Cume abilite una webcam in un laptop

Bonu ghjornu.

Ogni laptop modernu hè dotatu di una webcam (dopu à tutti, chjamate l'Internet sò sempre più popolari di ghjornu à ghjornu), ma ùn funzeghja micca in ogni laptop.

In realtà, a webcam in u laptop hè sempre cunnessa à a putenza (indipende se l'usini o micca). Un'altra cosa hè chì in a maggior parte di i casi a fotocamera ùn sia micca attiva - cioè, ùn tira micca. In parte, hè ghjustu, perchè a cameriera avia a travaglià se ùn parlate micca cù l'interlocutore è ùn hà permessu di fà permessu?

In stu picculu articulu vogliu mustrà quantu hè faciule esse di abilità solu a webcam incastunata nantu à guasi ogni laptop moderna. È cusì ...

I prugrammi più visibili da verificare è configurà a webcam

Più spessu, per accende a webcam - ghjustu eseguite ogni applicazione chì li utilizza. À spessu, una tale applicazione hè Skype (u prugramma hè cunsideratu per chì permette di fà chiamate in Internet, è cù una webcam, pudete generalmente aduprà videoci) o QIP (u prugramma originale ti permette di cambià messaggi, schedari ...).

QIP

U situ ufficiale: //welcome.qip.ru/im

Per attivà a webcam in u prugramma, basta à aprite i parametri è andate à la scheda "Video è sonu" (vedi fig. 1). Un video da una webcam deve apparse in u fondu giuvule (è u LED nantu à a cammera si illumina di solitu).

Se l'immagine da a fotocamera ùn compare micca - prova un altru prugramma di Skype per cuminciare (se ùn ci hè nè immagine da a webcam, esiste una alta probabilità di un prublema cù i driver, o di l'hardware di a cammera).

Fig. 1. Verificate è configurate a webcam in QIP

Skype

Website: //www.skype.com/ru/

A configurazione è a verifica di a videocamera Skype hè identica: aprite prima a regolazione è andate in a sezione "Video Settings" (vedi Figura 2). Se i piloti è a fotocamera stessi sò OK, ci vene una foto (chì, per ca, pò esse adattata à a luminosità, a chiarezza, ecc.).

Fig. 2. Impostazioni di video di Skype

À propositu, un puntu impurtante! Certi mudelli di urdinatori ti permettenu di aduprà a fotocamera quandu premi solu una coppia di chiavi. Più spessu, si tratta di i tasti: Fn + Esc è Fn + V (cù u supportu di sta funzione, di solitu l'icona di a webcam hè disegnata nantu à a chjave).

Cosa fà se ùn ci hè nè immagine da a webcam

Ùn aghju dinò chì nisunu prugramma ne mostra nunda da una webcam. U più spessu ci hè per a mancanza di driver (meno spessu cù a ripartizione di a webcam).

A prima volta, v'aghjuru à andà à u Pannellu di Cuntrollu di Windows, aprite la scheda Hardware è Suono, è allora u Manager di Dispositivi (vedi Figura 3).

Fig. 3. Apparecchiatura è sonu

Dopu, in u manager di dispositivi, truvà a scheda "Dispositivi di elaborazione d'immagine" (o qualcosa di cunonante, u nomu dipende da a vostra versione di Windows). Fate attenzione à a linea cù a fotocamera:

- Ùn ci vole micca signi di esclamazione o croci davanti (esempiu in Fig. 5);

- preme u pulsante di abilitazione (o accende, vedi fig. 4). U fattu hè chì a fotocamera pò esse spenta in u manager di dispositivi! Dopu à sta procedura, pudete provà à aduprà a cammara di novu in applicazioni popolari (vede sopra).

Fig. 4. Attiva la camera

Se un punto esclamativo hè illuminatu in a direttrice di dispositivi in ​​diretta di a vostra webcam, significa chì ùn ci hè micca un driver in u sistema (o ch'ellu ùn funzi micca correttamente). Di solitu, Windows 7, 8, 10 - trova automaticamente è i driver per u 99% di e webcam (è tuttu u fine funziona).

In casu di un prublema, aghju raccomandatu di scaricà u driver à u situ web ufficiali, o di aduprà u prugrammu per a messa in autumàticu. Referenze sottu.

Cumu trovu u vostru driver "nativu":

Software per l'aggiornamenti automatici di u driver

Fig. 5. Nisun driver ...

Impostazioni privacy in Windows 10

Parechji utenti anu passatu à u novu sistema Windows 10. U sistema ùn hè micca assai male, eccettu per i prublemi cù certi driver è privacy (per quelli à chì hè impurtante).

In Windows 10, ci sò impostazioni chì cambianu a modalità di privacy (da chì a webcam pò esse chjappatu). Se aduprate stu OS è ùn vedite micca a foto da a fotocamera, vi pruponi dinù a cunsultà sta opzione ...

Da veda prima u menu START, dopu a scheda Parametri (vedi fig. 6).

Fig. 6. A FABBRICAZIONE IN Windows 10

Dopu avete bisognu di aprite a sezione "Privacy". Poi aprite a sezione di a cammara è verificate se l'applicazioni anu permessu di aduprà. Sì ùn ci hè micca tale permessu, ùn hè micca sorprendente chì Windows 10 prova à bluccà tutte e cose "in più" chì vole accedere à a webcam ...

Fig. 7. Opzioni di privacy

À propositu, per ghjunghje a webcam - pudete ancu aduprà l'applicazione integrata in Windows 8, 10. Chì si chiama consonante - "Camera", vede a fig. 8

Fig. 8. A applicazione di a fotocamera in Windows 10

Nantu à quessa aghju tuttu, a messa in opera è u travagliu di successu