Rimuova in tuttu a protezione McAfee antivirus.

Quandu hè installatu un novu sistema antivirus, i utilizatori periodicamente anu prublenate. U più spessu ci hè da rimuovere incompletu di u difensore precedente. Quandu u prugramma hè disinstallatu cù l'utili standard di Windows, restano diverse culle, chì causanu dopu prublemi. Vari metudi addiziunali sò aduprati per rimuovere u prugramma. Considerà sta rimozione à l'esempiu di u difensore McAfee.

Disinstallazione di McAfee da Strumenti Standard

1. Andà à "Pannello di cuntrollu"truvate "Add o Remove Programs". Ceremu per McAfee LiveSafe è cliccate "Elimina".

2. Quandu a cancellazione hè cumpleta, andate à u secondu prugramma. Trova McAfee WebAdviser è ripetite i passi.

Dopu una disinstallazione di questu modu, i prugrammi saranu eliminati, è vari file è voci di u registru rimarranno. Allora avemu bisognu di andà à u prossimu elementu.

Pulizia di u computer da i file inutili

1. Sceglite un prugramma per optimizà è pulisce u vostru computer da spazzatura. Mi piace veramente Ashampoo WinOptimizer.

Scaricate Ashampoo WinOptimizer gratuitamente

Avemu l'iniziu a so funzione "Ottimizzazione di u Click".

2. Eliminà i file inutili è e voci di u registru.

Utilizendu sti dui metodi, hè faciule per rimuovere McAfee da Windows 8 completamente da u vostru computer è installà un novu antivirus. À propositu, pudete rimuovere McAfee da Windows 10 dinò. Per disinstalla subitu tutti i prudutti di McAfee, pudete aduprà u Strumentu Removal speciale di McAfee.

Scaricate McAfee Removal Tool gratuitamente

Rimuà cù Rema Tool di McAfee

Per rimuovere MczAfee da Windows 7, 8, 10, deve fà u passu chì seguita.

1. Scaricate è scaricate l'utility. A finestra di prugramma principale apre cù un salutu. Pressu "Prossimu".

2. Siamo d'accordu cù l'accordu di licenza è cuntinuemu.

3. Inserite a iscrizzione da l'immagine. Per piacè, avete a nota chì avete bisognu di inserirli tenendu cunnessu u registru. Se a lettera hè grande, scrivemu. Poi inizià u prucedimentu di caccià automaticamente tutti i prudutti di McAfee.

In teorica, dopu adupratu stu metudu di rimozione, McAfee deve esse completamente rimuatu da u computer. In fatti, alcuni file restanu. Inoltre, dopu aduprà l'attimentu di rimozione McAfee, ùn sò micca mancu installatu McAfee antivirus una seconda volta. Risolvutu u prublema cù Ashampoo WinOptimizer. U prugramma pulì tutti i franchi è McAfee senza prublemi di novu.

Un altru svantaggiu di l'utilità hè l'inabilità di selezzià u pruduttu da supprimà. Tutti i prugrammi è componenti di McAfee sò rimossi subitu.