Convertite FLV in MP4

Flash Video (FLV) hè un furmatu sviluppatu specificamente per u trasferimentu di video in Internet. Malgradu u fattu ch'ella hè in costu esse rimpiazzata da HTML5, ci sò ancu qualchì risorse web chì u utilizanu. A so volta, MP4 hè un contenitore multimedia chì hè assai popu in l'utenti di i PC è in i dispositivi mobili a causa di u livellu di qualità accettabile di un filmu cù a so dimensione scarsa. In listessu tempu, sta estensione supporta HTML5. Basava annantu à stu, si pò dì chì a conversione di FLV in MP4 hè un compitu richiestu.

Metodi di conversione

Oghje, ci sò dui servizii in linea è un software specializatu chì hè adeguatu à risolve u prublema. Considerà i prossimi convertitori di prugramma.

Vedi ancu: Software per a conversione video

Metudu 1: Format Factory

Inizia una revisione di Format Factory, chì avà ampie occasioni per cunverte i formati grafichi di audio è di video.

  1. Lanciate u fattore di Formatu è selezziunate u formatu di conversione desideratu cliccendu nant'à l'icona. "MP4".
  2. A finestra s'hè aperta "MP4"dove avete bisognu à cliccà "Add file", è in u casu quandu hè necessariu importà tutta a directory - Add Folder.
  3. À quessa, una finestra di selezzione di file hè visualizzata, in cui andemu in a situazione FLV, selezziunu e cliccate nantu à "Apertu".
  4. Dopu, andate à edità u video, cliccendu nantu à "Impostazioni".
  5. In a tabulazione aperta, opzioni cume selezziunà a fonte di canale audio, ritruvendu à a proporzione desiderata di a schermata, è ponu in u stabilimentu l'intervallu secondu chì a conversione sarà effettuata. À a fine cliccate "OK".
  6. Definiamo i parametri di u video, per i quali cliccemu nantu à "Personalizza".
  7. Iniziò "Video Setup"induve fà a selezzione di u profilu di u rollu finitu in u campu pertinente.
  8. In a lista chì si apre cliccate nantu à l'elemento "DIVX Top Quality (more)". In stu casu, pudete sceglie qualsiasi altru, basatu nantu à i requisiti di l'utente.
  9. Sferite i parametri cliccendu "OK".
  10. Per cambià a cartella di uscita, cliccate nantu à "Cambia". Pudete ancu spuntà a casella "DIVX Top Quality (more)"affinchì sta entrata sia automaticamente aghjunta à u nomu di file.
  11. In a prossima finestra, andate in u cartulare desideratu è cliccate "OK".
  12. Dopu avè completu a selezzione di tutte e opzioni, cliccate nantu à "OK". Cusì, una attività di conversione compare in una certa area di l'interfaccia.
  13. Cumprà a cunversione cliccendu u pulsante. "Start" in u pannellu.
  14. U progressu hè affissatu in a riga "Stato". Pudete cliccà nantu à Stop nant'à "Pausa"fermà o mette in pausa.
  15. Dopu a fine di a cunversione, aprite u cartulare cù u video convertitu, cliccendu nantu à l'icona cù a freccia giù.

Metudu 2: Video Converter di Freemake

Freemake Video Converter è un convertitore popolari è supporta parechji formati, ancu cunsiderati.

  1. Dopu avè principiatu u prugramma, cliccate nantu à u bottinu. "Video" importà u file FLV.
  2. In più, ci hè una versione alternativa di questa azzione. Per fà quessa, andate in u menù "File" è selezziunate l'elemento "Add Video".
  3. In "Esploratore" move in u cartulare desideratu, denotate u video è cliccate "Apertu".
  4. U schedariu hè importatu in l'applicazione, allora selezziunu l'estensione di uscita cliccendu nantu à "In MP4".
  5. Per edità u video, cliccate nantu à u bottinu cù un mudellu di forbici.
  6. Hè lanciata una finestra induve hè pussibule di riproduce u video, taglià i cornici in più, o rotà nant'à, cosa si faci in i campi currispondenti.
  7. Dopu avè premutu u bottinu "MP4" tab hè visualizatu "Impostazioni di conversione in MP4". Eccu cliccemu nantu à u rettangulu in u campu "Profilu".
  8. Appare una lista di profili prontu, da i quali scelemu l'opzione predefinita - "Parametri originali".
  9. Dopu, definemu a cartella di destinazione, per chì cliccamu nantu à l'icona cù ellissi in u campu "Salvà à".
  10. U navigatore apre, induve truvamu à u directory desiderata è cliccate "Salvà".
  11. Dopu, fate una conversione cliccendu nantu à u pulsante. "Conversu". Quì hè ancu pussibule di sceglie 1 passu o 2 passi. In u primu casu, u prucessu hè veloce, è in u secondu - lentamente, ma à a fini, un risultati megliu saranu ottenuti.
  12. U prucessu di cunversione hè in corso, duranti chì e opzioni sò dispunibuli di piantà temporaneamente o completamente. Attributi di video sò visualizzati in una zona separata.
  13. Quandu hè finitu, u statutu hè visualizatu in a barra di titulu. "Completion di Conversione". È ancu pussibule di aprite u cartulare cù u video convertitu, cliccendu nantu à a didicazione "Mostra in cartella".

Metru 3: Movavi Video Converter

Dopu consideremu Movavi Video Converter, chì hè à giuva unu di i migliori rapprisintanti di u so segmentu.

  1. Lanciatu Muvavi Video Converter, cliccate "Add Files"è dopu in a lista chì si apre "Add Video".
  2. In a finestra di esploratore, truvate a directory cù u file FLV, denotarila è cliccate nantu à "Apertu".
  3. È ancu pussibule di aduprà u principiu Drag and droptrascinendu l'oggetto sorgente da a cartella direttamente in a zona di l'interfaccia di u software.
  4. U schedariu aghjunghje à u prugramma, induve vene una linea cù u so nome. Dopu definisce u formatu di uscita, cliccendu nantu à l'icona. "MP4".
  5. Di conseguenza, l'inserzione in u campu "Output Format" cambià in "MP4". Per cambià i so parametri, cliccate nantu à l'icona in forma di ingranaggi.
  6. In a finestra chì si apre, in particulare in a tab "Video", ci vole à definisce dui parametri. Questu hè u codec è a taglia di cornice. Lascenu quì i valori consigliati, cù u secondu puderete sperimentà ponendu i valori arbitrarii di a dimensione di fotogramma.
  7. In a tabulazione "Audio" lascia ancu u tuttu per difettu.
  8. Determinate u situ induve u risultu sarà salvatu. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona in forma di cartella in u campu "Salvà Cartella".
  9. In "Esploratore" vai à u locu desideratu è cliccate "Select Folder".
  10. Dopu, andate à edità u video, cliccendu nantu à "Edit" in a linia video. Tuttavia, pudete saltà stu passu.
  11. In a finestra d'editazione ci sò opzioni per a visualizazione, migliorà a qualità di l'immagine è a calata di u video. Ogni parametru hè furnitu cù una istruzzione dettagliata, chì hè visualizata in a parte diritta. In casu d'errore, u video pò esse restituitu à u so statu originali, cliccendu nantu à "Reset". Quandu hè finitu cliccate "Fatti".
  12. Cliccate nantu à "Start"da eseguisce a cunversione. S'ellu ci hè parechji video, hè pussibule di e mischjaru "Connect".
  13. A cunversione hè in corso, è u statu attuale di cui hè visualizatu cum'è una barra.

U vantaghju di stu metodo hè chì a cunversione hè fatta abbastanza rapidamente.

Metudu 4: Xilisoft Video Converter

L'ultimu in a rivista hè Xilisoft Video Converter, chì hà una interfaccia semplice.

  1. Run u software, per aghjunghje un video clic "Add Video". In alternativa, pudete clicà nant'à u spaziu biancu di l'interfaccia cù u bottinu dirittu di u mouse è selezziunate l'elemento cù u listessu nome.
  2. In ogni casu, u navigatore apre, in cui truvemu u lima desiderata, selezziuta è cliccate "Apertu".
  3. U schedariu aperto hè visualizatu cum'è una stringa. Cliccate nantu à u campu cù a scrizzione "HD-iPhone".
  4. A finestra s'hè aperta "Conversu in"induve presemu "Video Generali". In la tabulazione espansa, selezziunu u formatu "H264 / MP4 Video-SD (480P)"ma puru sceglite altri valori di risoluzione, per esempiu «720» o «1080». Per determinà a cartella finale, cliccate "Sfoglia".
  5. In a finestra aperta ci spostemu in u cartulare preselezionatu è u cunveremu cliccendu "Select Folder".
  6. Finisce a configurazione cliccendu "OK".
  7. A conversione principia cliccendu "Conversu".
  8. U prugressu attuale hè espositu in percentuale, ma quì, à differenza di i prugrammi trattati in sopra, ùn ci hè micca un bottinu di pausa.
  9. Dopu a fine di a cunversione, pudete aprire u cartulare finale o ancu cancellà u risultatu da u computer, cliccendu nantu à e icone cumpondite in forma di cartella o cesto.
  10. I risultati di conversione pò esse accessu aduprendu "Esploratore" Windows

Tutti i prugrammi di a nostra rivisione risolunu u prublema. À a vista di i recenti cambiamenti in e condizioni per l'attribuzione di una licenza libera per Freemake Video Converter, chì prevene l'aggiunta di una schermata splash di publicità à a video finale, Format Factory hè a scelta migliore. In listessu tempu, Movavi Video Converter esegue a cunversione più veloce di tutti i participanti di a rivista, in particulare, per via di un algoritmu miglioratu per interagisce cù i processori multi-core.