A causa di a funzionalità esistente di u clientela email per Microsoft, e lettere ponu inserisce firme firmanate. Tuttavia, cù u tempu, ci ponu situazione cum'è a necessità di cambià a firma in Outlook. È in stu manuale vedemu cumu pudete edità è personalizà a firma.
Questu manualu si suppone chì avete dighjà diverse firme, perciò cummandemu ghjustu à l'imprese.
Pudete accede à l'impostazioni di tutte e signature seguendu sti passi:
1. Andà à u menu "File"
2. Aprite a sezione "Parametri"
3. In a finestra Opzioni di Outlook aprite la scheda Mail.
Ora resti sulu cliccà nantu à u "Pulsante di Firme" è andemu da a finestra per creà e editare firme e formulati.
In a lista "Selezziunate a firma per cambià" sò enumerate tutte e firme firmate in precedenza. Eccu pudete cancellà, creà è rinominà firme. È per accede à l'impostazione hè basta à cliccà nantu à l'ingressu desideratu.
U testu di a firma accumpagnerà in u fondu di a finestra. Contene ancu strumenti chì permettenu di formattà u testu.
Per travaglià cù u testu, ci sò dispunibuli quali a scelta di u fontu è a so dimensione, u metudu di traccia è l'alignamentu.
Inoltre, pudete aghjuntu aghjunghje una foto è inserisciunu un link à un situ. È ancu pussibule di attaccà un bigliettu di visita.
Appena tutti i cambiamenti sò fatti, avete bisognu à cliccà nantu à u "OK" e u novu design sarà salvatu.
Inoltre, in questa finestra, pudete configurà a selezzione di a firma di difettu. In particulare, pudete sceglie una firma per e nuove lettere, sia per risposti à l'inolivazione.
Oltre à a regolazione di difettu, pudete sceglie e opzioni di firma è manualmente. Per fà quessa, in a finestra per creà una nova lettera, cliccate nantu à u pulsante "Signatura" è selezziunate a scelta desiderata in a lista.
Allora, avemu esaminatu cumu pudete configurà una firma in una prospettiva. Guidati da sta istruzioni, pudete cambià indipendentemente e firme in versioni successive.
Avemu dinò revisu è cumu cambià a firma in Outlook, e stesse azzioni sò pertinenti in e versioni 2013 è 2016.