Impostazioni sonore in un computer cù Windows 7

Se ti piace ascoltà musica, spessu guardà un video o cumunicà cù una voce cù l'altri utilizatori, allora avete bisognu di adattà u su sonu per una interazione cumuna cù u computer. Vedemu cumu si pò fà questu nantu à dispositivi cuntrullati da Windows 7.

Vede dinò: Adjust the sound on your computer

Esecuzione di a configurazione

Pudete aduprà u sonu in un PC cù Windows 7 cù a funzionalità "nativa" di stu sistema operativu o usando u pannellu di cuntrollu di a scheda audio. Dopu sarà consideratu entrambe queste opzioni. Ma prima assicuratevi chì u sonu di u vostru PC sia acceso.

Lezione: Cumu abilità l'audio di PC

Metudu 1: Pannello di cuntrollu di a scheda audio

Prima di tutti, cunsiderate l'impostazioni di l'opzione in u pannellu di cuntrollu di l'adattatore audio. L'interfaccia di questu strumentu dipende da a scheda sana specifica cunnessa à u computer. Di norma, u prugramma di cuntrollu hè installatu cù i driver. Avveremu l'algoritimu di azzione aduprendu l'esempiu di u pannellu di cuntrollu di audio di VIA HD Audio.

  1. Per andà à a finestra di cuntrollu di l'adattatore audio, cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Sceglite una opzione "Apparecchiatura è sonu".
  3. In a sezione chì si apre, cerca u nome "VIA HD Audio Deck" è cliccate nantu à ellu. Se aduprate una scheda di sughjettu Realtek, allora l'elemento sarà nominatu di conseguenza.

    Pudete ancu andà à l'interfaccia di l'adattatore audio cliccendu nantu à a so icona in a zona di notificazioni. U prugramma per a scheda audio Sound Audio HD hà l'apparenza di una nota scritta in un cercuolu.

  4. L'interfaccia di u pannellu di cuntrollu di a scheda audio principia. Prima di tutti, per accede à a funziunale completa, cliccate "Modu Avanzatu" in fondo à a finestra.
  5. A finestra s'hè aperta cun funzionalità avanzata. In i tabulati superiore, selezziunu u nome di u dispositivo chì vulete adeguà. Chì avete bisognu di adattà u sonu, questu sarà a tab "Speaker".
  6. A prima sezione, chì hè indicata da l'icona di l'altore, hè chjamata "Cuntrollu di u volumu". Trascinatu u cursore "Volume" à manca o à diritta, pudete, rispettivamente, riduce sta cifra o aumenta. Ma ti cunsiglii di fà setà u cursore à a posizione di a estrema giusta, cioè à u volume massimu. Quelli saranu configurazioni globali, ma in realtà vi puderete adegnu è, se hè necessariu, ridurle in un prugramma specificu, per esempiu, in un lettore multimediale.

    Sottu, spostendu i cursori nantu à u sguardo in su o nantu, pudete adattà u livellu di livellu separatamente à l'alimentu audio davanti è posteriore. Ùn ti cunsiglii di fà cresce per quantu pussibile su, a menu cusì esiste una necessità specifica di u cuntrariu.

  7. Dopu, andate à a sezione "Dinamica è parametri di test". Quì pudete testà u sonu quandu cunnessite parechje spezie. À u fondu di a finestra, selezziunu u numeru di canali chì risponde à u numeru di parlanti cunnessi à u computer. Quì pudete attivà a equalizzazione di u volumu cliccendu nantu à u bottinu pertinente. Per ascultà u sonu, cliccate "Pruvate tutti i discorsi". Ognunu di i dispositivi audio connessi à u PC aghjunghjenu alternativamente a melodia è pudete paragunà u so sonu.

    Se 4 urrittivi sò cunnessi à u vostru computer, micca 2, è selezziunate u numeru adeguatu di canali, l'opzione diventerà disponibile. "Avanzata Stereo"chì pò esse attivatu o disattivatu, cliccendu nantu à u bottinu cù u dirittu.

    Sì avete a fortuna di avè 6 cinturini, allora quandu selezziunate u numeru adeguatu di canali, l'opzione hè aghjuntu. "Sostituzione Centro / Subwoofer", è in più ci hè una sezione addizionale "Bass Control".

  8. Sezione "Bass Control" pensatu per adeguà u funziunamentu di u subwoofer. Per attivà sta funzione dopu avè passatu à a sezione, cliccate "Abilita". Ora pudete trascina u cursore nantu à e per ajustà u spinu di basso.
  9. In a sezione "Formatu di difettu" Pudete selezziunà a tassa di campione è a risoluzione di bit cliccando nantu à una di e opzioni presentate. Più alti si sceglie, megliu u so sarà, ma e risorse di u sistema saranu usate più.
  10. In a sezione "Equalizer" Pudete aduprà i timbri di u sonu. Per fà quessa, primu attivate sta opzione cliccando "Abilita". Poi, trascinendu i cursori per ghjunghje u sonu ottimale di a melodia chì state à sente.

    Sì ùn sì micca un specialista di adeguamentu di u equalizzatore, allora da u listinu in goccia di menu "Impostazioni predefinite" selezziunate u tippu di melodia chì meglio si adatta à a musica chì sò oghji pruvata da l'altoparlanti.

    Dopu, a posizione di i cursori cambierà automaticamente in una ottimale per sta melodia.

    Se vulete ripresentà tutti i parametri cambiati in u equalizzatore à i parametri predefiniti, cliccate solu "Reset default settings".

  11. In a sezione Audio Ambient Pudete aduprà unu di i prugrammi di sughjettu prontu-furmati dipende da l'ambiente esterno chì circonda. Per attivà sta funzione cliccate "Abilita". Next da u listinu di goccia in menù "Opzioni avanzate" selezziunate da e opzioni presentate quellu chì più piazzamentu propiu u ambientu sonu induve u sistema hè situatu:
    • Club;
    • Audienza;
    • Foresta;
    • Bagno;
    • Chiesa, etc.

    Se u vostru computer hè situatu in un ambiente di casa normale, allora sceglite l'opzione "Living room". Dopu, l'alchimia sonora più ottimale per l'ambiente esterno selezionatu sarà applicata.

  12. In l'ultima sezione "Correzione di stanza" Pudete optimizà u sonu specificendu a distanza da voi à i parlanti. Per attivà a funzione, premete "Abilita"è dopu muvite i cursori à u numeru adeguatu di metri, chì vi separa da ogni parlante connessu à u PC.

A quessa, a configurazione audio usando i strumenti di pannellu di cuntrollu di audio di VIA HD Audio pò esse considerata cumpleta.

Metudu 2: Funzionalità di u sistema operativu

Ancu se ùn avete micca installatu u pannellu di cuntrollu di a scheda audio nantu à u vostru computer, u sonu in Windows 7 pò esse regolatu cù u toolkit nativu di stu sistema operativu. Eseguite a configurazione adatta per l'interfaccia di l'utile. "Soni".

  1. Vai à la sezione "Apparecchiatura è sonu" in "Pannello di cuntrollu" Windows 7. Cumu fà sta era descrittu in a descrizione Metudu 1. Dopu cliccate nantu à u nome di l'elemento. "Soni".

    In a sezione desiderata, pudete andà ancu da a vigna di sistema. Per fà quessa, cliccate à dirittu nantu à l'icona nantu à a forma di un discursore in "Aree di notifiche". In a lista chì si apre, navigate in "Dispositivi di ripruduzione".

  2. A interfaccia di l'utile hè aperta. "Soni". Move a sezione "Riproduzione"s'è apertura in un'altra scheda. Marcate u nome di u dispositiu attivu (altoparlanti o cuffie). Un marcatu in u circaru veru hè installatu vicinu à ellu. Cliccate dopu "Pruprietà".
  3. In a finestra di pruprietà chì si apre, andate in tab "Livelli".
  4. In u casu affissatu sarà situatu u cursore. A mossa è à sinistra, pudete diminueru u volumu è andendu u dirittu, pudete aumentà. Com'è u regnu di l'adattamentu cù u pannellu di cuntrollu di a scheda audio, cunsigliu ancu di fà u slider à a posizione di a estrema giusta, è chì dà già l'adattamentu di u volumu effettuale per mezu di i prugrammi specifici chì state lavendu cun
  5. Sì avete bisognu di adeguà u livellu di livellu separatamente à l'usciu audio posteru è posteriore, cliccate nantu à u bottu "Equilibrio".
  6. In a finestra chì si apre, riorganisci i cursori di e uscite audio pertinenti à u livellu desideratu è cliccate "OK".
  7. Move a sezione "Avanzate".
  8. Quì, da u listinu in goccia, puete sceglie a combinazione più ottimale di tasso di campione è risoluzione di bit. A più alta u puntuazione, più bona sarà a registrazione è, per quessa, più risorse informatiche saranu aduprate. Ma s'ellu ci hè un PC potente, pudete arricà di sceglhite a più bassa opzione offerta. Se avete dubbi nantu à a putenza di u vostru dispositivo, u megliu di lascià i valori di difettu. Per sente ciò chì sarà u sonu quandu selezziunu un parametru particulare, cliccate "Verificazione".
  9. In blocu "Modu di Monopoliu" cunverendu i caselli, i prugrammi individuali sò permessi aduprà esattamente i dispositivi sonori, cioè à bloccà a riproduzione sonora da altre applicazioni. Se ùn avete micca bisognu di sta funzione, hè megliu à deselezzioni i caselli cunnessi.
  10. Se vulete ripresenta tutti i rettifiche fatti in a tab "Avanzate", per l'impostazioni predefinite, cliccate "Default".
  11. In a sezione "Miglioramenti" o "Miglioramenti" Pudete fà una serie di impostazioni addizionali. Ciò chì, in particulare, dipende da i driver è a carta sana chì aduprate. Ma, in particulare, hè pussibule di adattà u equalisatore quì. Cumu fà sta hè descritta in a nostra lezione separata.

    Lezione: Adeguamentu EQ in Windows 7

  12. Dopu avè effettuatu tutte e azzioni necessarie in a finestra "Soni" ùn vi scurdate di cliccà "Applicà" è "OK" per salvà e cambiamenti.

In sta lezione, avemu trovu chì pudete adattà u sonu in Windows 7 cù u pannellu di cuntrollu di a scheda audio o passendu per e funzioni interne di u sistema operativu. L'utilizazione di un prugrammu specializatu per cuntrullà l'adattatore audio permette di adeguà più paràmetri di suventi più diversi da u cuttinu internu di l'OS. Ma in u stessu tempu, l'usu di strumenti di Windows incorporati ùn necessita micca l'installazione di alcun software addizionale.