Perchè frena un discu duru esterno? Cosa fà

Ciao

Fà a data, trasferisce i filmi, i ghjochi è l'altri schedari. Moltu più pratice nantu à un discu duru esterno chì nantu à unità flash o DVD. Prima, a velocità di copiatura in un HDD esterno hè assai più altu (da 30-40 MB / s cun 10 MB / s à un DVD). Dopu, hè pussibule di registrà è cancellà l'infurmazioni à un discu duru quant'è spessu e per fà u molto più veloce di u listessu discu DVD. Terzu, in u HDD esterno pò trasferisce decine è centinaia di file diversi in una volta. A capacità di i dischi rigidi esterni di oggi ghjunghje à 2 à 6 TB, è a so pussibule dimensione permette di trasferì ancu in una tasca regula.

Tuttavia, à volte si faci chì u discu duru esterno cumincia a ritardà. D'altrondi, à volte per micca ragione apparente: ùn l'anu fattu scempà, ùn hè micca bagnatu, ùn anu micca tu immergeru in l'acqua, etc. Cosa fà in stu casu? Provemu à tene in considerazione tutte e cause più cumuni è e so soluzioni.

-

Hè impurtante! Prima di scrive nantu à i motivi per i quali u discu rallenta, mi piacerebbe dà qualchì parola à a velocità di copia è di leghje informazioni da un HDD esterno. Appena nantu à esempi.

Quandu si copia un schedariu largu - a velocità hè più altu chè se copiate assai piccoli file. Per esempiu: quandu si copia una lima AVI cù una dimensione di 2-3 GB in un discu di Seagate Expansion 1TB USB3.0 disc - a velocità hè ~ 20 MB / s, se si copia una centinaia di JPG - a velocità va in 2-3 MB / s. Cume, prima di copià centinaia di immagini, imballa in un archiviu (è poi trasteghje in un altru discu. In stu casu, u discu ùn rallenta micca.

-

Reason # 1 - disc defragmentation + file system ùn hè stata lanciata per un bellu pezzu

Durante l'OS Windows hà schedari nant'à u discu ùn hè micca sempre un unicu "pezzu" in un locu. Di conseguenza, per avè accede à un determinatu file, primu avete da leghje tutte queste pezze - chì vale, passà più tempu à leggere u schedariu. S'ellu ci vole sempre più "spartite" sparse nantu à u vostru discu, a velocità di u discu è u PC cum'è una ricadenza sana. Questu prucessu hè chjamatu fragmentazione (in realtà, questu ùn hè micca appena vera, ma per ghjunghje chjaru ancu à l'utenti principianti, tuttu hè spieghjatu in un linguaghju simplice accessibile).

Per corregge sta situazione, l'operazione inversa hè fatta - a deframmentazione. Prima di lanciatu, avete bisognu di staccà u discu duru di i resti (luggeri inutili è temporali), di chjude tutte e applicazioni esigenti (ghjochi, torrenti, filmati, etc.).

Cume avà sparghjatu a deframmentazione in Windows 7/8?

1. Andate in u mio computer (o stu computer, a seconda di u sistema operativo).

2. Cliccate à u dirittu nantu à u discu desideratu è andate in e so proprietà.

3. Nelle proprietà, aprite la scheda di serviziu è cliccate nantu à u bottinu di l'ottimize.

Windows 8 - Disk Optimization.

4. In a finestra chì si vede, Windows ti informarà nantu à u gradu di fragmentazione di u discu, sì ch'ellu sia bisognu di esse deframmentatu.

Analisi di a frammentazione di un discu duru esterno.

U sistema di file avè un impattu significativu nantu à a frammentazione (pò esse visualizatu in a pruprietà di u discu). Per esempiu, u sistema di schedari FAT 32 (una volta assai pupulare), ancu s'ellu funziona più velocemente di NTFS (micca assai, ma sempre), hè più suscettibile à a fragmentazione. Inoltre, ùn permette micca più di 4 GB di schedari nant'à u discu.

-

Cume convertite u sistema di file FAT 32 in NTFS:

-

Ragione 2 - errori logichi, bedy

In generale, ùn puderete micca induvà quì errori nantu à u discu, si pò accumularu per un bellu pezzu senza dà segni. Tali errori si piglianu nanzu di a manipolazione sbagliata di i prugrammi, di un cunflittu di i piloti, di un'interruzione brusca di energia (per esempio, quandu i luci sò spentu), è un congelu di l'ordinatore mentre travaglia ancu cù u discu À propiu sì, Windows stessi in parechji casi dopu un riavviu cuminciò a scansione di u discu per errori (parechje persone anu vittutu stu fattu dopu un rallentu di tensione).

Se u computer dopu à un rallentamentu di risurrezione risponde generalmente à l'inizializazione, dando una schermata nera cù errori, vi pruponi l'usu di i consigli in st'articulu:

In quantu à u discu duru esterno, hè megliu à verificà per errori da sotto Windows:

1) Per fà quessa, andate in u mio computer, è cliccate à dìccia guru nantu à u discu è andate in e so proprietà.

2) Poi, in a scheda di serviziu, selezziunate a funzione per verificate u discu per l'errore di u sistema di file.

3) Se u computer ghiacciu à l'apertura di la scheda di pruprietà di un discu duru esternu, pudete avìte a verifica di u discu da a linea di cumannu. Per fà ciò, premete a combinazione di tasti WIN + R, allora inserisci u comando CMD è preme Invescia.

4) Per verificate u discu, avete bisognu di fà un comandu di a forma: CHKDSK G: / F / R, induve G: hè a lettera di l'unità; / F / R cunfurmazione incondizionale cù a correzione di tutti l'errori.

Pochi paroli nantu à Badam.

Male - Ùn hè micca un lettore di settore nantu à u discu duru (traduttu da l'inglese. bad). Quandu ci sò troppu in u discu, u sistema di lìbule ùn hè più capace d'isolmarle senza pregiudiziu u rendimentu (è tutta a operazione di u discu).

Cumu verificà u prugramma di u discu Victoria (unu di i migliori di u tippu) è pruvate à recuperà u discu hè descrittu in u articulu di seguitu:

Reason number 3 - parechji pratiche funzionanu cù u discu in modalità attiva

Una ragione assai frequente perchè u discu pò esse inibita (è micca solu esterno) hè una grande carica. Per esempiu, scaricate più torrents in disc + per stu, guardate un filmu da quellu + verificate u discu per viru. Immaginate u caricu nantu à u discu? Ùn hè micca sorprendente chì inizià à rallentà, soprattuttu se si tratta di un HDD esterno (ancu, s'ellu ci hè ancu senza a forza ulteriore ...).

U modu più faciule per scopre a carica nantu à u discu di quellu ghjornu hè di andà à u Task Manager (in Windows 7/8, cliccate nantu à i tasti CNTRL + ALT + DEL o CNTRL + SHIFT + ESC).

Windows 8. Scaricate tutti i dischi fisici 1%.

A carica nantu à u discu pò avè processi "nascosti" chì ùn vedite micca senza u manager di e attività. Suggerisce di chiusa i prugrammi aperti è di vede cumu si comportarà u discu: se u PC smette di rallentà è si blocca perchè, vi duverete esattamente quale prugramma interferisce cù u travagliu.

Più spessu sò: torrenti, prugrammi P2P (veda sottu), prugrammi per travaglià cù video, antivirusi è à un altru prugramma per pruteggere un PC da virus è minacce.

Reason # 4 - torrents and P2P programs

I Torrents sò oghji estremamente popolari è parechje persone acquistanu un discu duru esternu per scaricà direttamente l'infurmazioni. Ùn ci hè nunda di terribbili quì, ma ci hè una "sfumatura" - spessu chì u HDD esterno cumincia à rallentà durante quest'operazione: a velocità di download scarica, un messaggio apparisce chì u discu hè sovraccaricatu.

U discu hè sovraccaricatu. Utorrent.

Per evità quest'errore, è à tempu accelerà u discu, avete bisognu di configurà in prupontu u prugramma di scaricamentu di u torrent (o qualsiasi altra applicazione P2P chì stai usando):

- limità u numaru di torrenti simultaneamente scaricati à 1-2. Prima, a so velocità di download hè più alta, è dopu a carica nantu à u discu hè più bassu;

- Allora avete bisognu di assicurà chì i schedari di un torrent sò scaricati alternativamente (soprattuttu se ci sò assai).

Cume avete a configurazione di un torrent (Utorrent - u prugramma più diffusa per u travagliu cun elli), affinchì nunda di rallentu, descrittu in st'articulu:

Reason # 5 - insufficiente putenza, porti USB

Tutti i disci duru esterni ùn avè abbastanza energia à a vostra porta USB. U fattu hè chì diversi dischi anu cunnessi i currenti di partenza è di travagliu: so.e. u discu hè ricunnisciutu quandu hè cunnessu è vedite i file, ma quandu lavorassi cun ellu, si rallenta.

À propiu stettu, s'è cunnesse l'unità per mezu di porti USB da u pannellu frontale di a unità di sistema, pruvate di cunnessione à e porti USB da u fondu di a unità. I currenti di travagliu ùn anu micca basta quandu cunnesse un HDD esterno à netbooks è tablet.

S'ellu si tratta di a causa è di currendu i freni associati à a putenza insuficiente sò dui opzioni:

- Cumpuru una "coda" speciale USB, chì da una parte si cunnessa à dui porti USB di u vostru PC (laptop), è l'altra estremità si cunnessa à u USB di u vostru drive;

- Centru USB cun alimentazione addizionale. Questa opzione hè ancu megliu, perchè Pudete cunnessu cun ellu in una volta diversi dischi o altri dispositivi.

Hub hub USB con add. Potenza per cunnessione di una decina di dispositivi.

In più dettallu nantu à tuttu questu quì:

Rassi # 6 - Danni da u discu

Hè pussibule chì u discu ùn stà micca vivu longamente, soprattuttu s'è, in più di i freni, si osserva u seguitu:

- U discu battuti à a cunnessione à u PC è cerca di leghje l'infurmazioni;

- L'elaboratore ghiacciu à l'accessu à u discu;

- ùn pudete micca cuntrollà u discu per l'errore: i prugrammi appesi appesi;

- U LED di u discu ùn si illumina, o ùn hè micca visibile nemmenu in u sistema operativu di Windows (à propositu, in questo casu, u cavu pò esse danneggiato).

Un HDD esterno pò esse statu dannatu da un colpu di casu (ancu s'ellu hà pussutu simpricimentu micca). Arricurdatevi s'ellu hè cadutu accidentalmente o sì chì avete cacciatu qualcosa nantu à ellu. Eve aghju avutu una triste esperienza: un picculu libru cadde da un sfergiu nantu à un discu esternu. Sò cum'è un discu, nè graffi in nessun locu, si crei, Windows hà ancu visto, solu quandu cuminciò à appiccagione, cumandava tuttu, u discu cuminciò à macinà è cusì. U computer "appesi" solu quandu u discu era discuniatu da a porta USB. À propositu, verificà Victoria da DOS ùn hà micca aiutatu ...

PS

Hè tuttu per oghje. Speru chì e raccomandazioni in l'articolo ti aiutanu à tuttu qualcosa, perchè u discu duru hè u core di u computer!