Cumu rimuovere filmu da iTunes

Parechji proprietarii di dispositivi mobili in esecuzione di u sistema operativu Android sò chjamati à dove i contatti sò conservati. Questu pò esse necessariu per vede tutti i dati salvati o, per esempiu, per creà una copia di backup. Ogni utilizatore pò avè i so propri motivi, ma in questu articulu vi diremu chì e informazioni da u libretu di indirizzu hè salvata.

Contatta l'archiviazione in Android

I dati di l'agenda telefonica di u smartphone ponu esse memorizati in duie lochi è ci sò duie tipi completamente diversi. U primu hè entrate in cumpi di applicazioni chì anu una libreria di indirizzi o u so equivalente. U secondu hè un documentu elettronicu conservatu in a memoria interna di u telefonu è chì cuntene assolutamente tutti i contatti nantu à u dispositiu è in i conti cullucati ad essa. L'utenti sò spessu interessati à elli, ma diremu nantu à ognuna di e opzioni di dispunibule.

Opzione 1: Cumulativa di l'applicazione

In un smartphone cù una versione relativamente fresca di u sistema operativu Android, i contatti ponu esse memorizzati in a memoria interna o in unu di i conti. Quest'ultima in a maiò parte di i casi hè u account di Google utilizzatu nantu à u dispositiu per avè accesso à i servizii di u gigante di ricerca. Ci sò ancu altre opzioni addiziunali possibili - conti "da u fabbricante". Per esempiu, Samsung, ASUS, Xiaomi, Meizu è tanti altri ti permettenu di salvà l'infurmazioni di l'utente importanti, cumprendu a rubrica, in i vostri repositarii, agitendu cum'è un tippu analogue di u prugramma di Google. Un tale contu hè criatu quandu u dispositivo hè primu istituitu, è pò esse adupratu ancu cum'è locu per salvà i contatti per difettu.

Vede ancu: Cumu salvà i cuntatti in account Google

Nota: In vecchi telefoni intelligenti, era pussibule di salvà i numeri di telefonu non solu in a memoria di a dispositiva o in u cumunu primariu, ma dinò in a carta SIM. Ora i contatti cù SIMK pò esse visualizzati, estratti, salvati in un altru locu.

In u casu descrittu sopra, una applicazione standard hè aduprata per accede à i dati contenuti in a rubrica. "Contatti". Ma oltre à esse, altre applicazioni chì anu una libreria di indirizzi in una forma o un'altra ponu esse installate nantu à u dispositivo mobile. Questi includenu messageri (Viber, Telegram, WhatsApp, etc.) e-mail è clientela di reti sociali (per esempio, Facebook è u so Messenger) - ognunu di elli hà un tabulatu o una voce di menù "Contatti". In questu casu, l'infurmazioni visualizzate in esse ponu trascinatu da u libretu d'indirizzu principale presentatu in l'applicazione standard, o da esse salvatu manualmente.

Riassuntendu i di sopra, hè pussibule di fà una conclusione logica, ancu di primu banale - i cuntatti sò conservati in u cuntu sceltu o nant'à u dispusitu stessu. Tuttu dipende da ciò chì locu hè sceltu cum'è u locu primu, o ciò chì hè statu specificatu in a cuesce di u dispositivo. Cume in a rubrica di l'applicazioni di terze parti, si pò dì chì, anzi, agenu cum'è certi agregatori di cumpi esistenti, ancu chì forniscenu a capacità di aghjunghje novu entrate.

Ricercà è sincronizza i contatti
Avendu finitu cù a teoria, passeremu à una piccula pratica. Vi avemu da dà induve e cume vede a lista di cumpi cunnessi à u smartphone o tablet cun sistema operativo Android è abilite a so sincronizazione s'ellu hè disattivatu.

  1. Da u menù di l'applicazione o da a schermata principale di u vostru dispositivo mobile, fate vene l'applicazione "Contatti".
  2. In stu, usendu u menù laterale (chjamatu da u passà di sinistra à diritta o premendu tre barre orizzontali in u angulu in alto à sinu), andate in "Impostazioni".
  3. Tocca l'oggetto "Accounts"per andà à a lista di tutti i conti associati cù u dispositivo.
  4. Nota: Una sezione simile pò esse trovata in "Impostazioni" dispositivi, appena aprite l'articolo quì "Utenti è Accounts". L'infurmazione visualizzata in sta sezione serà più dettagliata, chì in u nostru casu particulare ùn importa.

  5. In a lista di conti, selezziunate quella per a quale vulete attivà a sincronizazione di dati.
  6. A maiò parte di i messaggeri istantanei pò sincronizà cuntatti, chì in u nostru casu hè a missione primaria. Per andà à a sezione richiesta, selezziunu "Sync Accounts",

    è dopu basta à spostà u dialettu per a posizione attiva.

  7. Da questu momentu, l'infurmazioni oi modifiche nantu à ciascun elementu di a rubrica sarà trasmessa in tempo reale à u servitore o nube di conservazione di l'applicazione selezionata è salvata quì.

    Vede ancu: Cumu sincronizà i contatti cù un account Google

    Ùn sò necessarie riservazioni supplementari per questa informazione. Inoltre, saranu dispunibili dopu à reinstallà l'applicazione, è ancu in u casu d'usu un novu mubile. Tuttu ciò chì hè necessariu per vederli hè di accede à l'applicazione.

Cambia u numeru di cuntatti
In u listessu casu, s'è vo vulete cambià a locazione predefinita per salvà i contatti, avete bisognu di:

  1. Ripetite i passi descritti in 1-2 passi da l'istruzione precedente.
  2. In a sezione "Cambia di contatti" toghje nantu à l'elemento "Account predefinitu per i nuovi contatti".
  3. In a finestra chì si vede, selezziunate una di e scelte suggerite - conti cè dispunibuli o memoria di u mubile.
  4. I cambiamenti fatturati sò applicati automaticamente. Da quellu passatu, tutti i nuovi contatti saranu conservati in a situazione specifica.

Opzione 2: File di dati

In più di l'infurmazioni in a rubrica di l'applicazioni standard è di terze parti chì sviluppatori dighjunghjanu nantu à i so servitori o in u nubu, ci hè un schedariu cumunu per tutti i dati chì ponu esse visualizzati, copiati è modificati. Hè chjamatu contacts.db o contacts2.dbdipende da a versione di u sistema operativu o di l'inquadratura da u fabbricante, o di u firmware installatu. Hè vera, truvatu è aprite ùn hè micca tantu faciule - avete bisognu di diritti di root per uttene à a so situazione attuale, è un gestore SQLite hè chjucatu per visualizà u cuntenutu (in un dispositivo mobile o un computer).

Vedi ancu: Cumu uttene i diritti di radice nantu à Android

A basa di contatti hè l'unu sguardo più ricercatu da l'utenti. Pò esse adupratu cume una copia di salvezza di a vostra rubrica o in una situazione chì avete bisognu di ripristinare tutti i contatti salvati. Questu questu hè particularmente impurtante in i casi in cui u schermu di un smartphone o tavoletta hè rotto, o quandu u dispositivo hè completamente inoperable, è l'accessu à u cuntu chì cuntene a rubrica ùn hè micca dispunibile. Dunque, avendu questu schedariu à a parte, pudete aprirlo per visità o spostà a un altru dispositivo, ottenendu l'accessu à tutti i contatti salvati.

Leggi ancu: Cumu trasferisce i contatti da Android à Android

Allora, se avete i diritti di root su u vostru dispositivo mobile è un gestore di file che li sustene hè installatu, per avè u schedariu contacts.db o contacts2.db, fate quì

Nota: In u nostru esempiu, ES Esploratore hè adupratu, allora in u casu di aduprà un altru prugrammu di esploratore, certe azzioni pò differisci un pocu, ma micca criticu. Inoltre, se u vostru gestore di file avè dighjà accesso à i diritti di root, pudete saltà i primi quattru passi di l'istruzione seguenti.

Vede ancu: Cumu verificà a dispunibilità di i diritti di Root in Android

  1. Lanciatu u gestore di file è, se questu hè u primu usu, riesaminate l'infurmazioni fornite è cliccate "Avanti".
  2. Aprite u menu principale di l'applicazione - hè fattu cun un passatu da sinistra à diritta o cliccendu nantu à e barre verticali in u angulu in alto à sinu.
  3. Attiva a funzione di Root-conductor, per chì avete bisognu di mette l'interruttore di bascula in a situazione attiva à l'opposizione di l'elemento corrispondente.
  4. Poi cliccate "Permette" in a finestra finestra è assicuratevi chì l'applicazione hè accordata i diritti necessarii.
  5. Nota: A volte, dopu à accordà i diritti di root à u gestore di file, hè necessariu completà u so travagliu in una maniera obbligatoria (attraverso u menu di multitecenza), è dopu ripartitu. Altrimenti, l'applicazione ùn pò visualizà u cuntenutu di a cartella di interesse.

  6. Aprite dinù u menu di gestore di file, scorrite giù è selezziunelu in a sezione "Conservazione Locale" punto "Dispositiu".
  7. In a lista di i cartulari chì si aprenu, andate alternativamente à i cartelli chì portanu u listessimu nome - "dati".
  8. Se ci vole, cambiate u stile di visualizzazione di e cartelle in listu, poi scorrite in un pocu e aprite u directory "com.android.providers.contacts".
  9. In essa, andate in a cartella "basi di dati". Dentru ci si trova un file contacts.db o contacts2.db (ricordate, u nomu dipende da u firmware).
  10. U schedariu pò esse apertu per a visione cume u testu

    ma questu hà bisognu di un manager di SQLite speciale. Per esempiu, i sviluppatori di Root Explorer anu una tale applicazione, è vanu à stallà da u Play Store. Tuttavia, questu visualizzatore di basa di dati hè distribuitu per un tariffa.

  11. Ora chì cunnuscite a situazione attuale di i contatti nantu à u vostru dispositivo Android, o, piuttostu, induve u schedariu chì li cuntene hè salvatu, pudete u copià è u salvà in un postu sicuru. Come annunziatu sopra, pudete aprire è edite u schedariu cù una applicazione speciale. Se avete bisognu di trasferisce i contatti da un smartphone à un altru, basta mettere stu schedariu in seguitu:

    /data/data/com.android.providers.contacts/databases/

Dopu à ciò, tutti i vostri contatti saranu dispunibuli da vede è utranu in u novu dispositivo.

Vede ancu: Cumu trasferisce i contatti da Android à u computer

Conclusione

In st'articulu, avemu parlatu di dove i contatti sò conservati in Android. A prima di sti opzioni ti permette di guardà e voci in a rubrica, scopra induve sò tutti salvati per difettu è, se vole, cambiate stu locu. U secondu offre a possibilità di un accessu direttu à u file di a basa di dati, chì pò esse salvatu cume una copia di backup o semplicemente trasferitu in un altru dispositiu, induve accede à a so funzione primaria. Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.