U discu duru si ferma: quandu accede, hè u computer si chjama da 1-3 secondi, è à u so funziunamentu normalmente

Bonu ghjornu à tutti.

Fra i freni è i fregi di u computer, ci hè una caratteristica spiaghja assuciata à i dischi duri: si lavora cù u discu duru, per un pezzu tuttu hè bonu, è allora vi avete di risu (aprite a cartella, o lancia un film, ghjocu), è u computer si pende per 1-2 secondi . (in stu mumentu, se ascoltate, pudete sente cume u discu cume s'hè iniziate) e dopu un momentu, u schedariu chì stai cercendu parte ...

A propositu, quessa succede spessu cù i disci dure quandu ci sò parechji in u sistema: u sistema unu di solitu funziona bè, ma u secondu discu spissu si stà quandu ùn hè micca attivu.

Questu mumentu hè assai fastidioso (soprattuttu se ùn salvate micca l'elettricità, è questu ghjustificatu hè solu in i portatarii, è ancu micca sempre). In st'articulu ti diceraghju cumu sbarazzu di sta "incomprensione" ...

Windows Power Setup

A prima cosa che cunsigliu per cumincià hè di fà a potenza ottimale impostazioni nantu à u computer (laptop). Per fà quessa, andate in u Pannellu di cuntrollu di Windows, allora aprite a sezione "Ferramenta è Suveru", è dopu a sottuzione "Alimentazione" (cum'è in Figura 1).

Fig. 1. Materiale è Sonu / Windows 10

Dopu, avete bisognu di andà à l'impostazioni di u circuitu di l'alimentazione attiva, è dopu cambià i parametri di l'alimentu di più (ligame sottu, vedi Fig. 2).

Fig. 2. cambiate i parametri di u schema

U passu chì seguitu hè di aprire u tabulamentu "Hard Disk" è ponu u tempu per u fermu di u discu duru dopu 99999 minuti. Hè per quessa chì in u tempu inattivu (quandu u PC ùn funziona micca cù u discu) - u discu ùn si fermerà micca finu à u passu specificatu. Chì, in realtà, avemu bisognu.

Fig. 3. Disconnu à u discu duru: 9999 minuti

Sugà ancu racolta a girà nantu à e prestazioni massime è rimuovere u risparmiu d'energia. Dopu avè stabilitu queste impostazioni - ripartite u computer è vede cumu funziona u discu - si ferma cum'è prima? In a maggior parte di i casi - questu hè abbastanza per sbarazzarsi di stu "errore".

Utilità per u risparmiu d'energia ottimale / prestazione

Questu vale più per i portatili (è altri dispositivi compatri), nantu à un PC, di solitu, questu ùn hè micca ...

Insemi cù i piloti, spessu nantu à i portatili, vene qualchì utilità per salvà energia (per chì u laptop sia in più di a batteria). Tali utilità ùn sò micca raramente messe cumparate cù i driver in u sistema (u fabbricante li propone, guasi à l'installazione obbligatoria).

Per esempiu, una di sti utilità hè installata nantu à unu di i mo portatili (Intel Rapid Technology, veda figura 4).

Fig. 4. Tecnulugia Intel Rapid (prestazioni è potenza).

Per annullà u so effettu nantu à u discu duru, basta à aprite i so impostazioni (icona di u banditu, vede Fig. 4) è disabilite a gestione automautunata di i dischi rigidi (vedi Fig. 5).

Fig. 5. Disattivà a gestione di l'alimentazione automatica

Spessu, tali utilità ponu esse smassate in tuttu, è a so assenza ùn hà micca incineva nantu à u travagliu ...

Parameter power saving APM hard disk: regolazione manuale ...

Se e cunsiderazioni precedenti ùn anu micca avutu un effettu, pudete andà à e misure più "radicale" :).

Ci hè 2 paràmetri tali per i dischi rigidi cum'è AAM (responsabile di a velocità di rotazione di u discu duru. Se ùn ci sò richieste à l'HDD, allora u drive si ferma (cusì risparmi energia). Per eliminà stu mumentu, avete bisognu di impostà u valore à un massimu di 255) è APM (determina a velocità di u muvimentu di e testate, chì sò spessu rumuri à a velocità massima. Per riduce u rumu da u discu duru - u parametru pò esse riduttu quandu hà bisognu di aumentà a velocità di u travagliu - u parametru deve esse aumentatu).

Quessi parametri ùn puderanu micca esse configurati, per ciò chì avete bisognu di aduprà speciale utilità. Unu di questi hè tranquillu HDD.

tranquillità HDD

Website: //sites.google.com/site/quiethdd/

Un menu di utilità di sistema chì ùn hà micca necessità di esse installatu. Permette di cambià manualmente i parametri AAM, APM. Spessu, queste impostazioni sò ripresentate dopu u PC hè resettatu - chì significa chì l'utility hà da configurà una volta è messu in autoload (l'articolo autolad in Windows 10 -

A sequenza di azzioni quando si lavora cun silenzi HDD:

1. Run u utilità è mette tutti i valori à u massimu (AAM è APM).

2. Allora andate in u pannellu di cuntrollu di Windows è truvate u pianificatore di attività (pudete semplicemente ricercà in u pannellu di cuntrollu, cum'è in Fig. 6).

Fig. 6. Pianificatore

3. In u pianificatore di attività creà una attività.

Fig. 7. Creazione di un compitu

4. In a finestra di creazione di l'attività, aprite la scheda di triggers è creà un scintillu per cuminciare a nostra missione quandu ogni utilizatore accede (vedi Figura 8).

Fig. 8. Crea un trigger

5. In a tabulazione di l'azione - specificate solu u parcorsu di u prugramma chì avemu da fà (in u nostru casu tranquillità HDD) è mettite u valore in "Run u prugramma" (cum'è in Figura 9).

Fig. 9. Azioni

In realtà, salvate u travagliu è riavanu u computer. Se tuttu hè fattu correttamente, l'utilità sarà lanciata quandu Windows si cumanda. tranquillità HDD e finisce u discu duru ùn deve micca ...

PS

Se u discu duru cerca di "accelerà", ma ùn pò (spessu à stu mumentu si clicanu o un scratch ponu esse ascultatu), e allora u sistema si và bèia, è tuttu u tempu si ripete in un cerchiu - forse avete un malfunzionamentu fisicu di u discu dur.

Inoltre a ragione per fermà u discu duru pò esse energia (s'ellu ùn hè micca abbastanza). Ma hè un articulu leggermente diversu ...

Tuttu u megliu ...