In quest'istruzione parlemu (bè, risoluemu u prublema in medda) su ciò chì fà se in Windows 10 dice chì a cunnessione Wi-Fi hè limitata o assente (senza accesso à Internet), è ancu in casi chì sò simili per i motivi: Wi-Fi ùn hè micca vede e reti dispunibili, ùn cunnesse micca à a rete, si disconnette prima e ùn si cunsulta più in situazione simile. Queste situazioni ponu esse successu dighjà dopu l'installazione o l'aggiornamentu di Windows 10, o semplicemente durante u prucessu.
I passi chì seguitanu sò adatti solu solu se tuttu u fine prima di quessa, e l'impostazioni Wi-Fi di u router sò veramente corrette, è ùn ci sò nunda di prublemi cù u fornitore (cioè, altri dispositivi in a stessa rete Wi-Fi funzionanu senza prublemi). S'ellu ùn hè micca u casu, allora forse sarete istruzioni utili Rete Wi-Fi senza accesso à Internet, a Wi-Fi ùn funziona micca cun laptop.
Cume riparà i prublemi cù a cunnessione Wi-Fi
Per cuminciare, aghju avverutu chì, se i prublemi di Wi-Fi appariscenu subitu dopu l'upgrade di Windows 10, allora forse avete da vene cunnosce cun a prima istruzzione: Internet ùn funziona micca dopu l'upgrade di Windows 10 (soprattuttu se avete aggiornatu cù l'antivirus installatu) è, s'ella ùn vi aiuta nunda, allora torna à sta guida.
Driver di Wi-Fi in Windows 10
A prima ragione per a nascita di u missaghju chì a cunnessione via Wi-Fi hè limitata (cun cunfirmazione chì e configurazione di rete è l'impostazioni di u router sò ok), l'incapacità di cunnessione à a rete senza filu ùn hè micca uguale u driver in l'adattatore Wi-Fi.
U fattu hè chì Windows 10 stessa mette à jour assai driver è spessu u driver installatu da ùn funziona cum'è deve, ancu in Manager di Dispositivi, andendu in a prupietà di l'adattatore Wi-Fi, videte chì "u dispositivu funziona bè" è i driver di stu dispositiu ùn sò micca bisognu à esse aggiornatu.
Cosa fate in stu casu? Hè sèmplice - rimuovi i piloti attuali di Wi-Fi è installà quelli ufficiali. Hè ufficiali quelli chì sò postati nantu à u situ ufficiale di u fabbricante di un laptop, PC all-in-one o una scheda madre di PC (s'è u modulu Wi-Fi hè integratu annantu). È ora in ordine.
- Scaricate u driver da a sezione di supportu di u mudellu di u vostru dispositivo in u situ ufficiale di u fabbricante. Se ùn ci sò i driver per Windows 10, pudete scaricà per Windows 8 o 7 in a stessa prufundità di bit (è poi esce in u mode di compatibilità)
- Andate à u gestore di dispositivi cliccendu à a freccia per selezziunà u "menu" è selezziunà l'elemento menu di u menu desideratu. In a sezione "Adattatori di Rete", cliccate puru u dirittu nantu à u vostru adattatore Wi-Fi è cliccate "Proprietà".
- A tabulazione "Driver", rimuete u driver in mezu di u bottinu pertinente.
- Fighjate l'installazione di u driver universale ufficialmente caricatu.
Dopu, dopu, in a prupietà di l'adattatore, vede se u driver chì avete scaricatu hè installatu (pudete truvà per versione è data) è, se tuttu u fine, disfatta u so aggiornamentu. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di una utilità Microsoft specifica, descritta in l'articolo: Cumu disattivà l'aggiornu di u driver di Windows 10.
Nota: Se u driver hà lavoratu in Windows 10 davanti à voi, è avà aghjaratu, allora ci hè una possibilità chì avete avè u pulsu di u "Lumbà" in a scheda di proprietà di u driver è sarete capace di ritornà u vechju, u driver di travaglià, chì hè più simile di u prucedimentu di reinstallazione Driver di Wi-Fi.
Un'altra opzione per stallà u driver in autu, s'ellu hè dispunibule in u sistema (vale à dì, era installatu prima) - selezziunate l'elemento "Aggiorna" in e proprietà di u driver - cerca i driver in stu computer - selezziunu un driver da a lista di i driver installati. Dopu, videte l'elenco di piloti dispunibili è compatibili per u vostru adattatore Wi-Fi. Se vedi i piloti sia di Microsoft sia di u fabbricante, prova a stallà quelli originali (è pruibisce ancu di fà l'aggiornamentu dopu).
Risparmia di energia Wi-Fi
L'uppurtunità successiva chì, in parechji casi aiuta à risolve i prublemi cù u Wi-Fi in Windows 10, hè per stalla di stallà l'adattatore per risparmi energia. Prova a disattivà sta funzione.
Per fà ciò, andate in a prupietà di l'adattatore Wi-Fi (cliccà à dirittu nantu à l'iniziu - manager di dispositivi - adattatori di rete - cliccate à u dirittu nantu à l'adattatore - proprietà) è in a scheda "Potenza".
Deselezionate "Permettite à questu dispositiu di spegneru per salvà l'alimentu" è salvate e impostazioni (se i prublemi cù Wi-Fi ùn sbaranu micca dopu dopu, prova à riavvià u computer).
Ripristina u protocollo TCP / IP (è verificà chì sia configuratu per una cunnessione Wi-Fi)
U terzu passu, se i primi dui ùn aiutassi, hè di verificà chì a versione 4 di IP di TCP sia installata in e proprietà di a cunnessione senza filu è ripresenta i so impostazioni. Per fà quessa, premete e chjavi di Windows + R in a tastiera, digià ncpa.cpl è premete Invescia.
In a lista di cunnessioni chì si apriranu, fate un clic destro nantu à a cunnessione senza filu - proprietà è vede se l'articolo IP versione 4 hè verificatu. Se sì, allora tuttu hè andatu. In caso dimentu, accende è applicate e impostazioni (à propositu, certe recensioni dicenu chì per certi fornitori i prublemi si risolvenu disattivà a versione 6 di u protocollo).
Dopu, fate un clic-clic nantu à u bottu "Start" è selezziunate "Riga di comando (amministratore)", è in a riga di comando aperta inserisci u comando netsh int ip reset e premete Invescia.
Se per certi elementi u cumandamentu mostra "Failed" e "Access Denied", andate in Editor di Registre (Win + R, inserisci regedit), cerca a sezione SISTEME HKEY_LOCAL_MACHINE ControllaSet CurrentControlSet Control Nsi [eb004a00-9b1a-11d4-9123-0050047759bc} cliccate nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse, selezziunate "Permissioni" è garantite l'accessu pienu à a sezione, è pruvate cun a esecuzione di u comando (e dopu, dopu avè eseguitu u mandatu, hè megliu per restituire i permessi à u statu iniziale).
Chiudite u prompt di l'ordine è ripartite u computer, verificate se u problema hè statu riparatu.
Comandi netsh supplementari per risolve i prublemi cù una cunnessione Wi-Fi limitata
I cumandi seguenti ponu aiutà à tempu se Windows 10 dice chì una cunnessione Wi-Fi hè limitata è senza accesso à Internet, o per qualchi altri sintomi, per esempio: a cunnessione automatica à Wi-Fi ùn funziona o ùn hè micca connessa a prima volta.
Run u prompt di comando cum'è amministratore (chiavi Win + X - selezziunà l'elemento menu di u menu) è esegui i cumandi seguenti in ordine:
- netsh int tcp imposta heuristica disattivata
- netsh int tcp set globale autotuninglevel = disabled
- netsh int tcp set rss globale = attivatu
Poi riavvi a computer.
Compatibilità Wi-Fi cù a Norma Federale di Prucimentu d'Infurmazione (FIPS)
Un altru elemento chì pò influenzà ancu u funziunamentu di una rete Wi-Fi in certi casi hè a funzione di compatibilità FIPS attivata da default in Windows 10. Prova a disattivà lu. Pudete fà ciò cum'è seguit.
- Appughjà per a chiave di Windows + R, inserisci ncpa.cpl e premete Invescia.
- Fate un clic destro nantu à a cunnessione wireless, seleziona "Status", e in a finestra successiva cliccate su "Proprietà rete wireless".
- Sulla scheda Sicurezza, cliccate e Opzioni avanzate.
- Deselezionate "Abilita per questu modu di compatibilità di rete cù u standard di prucessione di l'informazione federale di FIPS.
Aghjunghje a regolazione è pruvate di riconnessione à a rete senza filu è verificà s'ellu hè statu risoltu u prublema.
Nota: ci hè una varianta più diffusa di a causa di u Wi-Fi inattività - a cunnessione hè stabilita cum'è limite. Vai à l'impostazioni di rete (cliccendu nant'à l'icona di cunnessione) è vede se "Piazzatu cum'è cunnessione limite" hè abilitatu in i parametri avanzati di Wi-Fi.
Infine, s'ellu ùn hà micca aiutatu unu di i presenti, pruvate i metudi di u materiale di e pagine ùn aprite micca in u navigatore - e cunsiglii in st'articulu sò scritte in un cuntestu diversu, ma ponu ancu esse utili.