Abbonate à i canali in Telegram per Windows, Android, iOS


Photo Mixer hè un software pensatu solu per a creazione di presentazioni da foto o per qualchì altra immagine.

Importa Imagini

E immagini sò aggiunte à u prugramma cù u exploratore integratu, chì mostra l'arburu di cartulari nantu à i dischi rigidi è i lima contenuti in elli o i tasti "Add a image". Un'imprudenza simpatica trà e gocce ùn pò esse importata.

U prugramma hà ancu a funzione di catturà foto direttamente da una fotocamera digitale o scanner.

Transizioni

E transizioni lisce tra e immagini in una composizione sò fatte applicendu effetti speciali. In Photo Mixer ci hè una piccula serie di tali transizioni chì pò esse aghjunte manualmente, determinendu cusì un unicu effettu per tutte e immagini, o furnite una scelta per u prugramma (Random). A durata di u visu di l'immagine è u tempu di ripruduzione di a transizione sò configurabili.

Musica è discursu

U prugramma ti permette di aghjustà u sonu à a presentazione creata importendu da un computer, è à registrava u discorsu da un microfunu. I file di formatu WAV sò supportati.

Editor di l'immagine

Un editoru simplici hè fattu in Photo Mixer, duve pudete trattà e immagini incluse in a cumpusizione. In l'arsinali di u prugramma ci sò attrezzi di disegnu è riempisce, testu è "Bacchetta magica", cunvertenti à negativi è neri è bianchi, oltre à una pochja serie di effetti - sfocatura, varie onde è lenti, carta di urti è filtri morfing.

Creazione video

Per cuminciare à renderizà a composizione finita, l'utente deve configurà un minimu di parametri - u nomu è a situazione di u file finale, a risoluzione, i fotogrammi per secondu è, s'ellu ci vole, a compressione.

Virtues

  • Facilità di manipolazione;
  • Rmà u sonu da un microfunu;
  • Catturà foto da camera è scanner.

Inconvenienti

  • Impossibile aghjunghje e immagini trascinendu;
  • Scarse set di effetti è transizioni;
  • Ùn ci hè lingua Rusa;
  • U prugramma hè pagatu.

Photo Mixer hè un prugrammu simu per a creazione di video da e foto. Ùn avà micca avanzi eccezziunali, ma permette di "ciecà" rapidamente a presentazione per mostrà à i clienti o i colleghi. Una caratteristica interessante di catturà immagini direttamente da a fotocamera permette di creà composizioni à a mosca, à tempu in una sessione di foto.

Scaricate e versione di prova di Photo Mixer

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Ashampoo Photo Commander Cartoline fotografiche HP Image Zone Photo Wondershare Photo Collage Studio

Share l'articolo in reti sociali:
Photo Mixer è un prugramma per creà una mostra di diapositive cù e funzioni di registrazione di un sonu da un microfunu stazziunale è di catturà immagini da un scanner o fotocamera digitale.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: CCLA Software
Costu: $ 20
Dimensione: 2 MB
Lingua: inglese
Versione: 3.0