vi propemu di seguità sti passi:

  1. Accende u computer è andate in BIOS.
  2. Leggi più: Cumu entrà in u BIOS in un computer

  3. L'aspettu di questu interfaccia dipende da u fabbricante, sò tutti leggermente diversi, ma anu i principii cumuni. U navigazione per e tabulazioni hè fatta cù e frecce di a tastiera, è dinò notà chì spessu à a destra o à a manca di a finestra hè un elencu di tutte e chiavi di cuntrollu.
  4. Quì avete bisognu di truvà l'articolo "Impostazioni di chipset" o solu "Chipset". A maiò parte di i pruduttori, questu articulu hè in tab "Avanzate".
  5. Ùn manca solu chì definisce a quantità necessaria di memoria usata è specificà impostazioni addiziunali. Per sapè di più nantu à stu nant'à i nostri articuli.

Ulteriori dettagli:
Cumu aduprà a scheda video integrata
Incrementu a memoria di grafica integrata

Metudu 4: Verificate i componenti

Per fà questu metudu, avete bisognu di un computer più è una scheda video. Prima, vi truverete a cunnessione di a vostra scheda video à un altru PC per determinà s'ellu hè operativu o micca. Se tuttu funziona bè, allora u prublema hè in a vostra scheda madre. Ùn hè mancu abbia i cumportà u centru di serviziu per trovà è risolve u prublema. Se a carta ùn funziona micca, è l'altru acceleratore di grafica cumunitu à a vostra scheda madre funziona normalmente, allora avete bisognu di effettuà a diagnostica è a riparazione di a scheda video.

Vede ancu: Risoluzione di problemi di scheda video

Cosa fà se a scheda madre ùn vedi a seconda scheda di video

Oghje, e nuove tecnulugia SLI è Crossfire guadagnanu popularità. Queste due funzioni di NVIDIA è AMD ti permettenu di cunnessu dui carte video à un unicu computer per chì pudranu trattà a stessa immagine. Questa soluzione permette di ghjunghje un aumento significativu di prestazioni di sistema. Se avete di fronte à u prublema di dettaverà una seconda scheda grafica da a scheda madre, vi propemu cunnessu di leggere u nostru articulu è assicurassi chì tutti i componenti sò compatibili è supportati cù tecnule SLI o Crossfire.

Leggi più: Cunnessu dui carte video à un unicu computer.

Oghje avemu esaminatu in dettaglio diversi modi per risolve un prublema quandu a scheda madre ùn vede micca una scheda video. Speremu chì avete riesciutu à trattà cù u malfunzionamentu nascatu è avete trovu una soluzione adatta.

Vede ancu: Soluzione u prublema cù l'assenza di una scheda video in u Gestore di Disposizioni