Schermata opaca o lucida - quale à scegliere se andate à cumprà un laptop o un monitor?

Parechje persone, quandu si sceglie un novu monitor o laptop, si dumandavanu chì schermu sia megliu - opaca o lucida. Ùn mi pramentu esse spessu nantu à sta questione (è generalmente pensu ch'e ùn aghju vistu nisuna foto megliu chè da a mo vechju monitor Mitsubishi Diamond Pro 930 CRT), ma vi ricunnuve ancu di e mio osservazioni. Sò cuntentu di chì qualchissia commenta in i commenti è in a so opinione.

In a maggior parte di recensioni è recensioni di i vari tipi di rivestimenti LCD, si pò rimarcà l'opinione micca chiaramente manifestata chì un display matte hè sempre megliu: i culori ùn sò micca vivaci, ma si pò vede à u sole è in presenza di più lampade in casa o in ufficio. Personalmente, i mostra lucenti mi piaciunu megliu, perchè ùn sentu nisunu prublemi cù i punti culminanti, è i culori è u contrastu sò chiaramente megliu per quelli brillanti. Vede ancu: IPS o TN - chì matrice hè megliu è quali sò e so differenze.

Aghju trovu 4 schermi in u mio locu, duvai chì sò lucidi è dui. Tutti usanu a bon marché Matrice TN, chì hè, ùn hè micca Apple Cinema Visualisazione, micca IPS o qualcosa di simu. E foto in seguitu saranu solu sti schermi.

Chì hè a differenza tra una schermata opaca è lucida?

In fatti, quandu utilizanu una matrice unica in a fabbricazione di u schermu, a differenza hè solu in u tippu di u so stramentu: in un casu hè lucente, in l'altra - opaca.

Sò i stessi produttori di monitor, portatili è monoblocks cù i dui tipi di schermi in a so linea di prudutti: quandu sceglite un display lucidu o opaco per u prossimu prudutiu, a probabilità di aduprarla in diverse situazioni hè in alcun modu stimata.

Si pensa chì a lucida mostra una immagine più saturata, u cuntrastu altu, u culore neri più profondo. In listessu tempu, a lumu di u sole è l'illuminazione luminosa ponu causà bagliore chì interferisce cù u funziunamentu normale dietro un monitor lucente.

U rivestimentu di l'Utilità Matta è anti-riflessiva, è dunque u travagliu in una luce chiara dietro a stu tipu di schermi deve esse più còmice. U versu di u cunversu hè di culori più opulenti, diraghju, cum'è guardà u monitor à traversu un fogliu biancu assai finu.

E quale à sceglie?

Personalmente, preferiu schermi lucidi per a qualità di l'immagine, ma ùn ponu micca stà cun un laptop in sole, ùn aghju micca una finestra dietro a me, accende u lume cum'è mi pari. Hè cusì, ùn aghju più prublemi cù i punti culminanti.

D'altra parte, se cumprate un portatili per travaglià à l'aria in diversi temperi o un monitoru à l'Ufficiu, induve ci sò assai lampade fluorescenti o riflette, usando un display lucente pò esse micca bè pratico.

In conclusione, possu dì chì ponu avè cunvenutu assai pocu - dipende tuttu e cundizioni in cui pudete aduprà u schermu è e vostre preferenze. Idealmente, pruvate diverse opzioni prima di cumprà è vede ciò chì ti piace di più.