Cumu travaglià in Windows 8 è 8.1

Hà prubabile accumulatu almeno un centu di materiali in vari aspetti di u travagliu in Windows 8 (bè, 8.1 à u listessu). Ma sò spuntati in quantu.

Eccu quì raccogleraghju tutte le istruzioni chì spieghjenu u travagliu in Windows 8 è chì sò destinati à l'utenti principianti, quelli chì hannu acquistatu un laptop o un computer cù un novu sistema operativu o anu installatu me quì.

Cunnessione, cumu spegnite u computer, travaglià cù a schermata iniziale è u desktop

In u primu articulu, chì propongo di leghje, tuttu ciò chì l'utente scuntrale per a prima volta hè spieghjatu in dettu di u lirgu di un computer cun Windows 8 à bordu. Descrive l'elementi di a schermata iniziale, di a barra laterale Charms, cume si principia o chjude un prugramma in Windows 8, e differenze trà i prugrammi di u desktop 8 di Windows è l'applicazioni per a schermata iniziale.

Leggere: Per principiu cù Windows 8

Applicazioni per a schermata iniziale in Windows 8 è 8.1

L'istruzzioni chì seguite descrive un novu tippu di applicazione chì hè apparutu in stu sistema. Cume lanciare l'applicazioni, chiuderle, descrive cumu installà applicazioni da u magazinu Windows, funzioni di ricerca di applicazioni è altri aspetti di u travagliu cun elli.

Legite: App Windows 8

Un articulu in più pò esse attribuitu quì: Cumu rimuovere un prugrammu in Windows 8

Cambia u design

Se tu decidite di cambià u prughjettu di a schermata iniziale di Win 8, allora questu articulu ti aiuterà: Disegnu di Windows 8. Era scrittu prima di u liberu di Windows 8.1, è cusì alcune di e azzioni sò leggermente differenti, ma, ma a maiò parte di e tecniche restanu uguale.

Ulteriori informazioni utili per un principiante

Parechji artìculi chì ponu esse utule per parechji utilizatori chì passanu à una nova versione di u sistema operativo cù Windows 7 o Windows XP.

Cume cambiate e chjavi per cambià u layout in Windows 8 - per quelli chì primu incù u novu OS, pò esse micca chiaramente chjaru induve a cambiamenti di tasti di tastiera hè di cambià u layout, per esempiu, se vulete mettere Ctrl + Shift per cambià a lingua. U manuale scrive in dettaglio.

Cumu ritornà u pulsante di avvicinamentu in Windows 8 è inizià normale in Windows 8.1 - dui articuli descrivenu prugrami liberi chì differiscono in cunfusione è in a funzionalità, ma u listessu in un unicu: permettenu di tornà à u pulsante di l'iniziale abituale, chì per parechji face u travagliu più pratticu.

I ghjochi standard in Windows 8 è 8.1 - quandu puderete scaricà u pancetta, l'arau, u sapperatore. Ié, in i novu Windows, i ghjochi standard ùn sò micca prisentati, accussì se sì in pascitu di ghjucà solitario per l'ore, l'articolo pute esse utile.

Windows trucchi 8.1 - alcune scorciati di tastiera, trucchi per travaglià, chì facenu assai più pratico aduprà u sistema operativu è uttenite l'accessu à u pannellu di cuntrollu, a riga di comando, prugrammi è applicazioni.

Cumu restituisce l'icona di u Meu Computer in Windows 8 - se vulete mettere l'icona Mio Computer in u vostru desktop (cù una icona cumunu, micca una scorcia), questu articulu vi aiuterà.

Cumu rimuovere a password in Windows 8 - pudete notà chì ogni volta chì accede à u sistema, vi verrà dumandatu di entrà a password. L'istruzzioni descrivenu cume rimuovere a richiesta di password. Ci pudete ancu esse interessatu à l'articulu nantu à u password di u Graphic in Windows 8.

Cumu l'upgrade di Windows 8 in Windows 8.1 - u prucedimentu di l'upgrading à a nova versione di l'OS hè spiegatu in dettu.

Mi pari avà. Pudete truvà più materiali nantu à u sughjettu selezendu a sezione di Windows in u menù sopra, ma quì aghju provatu à raccoglia tutti tutti l'articuli per utilizatori novelli.