Migliore software di conversione video

Bonu ghjornu.

A presentazione di un computer di casa senza video oghje hè semplicemente irrealistu! È i formati di i video clip trovati nantu à a rete sò dozzine (almenu u più popolari)!

Dunque, l'operazione di cunvertisce video è audio da un formatu à un altru era pertinente 10 anni fa, pertinente oghje, è sarà pertinente per altri 5-6 anni di sicuru.

In questu articulu vogliu spartà i prugrammi di cunvertitori migliori (à a mo opinione) per a so missione simile. A lista hè compilata solu da me, senza tene in contu qualunqui puniti è critiche da altri siti.

À propositu, per travaglià cù una varietà di file video, bisogna installà unu di i codec set in un PC:

U cuntenutu

  • 1. Formatta Factory (fabbrica di formatu video)
  • 2. Bigasoft Total Video Converter (u cunvertitore più intuitivu)
  • 3. Movavi Video Converter (megliu per video "in forma" à a dimensione desiderata)
  • 4. Xilisoft Video Converter (programma universale populu / cumincià)
  • 5. Video Converter Freemake (cunvertitore gratuitu è ​​facili da usà / u megliu per DVD)

1. Formatta Factory (fabbrica di formatu video)

U situ ufficiale: pcfreetime.com

Fig. 1. Format-Factory: selezziunate u furmatu da convertisce in ...

A mo opinione - hè unu di i migliori programmi per u travagliu. Iudica per te:

  1. Libertà cù u supportu di a lingua russa;
  2. sustene tutti i formati di video più diffusi (AVI, MP4, WMV, etc.);
  3. ci sò e funzioni di taglià video;
  4. un travagliu abbastanza rapidu;
  5. toolbar comoda (è u design cumunu).

Per trasformà ogni video: selezziunate prima u formatu à chì vorresti "avvicinà" u schedariu (veda fig. 1), e poi impostai i parametri (vedi fig. 2):

- avete bisognu di sceglie a qualità (ci sò opzioni preinstallate, I sempre le aduprà: alta, media è bassa qualità);

- Allora indichi ciò chì dughje e cosa taglià (I raramente u usanu personalmente, pensu chì, in a maghjine di i casi, ùn hè micca necessaria);

- è ultima: sceglite duve salvà u novu file. Poi cliccate solu u pulsante OK

Fig. 2. Impostazione di conversione MP4

Allora u prugramma cumincerà à trasformà. U tempu di u funzionamentu pò cambià assai, sicondu: a video originale, a potenza di u vostru PC, u furmatu di cunvenzione.

A media, per scopre u tempu di cunversione, basta à spartiri a lunghezza di a vostra video di 2-3, cioè. sì u vostru video hà una durata di 1 ora - allora u tempu di a busta sarà di circa 20-30 minuti.

Fig. 3. U schedariu hè statu trasformatu in u format MP4 - annunzia.

2. Bigasoft Total Video Converter (u cunvertitore più intuitivu)

U situ ufficiale: www.bigasoft.com/total-video-converter.html

Fig. 4. Bigasoft Total Video Converter 5: finestra principale - aprite un schedariu per una busta (cliccabile)

I ponu stu prugramma in u secondu postu micca per casu.

Prima, u so vantaghju più impurtante hè di travaglià cun ne in modu simpliciu è rapidu (ancu un utilizatore di PC novizio pò capisce rapidamente è convertite tutti i soi lugizii video).

Dopu, u prugramma semplicemente sustene una grande varietà di formati (ci sò dozzine di esse, vedi fig. 5): ASF, AVI, MP4, DVD, etc. Inoltre, u prugramma hà un numeru numeru di mudelli: pudete selezziunà rapidamente u video desideratu per Android (per esempiu) o per video web per truvà.

Fig. 5. formati supportati

E, terzu, in u Bigasoft Total Video Converter prutete un editore (Fig. 6). Pudete facilmente è rapidamente taglià i bordi, imponi effetti, filigrane, sottotituli, etc. 6 Amu facilmente è sveltu rapidamente u bordu ineguale di u video cù un mossu di u muvimentu (vede e frecce verdi)! U prugramma mostra u video originale (Original) è ciò chì avete ottenutu dopu applicazione di filtri (Preview).

Fig. 6. A tagliitura, a mappatura di i filtri

In linea di sicuru: u prugramma s'allieghja assolutamente à tuttu - da l'utenti principianti à l'esperienza. Ci sò tutte le impostazioni necessarie per l'editing rapidu è a conversione video. U solu inconveniente - u prugramma hè pagatu. In generale, vi pruponi!

3. Movavi Video Converter (megliu per video "in forma" à a dimensione desiderata)

U situ ufficiale: www.movavi.ru

Fig. 7. Movavi Video Converter

Converteru video assai interessante. Per principiu, ci vole à dì chì u prugramma sustene pienu a lingua rusa. Ùn hè micca impossibile micca cunnosce l'interfaccia intuitiva: ancu un utilizatore chì face pocu per travaglià cù video pò facilmente capisce "unni hè quellu è chì e dove cliccà" ...

À propositu, u chip chì aghjustava: dopu aghjustatu un video è sceglie un formatu (in cui dà una conversione, vedi fig. 7) - pudete specificà a dimensione di u file di uscita chì avete bisognu (vedi fig. 8)!

Per esempiu, avete abbastanza spaziu in l'unità flash è u schedariu hè troppu grossu - ùn ci hè nisun prublemu, aprite in Movavi è selezziunate a dimensione chì avete bisognu. U convertitore seleziona automaticamente a qualità desiderata è cumprisce u schedariu! Bellezza!

Fig. 8. Impostà a dimensione finale di u file

In più, hè impussibile ùn nota micca u pannellu di muntazione di video faciule (pudete curre i bordi, aghjunghje a filigrana, cambia a luminosità di l'immagine, etc.).

In fig. 9 pudete vede un esempiu di cambiamentu di luminosità (a foto hè stata più saturata) + una filigrana hè stata applicata.

Fig. 9. A differenza in a luminosità di a foto: AVANTI e APROU perchè hè essa elaboratu in l'editor

A propositu, ùn mi pudemu mancu avè a cunnuscenza chì l'urdinatori di u prugramma dichiarano chì a velocità di u so pruduttu hè assai più alti di i concorrenti (veda Fig. 10). Da me propriu dirò chì u prugramma funziona prestu, ma in sincerità di risu. 10 à u 100% I dubbiu. Almeno, in u mo PC di casa, u tassi di compressione hè più altu, ma micca quant'è cum'è nant'à u graficu.

Fig. 10. Velocità di travagliu (in comparazione).

4. Xilisoft Video Converter (programma universale populu / cumincià)

U situ ufficiale: www.xilisoft.com/video-converter.html

Fig. 11. Xilisoft Video Converter

Convertitore di file video molto popolari. I lugaraghju cun una combinazione: suppassa a maggiuranza assoluta di i video chì ponu solu trovu nantu à u web. U prugramma, a propositu, sustene a lingua russa (dopu u lancia, avete bisognu di aprite i parametri è selezziunu da a lista di lingue).

D'altronde, ci vogliu notà una larga varietà di opzioni è impostazioni per a messa editoria è l'envelope video. Per esempiu, da i furmati propositi in cui i video ponu esse ricodificati, l'occhi sparghjanu (vedi Fig. 12): MKV, MOV, MPEG, AVI, WMV, RM, SWF, etc.

Fig. 12. Formati in cui pudete transcode video

In più, Xilisoft Video Converter ha funzioni interessanti per a montà di e immagini video (u bottinu Effetti nantu à a barra di strumenti). In fig. 13 presenta l'effetti chì ponu migliorà a maghjina originale: per esempio, tagliati i bordi, applica una filigrana, aumenta a luminosità è a saturazione di a maghjina, applica vari effetti (fai video in bianco o nero o applica un mosaico).

In pratica, u prugramma mostra subitu cume cambià a foto.

Fig. 13. Raccupà, adatta u luminosità, a filigrana è l'altri gusti

A linea di fondo: un prugramma universale per risolve un numeru numeru di prublemi cù video. Hè pussibule note una bona velocità di compressione, una grande varietà di impostazioni, supportu per a lingua russa, l'abilità di edità rapidu a foto.

5. Video Converter Freemake (cunvertitore gratuitu è ​​facili da usà / u megliu per DVD)

U situ ufficiale: www.freemake.com/ru/free_video_converter

Fig. 14. Aggiungite un video à Freemake Video Converter

Questu hè unu di i migliori software di conversione video gratuiti. I vantaggi sò evidenti:

  1. Supporto à a lingua russa;
  2. più di 200 formati supportati!;
  3. sustene i download di video da 50 siti più popolari (Vkontakte, Youtube, Facebook, etc.);
  4. a capacità di convertisce in AVI, MP4, MKV, FLV, 3GP, HTML5;
  5. a velocità di conversione aumentata (algoritmi speciali unici);
  6. registrazione automatica nantu à DVD (supportu per Blu-Ray (à propositu, u prugramma calcula automaticamente cumpressà u schedariu affinchì si adatta à u DVD));
  7. editor video bellu pratico.

Per convertite un video, hè bisognu di fà tre passi:

  1. aghjunghje un video (veda fig. 14, sopra);
  2. selezziunate u formatu in cui vulete fà una busta (per esempio, in DVD, vedi fig. 15). Di fatti, hè praticosa di aduprà a funzione di regolazione automatica di e dimensioni video per u DVD chì avete bisognu (a velocità di bitu è ​​altre impostazioni sò impostate automaticamente per chì u video si inserisca nantu à u discu DVD - vedi fig. 16);
  3. selezziunu i parametri ottimali è cliccate nantu à u buttu di start.

Fig. 15. Freemake Video Converter - busta à u formatu DVD

Fig. 16. Opzioni di cunversione per DVD

PS

I prugrammi per qualchì ragione o altre ùn aghjustà micca, ma chì anu da annunziare: XMedia Recode, WinX HD Video Converter, Aiseesoft Total Video Converter, Any Video Converter, ImTOO Video Converter.

Pensu chì i convertitori presentati in l'articolo sò più che basteru ancu per u travagliu ogni ghjornu cù video. Comu sempre, mi piacerebbe ringrazià per l'addizioni davvero interessanti à l'artìculu. Buona fortuna!