Registrazione PayPal

Tutti i laptop moderni anu praticamente una webcam. Nantu à a maggior parte di i casi, hè montatu in una cuperta sopra u schermu è u so cuntrollu hè effettuatu cù i tasti di funzione. Oghje hà da vulè fà attellu à a configurazione di questu equipagiu nantu à i portatili in esecuzione di u sistema operativu Windows 7.

Configurazione di una webcam in un laptop cun Windows 7

Prima di cuminciare à edità i parametri, avete bisognu di curà d'installà i prugrammi è di accende a telecamera stessa. Avemu dividutu a tuttu a prucedura in fasi in manera chì ùn si confundenu micca in a sequenza di azzioni. Cominciamo cù u primu stadiu.

Vede ancu:
Cumu verificà a camera cù un laptop in Windows 7
Perchè a webcam ùn funziona micca in un laptop

Passu 1: Scaricate è Installazione di i Driver

Dunque, basta à scaricà è installà i piloti adatti, chì, senza tali software, a fotista ùn funziona micca correttamente. A scelta migliore per cercà sarà a pagina di supportu nantu à u situ ufficiale di u fabbricante, chì i più recenti è adatti sò sempre quì, ma ci sò ancu altri metodi di ricerca è installazione. Pudete familiarizzà cun elli cun esempiu di un laptop in ASUS in u nostru altru materiale à u ligame chì seguita.

Per di più: Installazione di u driver di webcam ASUS per urdinatori

Passu 2: Accende a webcam

Per difettu, a webcam pò esse attivata. Hè necessariu attivà cù i tasti di funzione, chì si trovanu nantu à a tastiera, o via "Manager di dispositivi" in u sistema operativu. Entrambi sti opzioni sò dipintu da u nostru altru autore in l'articolo sottu. Seguitate a guida data quì, è andate dopu à u passu chì vene.

Per sapè di più: Accende a fotocamera in un computer in Windows 7

Passu 3: Impostazione di u software

In parechji mudelli di urdinatori cumunu cù u driver di a fotocamera hè un prugramma speziale per travaglià cun essa. U più spessu ci hè YouCam da CyberLink. Fighjate un prugramma di a so installazione è di a so configurazione:

  1. Aspettate chì u installatore mette in cavallu dopu avè installatu i driver o aprite ellu stessu.
  2. Selezziuneci a situazione nantu à u computer in cui i file di installazione di u prugramma seranu scaricati, se vole.
  3. Aspettate u download di tutti i file.
  4. Selezziunate a lingua YouCam adatta, u locu per salvà i schedari è cliccate nantu à "Prossimu".
  5. Accetta i termini di l'accordu di licenza.
  6. Durante l'installazione, ùn sceglite micca a finestra Installazione guidata è ùn ripartite micca u computer.
  7. Lanciate u prugramma cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  8. Durante a prima apertura, andate immediatamente in a modalità di configurazione, cliccendu nantu à l'icona di u marce.
  9. Assicuratevi chì u dispositivo di trasferimentu di l'imposta currente hè selezionatu, a risoluzione di u schermu hè ottimale, è u sonu hè avutu da u microfunu attivu. S'ellu ci vole, fate un adeguamentu di scala è accumincite a funzione di rilevazione automatica di a faccia.
  10. Avà puete cuminciare à travaglià cun YouCam, sculisci fotografie, registra video è applicà effetti.

Se u prugrammu ùn accada micca cù u driver, scaricatu da u situ ufficiale, se ne hè bisognu, o aduprà un prugramma simile. Un listinu di rapprisentanti di tali prugrammi pò esse trovu in u nostru articulu separatu à u ligame sottu.

Vede ancu: I migliori programmi per a webcam

In più, un microfunu pò esse necessariu per a registrazione di video è cuntene u travagliu cù a webcam. Per le istruzioni in quantu à abilità è configurà, vedite i nostri altri materiali sottu.

Leggi ancu: Abilitazione è configurazione di u microfunu in Windows 7

Passu 4: Imposta a camera in Skype

Parechji utenti di laptop aghju utilizendu Skype per video chat è richiede una configurazione separata di a webcam. Stu prucessu ùn necessite micca tantu tempu è ùn necessita micca cunniscenza o abilità supplementari da l'utente. Per e istruzioni dettagliate nantu à cumu pudete arricchiri stu travagliu, ti cunsigliu riferimentu à u materiale particulare.

Leggi ancu: Imposta a camera in Skype

Cume, u nostru articulu ghjunghje à una conclusione logica. Oghje avemu provatu à dirle u più pussibule circa a procedura per a configurazione di una webcam in un laptop in Windows 7. Speremu chì a guida sfasata ti sia aiutata à risolve di cumre cù u travagliu è ùn avete più domande nantu à stu tema.