Yandeks.Browser o Google Chrome: quale hè megliu

A necessità di testà un processore urdinatore si presenta in u casu di effettuà una procedura di overclocking o paralleli e caratteristiche à altri mudelli. L'utarii nant'à u sistema operativu ùn permette micca ciò, perciò bisognu aduprà software di terze parti. Rappresentanti famosi di stu software offrenu una scelta di parechje opzioni di analisi, chì sò discuprate in più.

Testemu u processore

Vogliu chiarì chì, indipende u tippu di analisi è u software adupratu, quandu si esegue questa procedura, si applicanu carichi di CPU di diversi livelli, è cusì affetta u so riscaldamentu. Allora, primu a cunsigliu di a misurazione di a temperatura ind'un statu d'ozio, è solu da procedere à l'implementazione di u compitu principale.

Leggi più: Pruvemu u processore per surriscaldamentu

A temperatura sopra i quaranta gradi durante u tempu di inattività hè considerata altu, perchè chì questu indicatore durante l'analisi sottu à pesanti pesi pò cresce à un valore criticu. In l'articuli nantu à i ligami sottostanti puderete amparà nantu à e possibili cause di surriscaldamentu è truvà e soluzioni.

Vede ancu:
Risolve u prublema di prugrambule
Facemu un raffreddamentu di alta qualità di u processore

Ora turnemu à a considerazione di dui opzioni per analizzà a CPU. Come sopra citatu, a temperatura di a CPU durante questa procedura aumenta, cusì dopu à u primu test, vi avviutu à aspettà almeno un'ora prima di mandà u secondu. Hè megliu à misurà i gradi prima di ogni analisi per assicurà chì ùn ci sia micca una situazione di surriscaldamentu eventuale.

Metodo 1: AIDA64

AIDA64 hè unu di i prugrammi più popolari è putenti per monitorà e risorse di sistema. U so toolkit include molte funzioni utili chì saranu utili per l'utili avanzati è i principianti. Tra sti listinu ci sò dui modi di testi componenti. Cominciamo cù u primu:

Scaricate AIDA64

  1. Testu GPGPU ti permette di determinà i principali indicatori di a velocità è e prestazione di a GPU è di CPU. Pudete aprite u menu di scansione per a scheda "Testu GPGPU".
  2. Spunta solu vicinu à l'elemento "CPU", s'ellu hè necessariu analizzà solu un componentu. Dopu cliccate nantu à "Start Benchmark".
  3. Aspettate chì a scansione sia completa. Durante a procedura, a CPU hè caricata quant'è pussibile, perchè pruvate à ùn svolta micca altre attività in PC.
  4. Pudete salvà i risultati cum'è un file PNG, cliccendu "Salvà".

Tocciate a quistione più impurtante - u valore di tutti i indicatori. Prima di tutti, AIDA64 nant'à voi ùn avissi micca cunsultà quantu produttivu sia u cumpunente testatu, allora tuttu si capisce confrontendu u vostru mudellu cù un altru, più in alto. In u screenshot sottu vedite i risultati di tale scansione per i7 8700k. Stu mudellu hè unu di i più putenti di a generazione precedente. Allora, hè basta solu prestu attenta à ogni parametru per capì quantu hè u mudellu utilizatu vicinu à u mudellu di riferenza.

Dopu, una tale analisi sarà più utile prima e dopu à l'accelerazione per confrontà a maghjina globale di e prestazioni. Vulemu pagà una cura particulare per i valori "FLOPS", "Memoria lettura", "Scrittura di a Memoria" è "Copia di memoria". In FLOPS, un indicatore di performance generale hè misuratu, è a velocità di lettura, scrittura è copiatura determinerà a velocità di un componente.

A seconda manera hè analisi di a stabilità, chì hè guasi mai svolta cum'è quessa. Serà efficace quandu accelerazione. Prima di l'iniziu di sta procedura, si esegue un test di stabilità, è dopu, per assicurà u funziunamentu normale di u cumpunente. U compitu stessu hè fattu di a siguente:

  1. Aprite a tab "Servizio" è andate à menu "Test di stabilità di u sistema".
  2. In cima, verificate u cumpunente necessariu da verificare. In stu casu hè "CPU". U seguitu "FPU"responsabile di calculà i valori di virgule mobile. Deselezionate questu articulu se ùn vulete micca diventà ancu di più, quasi a carica massima di a CPU.
  3. Poi aprite a finestra "Preferenze" cliccendu annantu à u bottinu pertinente.
  4. In a finestra chì si vede, pudete persunalizà a palette di culori di u grafico, a tassa d'aggiornamentu di l'indicatori, è d'altri parametri ausiliari.
  5. Ritornu à u menu di test. Superu u primu grafico, verificate i cullementi chì voglii riceve informazioni nantu à e, cliccate nantu à u pulsante. "Start".
  6. Nantu à u primu grafico vedite a temperatura attuale, nantu à u secondu - u livellu di carica.
  7. U testu deve esse cumplitu in 20-30 minuti o à temperature critiche (80-100 gradi).
  8. Vai à la sezione "Statistiche"induve tutte e infurmazioni nantu à u processore appariranu - a so media, a temperatura minimu è massima, a velocità, u tensione è a frequenza più fresca.

Basatu nantu à i numeri ottenuti, decidi sì accelerà ulteriormente u componente, o hè andatu à u limite di a so putenza. Istruzioni dettagliate è raccomandazioni per l'accelerazione si trovanu in i nostri altri materiali à i ligami sottu.

Vede ancu:
AMD overclocking
Istruzioni dettagliate per l'overclocku u processore

Metudu 2: CPU-Z

A volte l'utenti anu bisognu à paragunà e prestazioni cumpletu di u so processore cù qualchì altro mudellu. A trasfurmazione di un tale test hè dispunibule in u prugramma CPU-Z è aiuterà a determinà quantu i dui componenti si differenu in potenza. L'analisi hè cumprima:

Scaricate CPU-Z

  1. Fate u software è andate in tab "Bench". Avisciate e duie linee - "Cuntinu uniparale di CPU" è "CPU Multi Thread". Permettenu di testà unu o più processor cores. Verificate a casella appropriata, è se sceglite "CPU Multi Thread", pudete ancu specificà u numeru di core per u test.
  2. A seguitu, selezziunu u processore di riferenza, cù chì a comparazione sarà fatta. In l'elenco pop-up, selezziunate u mudellu pertinente.
  3. In a seconda linea di i dui sezioni, i risultati pronti di a riferenza selezionata saranu immediatamente visualizati. Cumprà l'analisi cliccendu nantu à u bottinu. "Bench CPU".
  4. Una volta finitu u testu, hè pussibule di confrontà i risultati ottenuti è paragunà quantu u vostru processore hè inferiore di u riferimentu.

Puderete cunniscà à i risultati di test di a maggior parte di i mudelli di CPU in a sezione curretta in u situ ufficiale di u sviluppatore CPU-Z.

Risultati di test CPU in CPU-Z

Comu pudete vede, hè abbastanza faciule per scopre i particolari nantu à e prestazioni di u cpu se sfruttate u prugramma più adatta Oghje aghju avutu a cunnuscenza di e trè analisi principali, speriamo chì ti aiutanu à scopre l'infurmazioni necessarie. Se avete qualchì domanda nantu à stu sughjettu, pudete dumanda di elli in i commenti.