A creazione è aduprà un discu duru virtuale

U cache di u navigatore hè destinatu à conservà e pagine Web in una directory specifica di discu duru. Questu contribuisce à a transizione rapida à e risorse ghjustu visitate senza a necessità di ricaricà e pagine da Internet. Ma, a quantità totale di pagine caricate in a cache dipende da a dimensione di u spaziu allocatu per u discu duru. Amparemu cumu per aumentà a cache in Opera.

Modificà a cache in u navigatore Opera in piattaforma Blink

Purtroppu, in e nuove versioni di Opera in u motoru Blink ùn ci hè micca a pussibilità di cambià u volumu di cache cù l'interfaccia di u navigatore. Perciò, andemu un modu diversu, nantu à chì ùn ne avemu ancu bisognu di aprire un navigatore web.

Cliccate nantu à a scelta rapida di l'Opera nantu à u desktop cù u cliccavu destro di u mouse. In u menu di cuntestu chì si vede, selezziunate "Proprietà".

In a finestra chì si apre, in a scheda "Etichetta" in a riga "Oggetto", aghjunghjite una espressione à l'ingressu esistente aduprendu u seguitu u mudellu: -disk-cache-dir = "x" -disk-cache-dir = "x" -disk-cache-size = y, dove x hè u percorso integrale per a cartella cache. è y è a taglia in bytes attribuita à questu.

Cusì, per esempiu, si vulemu piazzamentu una directory cù i cache di cache in u cartulare di un drive C chjamatu "CacheOpera", è 500 MB in dimensione, l'entrata sarà simule à: -disk-cache-dir = "C: CacheOpera" -disk-cache-size = 524288000. Questu hè à causa di u fattu chì 500 MB hè uguale a 524288000 byte.

Dopu avè fattu a voce, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Per questo, a cache di u navigatore di Opera hè stata aumentata.

Aumenta cache in u navigatore Opera nantu à u motore Presto

In e vecchie versioni di u navigatore Opera nantu à u mutore Presto (finu à a versione 12.18 inclusiva), chì cuntene di esse adupratu da un numeru significativu di utenti, pudete aumentà a cache cù l'interfaccia di u navigatore web.

Dopu avè lanciatu u navigatore, aprite u menu, cliccendu nantu à u logo di l'Opera in u angulu in alto à sinu di a finestra di u navigatore. In a lista chì vene, andate in le categorie "Impostazioni" è "Impostazioni generali". In alternativa, pudete basta à clicca nantu à a combinazione di tasti Ctrl + F12.

Andà à l'impostazioni di u navigatore, andate a scheda "Avanzata".

Dopu, andate à a sezione "Storia".

In a riga "Cache di u discu", in a lista di sferenze, selezziunu a dimensione massima possibile - 400 MB, chì hè 8 volte più grande di u default per 50 MB.

Dopu, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Dunque, a cache di u discu di u navigatore Opera hà statu cresce.

Cumu si pudete vede, se in e versioni di Opera nantu à u mutore Presto, u prucessu di aumentà a cache puderia esse eseguitu cù l'interfaccia di u navigatore, è questu prucedimentu era, in generale, intuitivu, allora in e versioni moderne di stu navigatore web in u motoru Blink avete bisognu di cunnoscenze speciali per cambià a taglia direttori attribuiti per salvà i file cache.