Iscriviti à u canale di YouTube

Biglietti da visita - l'utile principale in a publicità di l'azienda è i so servizii à un spechju di clienti. Pudete ordinà e vostre carte d'attività da e cumpagnie specializzate in a publicità è u design. Preparatevi per u fattu chì tali prudutti di stampa ponu tanti soldi, soprattuttu se cun un design individuale è inusuale. Pudete cuminciare a creazione di biglietti d'affari sè, per questu scopu parechji prugrammi, editori grafici è servizii in linea faranu.

Siti per creà cartoline di visita online

Oghje parlemu di i siti pratici chì aiutanu à creà a vostra propria carta online. Tali risorse anu parechji vantaghji. Per esempiu, ùn avete micca bisognu à stallà alcun prugramma di terze parti in u vostru computer, è dinò, u design pò esse sviluppatu indipindente, o aduprà unu di i mudelli propositi.

Metudu 1: Printdesign

Printdesign hè un serviziu di creazione di prudutti in linea di stampa. L'utenti pò travaglià cù mudelli prontu o creà cartoline d'affari da zero. U mudellu hè finitu scaricatu in un computer o a so stampa hè urdinata da a cumpagnia chì capisce u situ.

Ùn ci sò micca svantaggi per mezu di u situ, sò statu piacè cù una scelta piena di mudelli, ma a maiò parte di elli sò postu nantu à una base pagata.

Andate à u situ di Printdesign

  1. A pagina principale di u situ selezziunate a dimensione adatta di a futura carta. Disponibile standard, verticale è Euro bigliettu da visita. L'utente pò sempre inserisce e so dimensioni, hè basta à andà à a tab "Set Your Size".
  2. Se avemu intenzione di travaglià cù u design, cliccate nantu à "Fate da zero", per sceglie un design da i mudelli prontu, andate à u pulsante "U mudelli di carta di uportu".
  3. Tutti i mudelli nantu à u situ sò convenientemente categurati, aiuterà à sceglie rapidamente u prughjettu adeguatu secondu u scopu di a vostra impresa.
  4. Per cumincià à edità i dati nantu à u bigliettu di visita, cliccate nantu à u bottinu "Aprite in editor".
  5. In u editore, pudete aghjunghje e vostre informazioni di cuntattu o informazione di a cumpagnia, cambiate u sfondo, aghjuntate forme, etc.
  6. Sia u frontale è u schienzu di u bigliettu da visita sò rializati (s'ellu hè duie parti). Per andà à u ritornu, cliccate nantu à "Torna"è sì u bigliettu di visita hè un latu, allora vicinu à u puntu "Torna" cliccate nantu à "Elimina".
  7. Appena u mumentu hè finitu, cliccate nantu à u bottinu nantu à u pannellu superiore. "Scaricate layout".

Solu un mockup cun una filigrana hè scaricatu gratuitamente, duverete pagà per a versione senza essi. U situ pò ancu ordinà immediatamente a stampa è a consegna di i prudutti stampati.

Metudu 2: Business Card

U situ web per creà cartoline di visita, chì uttene u risultatu assolutamente libaru. L'immagine finita hè salvata in u format PDF senza perdita di qualità. Layout pò esse inauguratu è editatu in CorelDraw. Ci sò in u situ è ​​mudelli prontu, in cui basta inserite i vostri dati.

Andate in Sitta Card

  1. Quandu sì aprite u ligame salite subitu in a finestra di l'editor.
  2. A barra laterale di dirittu hè prughjetta per adeguà i parametri di u vostru testu, per edità a dimensione di a carta, ecc. Ci si scusisce chì ùn puderete micca entrà e dimensioni, vi duverete à sceglie da dui opzioni.
  3. In u menu in basso à sinistra, pudete inserà e informazioni di cuntattu, cume u nome di l'urganizazione, u tippu di attività, l'indirizzu, u numeru di telefonu, ecc. Per inserì informazioni addiziunali nantu à u secondu latu, andate in la tab "Side 2".
  4. À a destra hè u menu di selezzione di mudellu. Fate un clic nantu à u menu a discesa è selezziunate u prughjettu adeguatu secondu u scopu di a vostra organizazione. Ricordate chì, dopu avè selezionatu un novu mudellu, tutti i dati entrati saranu rimpiazzati da quelli standard.
  5. Dopu à a fine di l'edizione, cliccate nantu à "Scarica cartoline di visita". U bottinu hè situatu sottu à u modulu per entrà l'infurmazioni di cuntattu.
  6. In a finestra chì si apre, selezziunate a dimensione di a pagina nantu à a quale u situ hè u situ, accentu cunu i termini d'usu di u serviziu è cliccate nantu à u bottinu "Scarica cartoline di visita".

U layout finitu pò esse mandatu à e-mail - specificu l'indirizzu di u casu è cliccate nantu à u bottinu "Mandà cartoline di visita".

Hè praticu di travaglià cù u situ, ùn hà micca rallentà è ùn appesi. Sì avete bisognu di creà una carta di u tipicu senza un cuncepimentu sofisticatu, hè faciule per trattà u prucessu in una coppia di minuti, passendu a maggior parte di u tempu inserendu l'infurmazioni di cuntattu.

Metru 3: Offnote

Una risorsa gratuita per travaglià cù i biglietti d'affari, à diffe u primu serviziu quì, per avè accesso à i mudelli inusuali, avete da cumprà l'accessu di primu. U editor hè facile da aduprà, tutte e funzioni sò semplici è chjaru, a presenza di l'interfaccia russa hè piacevuta.

Andate à u situ web Offnote

  1. A pagina principale di u situ cliccate nantu à u bottinu. "Open Editor".
  2. Cliccate nantu à "Open Template"poi andate in menù "Classic" e sceglite a disposizione ti piace.
  3. Per edità l'infurmazioni di testu, cliccate nantu à l'elemento desideratu cù u bottinu sinu di u mouse dopu, è inserisci i dati richiesti in a finestra chì si apre. Per salvà, cliccate nantu à Incolla.
  4. Sù u pannellu superiore, pudete specificà a dimensione di u bigliettu di visita, u culore di u pianu di l'elemento selezionatu, spostà l'oggetti davanti o ind'u dùvra, è aduprà altri strumenti di regolazione.
  5. U menu laterale permette di aghjunghjite testu, immagini, forme è elementi più in u layout.
  6. Per salvà u pianu, selezziunate u furmatu desideratu è cliccate nantu à u bottinu pertinente. U scaricamentu si principia automaticamente.

U situ hà un design piuttostu superu, ma questu ùn impedisce micca à l'urtarii di creà cartoline inusuali. Un grande impurtamentu hè a dispunibilità di a capacità di sceglie indipindente u furmatu di u schedariu finale.

Vede ancu:
Programmi per a creazione di biglietti d'affari
Cumu fà un bigliettu di visita in MS Word, Photoshop, CorelDraw

Questi servizii permettenu di creà u vostru propriu cartinu di visita cù u minimu sforzu, chì aiuta à prumove a vostra attività. L'utenti pò sceglie una disposizione pronta, o cumincià à travaglià cù un design da zero. Quale serviziu à usà dipende solu di e vostre preferenze.