Risoluzione di Questioni di Conflittu di Indirizzi IP in Windows 7

A volte, dopu l'installazione di qualchi ghjochi, si scopre chì a potenza di a scheda video ùn hè micca abbastanza. Questu hè assai frustrante per l'utenti, perchè l'applicazione duverà esse abbandunata o per acquistà un novu adattatore video. Infatti, ci hè un'altra soluzione à u prublema.

MSI Afterburner hè destinatu à l'overclock di una scheda video in piena capacità. In più di a funzione primaria, esegue sempre più. Per esempiu, monitorà u sistema, catturà video è creà screenshot.

Scaricate l'ultima versione di MSI Afterburner

Cumu aduprà MSI Afterburner

Prima di cuminciare à travaglià cù u prugramma, l'utenti anu da capiscia chì, sìe l'azione sbagliata hè stata fatta, a scheda di videò pò deteriorarsi. Perciò, hè necessariu seguitu strettamente e istruzioni. Modu di overclocking indesiderabile è automatica.

MSI Afterburner supporta schede video. Nvidia è AMD. Se avete un altru fabbricante, poi aduprà u strumentu ùn funziona. Pudete vede u nomu di a vostra carta in u fondu di u prugramma.

Run è configurà u prugramma

Avemu lanciatu MSI Afterburner attraverso una scorciacciu chì hè statu creatu nantu à u desktop. Avemu bisognu di definisce a configurazione iniziale, senza a quale molte azzioni in u prugramma ùn sò micca dispunibili.

Spieghjite tutte e caselle chì sò visibili in u screenshot. Se, in u vostru computer, duie carte video, allora aghjuntu una marcata in a scatula "Sincronizza e impostazioni di u listessu GP". Poi cliccate "OK".

Nantu à u schermu vederemu una notificazione chì u prugramma deve esse ripartutu. Pressu "Sì". Ùn hè micca bisognu di fà altra cosa, u prugramma sarà sovraccaricatu automaticamente.

Cursore di tensione di core

Per difettu, u cursore di tensione di Core hè sempre chjappatu. Tuttavia, dopu avè stabilitu i parametri di basa (Tick in u campu di sblocco di tensione), deve iniziate à muvà. Se, dopu à riavvià u prugramma, ùn hè ancu micca attiva, allora questa funzione ùn hè micca supportata da u mudellu di a scheda di video.

Core Clock è Memory Clock slider

U cursore di Core Clock regisce a frequenza di a scheda video. Per fà un overclocking, hè necessariu passà à a destra. Ci hè bisognu di spostà u regolatore lentamente, micca più di 50 MHz. In u prucessu di l'overclocking, hè impurtante impedisce u prucentu di surriscaldamentu. Se a temperatura alza sopra i 90 gradi Celsius, l'adattatore di videò pò ruppe.

Dopu avemu testu a nostra scheda video cù un prugramma di terza parte. Per esempiu, VideoTester. Se tuttu sia in ordine, pudete ripetere a prucedura è spostà u regolatoru 20-25 unità. Facemu fà ancu finché ùn vedemu i difetti di l'immagine nantu à u schermu. Quì hè impurtante à identificà u limite superiore di i valori. Quandu hè determinatu, riduce a frequenza di unità à 20, per a scomparsa di difetti.

Fate u listessu tempu cù l'orologio di a Memoria (Frequenza di Memoria).

Per verificate e cambiamenti avemu fattu, pudemu ghjucà un tipu di ghjocu cù elevati requisiti di scheda video. Per monitorà e prestazioni di l'adattatore in u prucedimentu, istituite a modalità di monitoru.

Monitoru

Vai in "Cunsultante-Monitoru". Selezziunu l'indicatore impiegatu da a lista, per esempiu "Scaricate GP1". Sottu tick "Mostra in Display di Overlay Screen".

Dopu, alternativamente aghjunghje altri indicatori, per i quali osserveremu. Inoltre, pudete persunalizà u modi di visualizzazione di u monitoru è tasti d'accessu. Per fà quessa, andate in tab "OED".

Configurazione di Cooler

Volenu solu dì chì sta caratteristica ùn hè micca dispunibile in tutti i computer. Se tu decidite di overclockarvi a carta di video in i mudelli novelli di urdinatori o netbooks, allora tu ùn vedenu micca i tabulatori più freschi quì.

Per quelli chì anu avè sta sezione, selezziunate a casella "Abilità di u modu di l'utente di software". L'informazione sarà visualizzata in forma di pianificazione. Quale sottu hè a temperatura di a scheda video, è in a colonna di sinistra hè a velocità di u cooler, chì pò esse cambiata manualmente movendu i quadrati. Ancu s'ellu ùn hè micca raccomandatu.

Riservà l'impostazioni

In a ultima tappa di l'overclock di una scheda video, dobbiamo salvà e so impostazioni avemu fattu. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona "Salvà" è sceglite unu di i 5 profili. Hè ancu necessariu aduprà u pulsante "Windows", per lanciare nuove impostazioni à l'iniziu di u sistema.

Ora andate à a sezione "Profili" e selezziunu quì in a linea "3D u vostru profilo.

S'ellu ci vole, pudete salvà tutte e 5 opzioni di impostazione è carica adatta per ogni casu.