Richiedi permessu da TrustedInstaller - soluzione

Se TrustedIstaller ùn elimina micca u cartulare o u lugghjiu, malgradu u fattu di l'amministratore di u sistema, è quandu pruvate, vedi u missaghju "L'accessu manca. Hai bisognu di permessu per effettuà sta operazione. Richiedi permessa da TrustedInstaller per cambià a cartella o file", in stu L'istruzzioni in dettaglio nantu à perchè accade questu è cum'è per dumandà stu permessu.

U significatu di ciò chì sta accadendu hè chì parechji schedari è cartelle di sistema in Windows 7, 8 è Windows 10 "appartenenu" à u cuntu di sistema TrustedInstaller integratu è solu quellu account hà l'accessu pienu à a cartella ch'è vo vulete cancellà o cambia altrimenti. Di conseguenza, per rimuovere u requisitu di dumandà permessu, avete bisognu di fà l'utente corrente u pruprietariu è dà li diritti necessarii, chì saranu mostrati in seguitu (inclusu in l'istruzzioni video à a fine di l'articolo).

Vi mustraraghju dinò cumu installà TrustedInstaller cum'è pruprietariu di una cartella o di un schedariu, chì pò esse necessaria, ma per un qualchì ragu ùn hè micca divulgata in alcunu manuale.

Cume sguassà una cartulina chì ùn permetta micca di cancellà TrustedInstaller

I passi descritti in seguitu ùn saranu micca differenti per Windows 7, 8.1 o Windows 10 - anu i stessi passaggi esse eseguiti in tutti sti sistemi operativi, se ci vole da eliminà una cartella, ma ùn puderete micca fà cun u missaghju chì avete bisognu di dumandà permesso da TrustedInstaller.

Comu dighjà menzionatu, avete bisognu diventà u pruprietariu di u cartulare di prublema (o di u file). U modu standard per questo hè:

  1. Fate un clic destro su una cartella o un file è seleziona "Proprietà".
  2. Aprite la scheda "Sicurezza" è cliccate nantu à u pulsante "Avanzate".
  3. Di fronte à u "Proprietariu" cliccate "Modifica", è in a prossima finestra cliccate u pulsante "Avanzate".
  4. In a prossima finestra, cliccate "Ricerca", e selezziunà l'utente (tu) da a lista.
  5. Cliccate OK, e poi OK torna.
  6. Se cambiate u proprietariu di a cartella, allora in a finestra "Avanzate Impostazioni di Sicurezza" apparirà l'elemento "Sostitu u pruprietariu di sottocontenitori è oggetti", verificate.
  7. Last click in Ok.

Ci hè altri modi, chì alcuni di i quali pudete sembra più facili per voi, veda l'istruzioni Cum'è pruprietà di una cartella in Windows.

Tuttavia, l'azzioni fatti ùn sò generalmente micca abbastanza per sguassà o cambiate a cartella, ancu se u messaghju chì avete bisognu di dumandà permessu da TrustedInstaller deve sparisce (invece, scrivevi chì avete bisognu di dumandà permessu).

Impostazione di permessi

Pè ancu capace di sguassà a cartulina, ancu bisognu dà vali autorizzazioni o diritti necessarie per questo. Per fà quessa, andate ind'è e cartelle o in pruprietà file in a scheda "Sicurezza" è cliccate "Avanzate".

Vedite se u vostru username hè in l'elenco di Elements Permission. In caso dimentu, fate un clic nantu à u bottu "Aghjunghje" (pudete prima vole cliccà u pulsante "Modifica" cù diritti di amministratore).

In a prossima finestra, cliccate "Selezziunu un sughjettu" è truvate u vostru username à u listessimu modu cum'è a prima tappa di u 4u paragrafo. Piazzà i diritti di accessu completi per questu utilizatore è cliccate "OK".

Tornà a finestra di Parametri di Sicurezza Avanzata, verificà dinò l'elemento "Sostitu tutte e voci di e permessi di l'oggettu figu cù quelli ereditati da questu oggettu". Cliccate OK.

Finitu, ora u tentativu di sguassà o rinominà a cartella ùn causerà alcun prublema è u missaghju riguardu u smentu di l'accessu. In rari casi, ancu bisognu di andà à e proprietà di la cartella è deselezziunate "Solu Leggere".

Cume chiede permessu da TrustedInstaller - istruzione video

Sottu hè una guida video in a quale tutte e azzioni chì sò state descritte sò chiaramente è passu per passo dimostratu. Forse sarà più pratice per qualchissia à capiscia l'infurmazioni.

Cumu fà TrustedInstaller un pruprietariu di cartella

Dopu a cambiamenti di u pruprietariu di u cartulare, se avete bisognu di riportà tuttu "cum'ellu era" in a stessa manera chì era descrittu in sopra, vedite chì TrustedInstaller ùn hè micca in a lista di utenti.

Per definisce st'account di sistema cum'è u pruprietariu, fate u seguitu:

  1. Seguite i primi dui passi da a procedura precedente.
  2. Cliccate "Modifica" accantu à "Pruprietariu".
  3. In u campu "Inserisci i nomi di l'oggetti à selezziunà" entra NT SERVICE SERVICE TrustedInstaller
  4. Cliccate OK, selezziunà "Sostituisci u patrone di sottocontenitori è oggetti" è cliccate nuà OK.

Fatto, ora TrustedInstaller hè u pruprietariu di a cartella di nuovo è ùn pudete micca cancellerla è cambiata, dinò un messagiu apparirà chì ùn ci hè accesso à a cartella o file.