Ukrtelecom hè unu di i più grandi fornitori di Internet in Ucraina. In a rete pudete truvà parechje recensioni contru di u so travagliu. Ma per via di u fattu chì in un certu tempu questu fornitore ereditò l'infrastruttura sovietica di e reti telefunichi, per parechje piccole località, hè ancu praticamente senza prublemu alternativu di Internet cablata. Dunque, a questione di cunnessione è di configurazione di modem da Ukrtelecom ùn perde a so rilevanza.
Modem di Ukrtelecom è e so impostazioni
U Fornitore Ukrtelecom furnisce un serviziu di cunnessione à Internet via una linea telefonica chì utilizza a tecnologia ADSL. Oghje, ghjunghjisce l'usu di tali mudelli di modem:
- Huawei-HG532e.
- ZXHN H108N V2.5.
- TP-Link TD-W8901N.
- ZTE ZXV10 H108L.
Tutti i mudelli di macchinari in listessu sò stati certificati in Ucraina è appruvati per l'usu nantu à e linee di abbonate di Ukrtelecom. Hè cusì circa a stessa caratteristica. Per configurà l'accessu à Internet, u fornitore dà ancu e stesse impostazioni. E differenze in a cunfigurazione per i mudelli di dispositivi diversi sò basate solu per e differenze in e so interfacce web. Considerà a procedura per configurà ogni modem in più dettu.
Huawei-HG532e
Stu mudellu pò esse più spessu annantu à l'abbonati Ukrtelecom. In novu, si hè per u fattu chì stu modem hè statu distribuitu attivamente da u fornitore in corso di vari azzioni per attirà i clienti. È attualmente, l'operatore dà ogni novu clientela cù a pussibilità di affittare un Huawei-HG532e per una quota nominale di UAH 1 per mese.
A preparazione di u modem per travagli di travagliu in u modu, standard per dispositivi simili. Prima ci vole à sceglie un locu per a so posizione, allora cunnesse à a linea telefonica via u connettore ADSL, è attraverso una di e porti LAN à u computer. Nantu à u computer, hè necessariu disattivà u firewall è verificà e impostazioni di TCP / IPv4.
Cunnessu un modem, avete bisognu di cunnesse à a so interfaccia web digitendu l'indirizzu di u navigatore192.168.1.1
è avendu autorizatu, avendu specificatu a parola cume login è passwordadmin
. Dopu à quessa, l'usu vi sarà tempu immediatamente chjamatu per definisce i parametri per a cunnessione Wi-Fi. Avete bisognu di vene cun un nome per a vostra rete, una password è cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
Se vulete, pudete andà à a pagina avanzata di cunnessioni wireless via u link "Quì" in fondo à a finestra. Qui vi pudete sceglie u numeru di canale, tippu di crittografia, permette di filtrazione di l'accessu à Wi-Fi da l'indirizzu MAC è cambia certi altri parametri chì sia megliu à micca toccà l'utente senza esperienza.
Avendu trattatu cù a rete wireless, l'utente accede à u menù principale di l'interfaccia web di u modem.
Per configurà a cunnessione à a rete globale, andate in a sezione "Basic" sottomenu "WAN".
Ulteriori azzioni di l'utente dipindenu da chì tipu di cunnessione hè determinatu da u fornitore. Ci pò esse duie opzioni:
- DCHCP (IPoE);
- PPPoE.
Per difettu, u modem Huawei-HG532e hè fornitu da Ukrtelecom cù e impostazioni DHCP già specificate. Allora, l'utente hà bisognu solu di verificare a giustizia di i parametri stabiliti. Duvete verificà i valori di tutte e trè posizioni:
- VPI / VCI - 1/40.
- Tipu di cunnessione - IPoE.
- Tipu di indirizzu - DHCP.
Dunque, se supponemu chì l'utitore ùn hà distruzione di Wi-Fi, ùn hà micca bisognu à fà a configurazione di u modem à tutti. Basta cunnessu à a rete cun computer è telefunu è accende l'alimentu in modu chì a cunnessione à Internet sia stabilita. Pudete puru spiegà a funzione di rete senza fili premendu u pulsante WLAN nantu à u pannellu laterale di u dispositiu.
U cumpunimentu PPPoE hè attualmente usatu menu spessu da Ukrtelecom. Quelli chì anu avè un tipu specificu specificatu in u cuntrattu devenu inserisce i seguenti parametri in a pagina di a configurazione di a cunnessione Internet:
- VPI / VCI - 1/32;
- Tipu di cunnessione - PPPoE;
- Username, Password - secondu i dati di registrazione da u fornitore.
I campi rimanenti sò lasciati cambiati. E impostazioni sò salvate dopu premendu u pulsante. "Submit" in fondo à a pagina, dopu chì u modem deve esse ripartitu.
ZXHN H108N è TP-Link TD-W8901N
Malgradu u fattu ch'elli sò modem da diversi produttori è sò assai diversi in l'apparenza - anu a stessa interfaccia web (cù l'eccezione di u logo in cima à a pagina). Di conseguenza, l'impostazione di dui dispositivi ùn hà micca differenze.
Prima di inizià a messa in configurazione, u modem deve esse preparatu per funziunà. Questu hè fattu cum'è descrittu in a sezione precedente. I parametri per a cunnessione à l'interfaccia web di u dispositiu ùn sò micca chjuchi di Huawei. A scansione in browser192.168.1.1
è chì quandu hè login, l'utente passa in u so menu principale.
È questu sarà u casu cù u modem TP-Link TD-W8901N:
Per una configurazione ulteriore, devi fà u seguitu:
- Vai à la sezione "Configurazione di l'interfaccia" nant'à u tab "Internet".
- Piazzà l'impostazioni di a rete globale:
- Se u tippu di cunnessione hè DHCP:
PVC: 0
Status: Attivatu
VPI: 1
VCI: 40
Vercion IP: IPv4
ISP: Indirizzu IP dinamicu
Incapsulazione: 1483 Bridget IP LLC
Itinerario di difettu: Iè
NAT: Abilita
Via dinamica: RIP2-B
Multicast: IGMP v2 - Se u tipu di cunnessione hè PPPoE:
PVC 0
Status: Attivatu
VPI: 1
VCI: 32
Vercion Ip: IPv4
ISP: PPPoA / PPPoE
Nome d'utente: cunnessione à l'accordu cù u fornitore (u formatu: [email protected])
Password: password aghjettu à u cuntrattu
Incapsulazione: PPPoE LLC
Connessione: Sò sempre
Itinerario di difettu: Iè
Get IP Address: Dinamicu
NAT: Abilita
Via dinamica: RIP2-B
Multicast: IGMP v2
- Se u tippu di cunnessione hè DHCP:
- Salvà e cambiamenti, cliccendu nantu à "Salvà" in fondo à a pagina.
Dopu, pudete andà à l'impostazioni di a rete wireless. Questu hè fattu in a stessa sezione, ma in tab "Wireless". Ci sò parechje impostazioni, ma avete bisognu di fà attente à dui parametri, sostituendu i valori predefiniti quì:
- SSID - Nome di rete di screnu.
- Chiave pre-cumpartita - Eccu a password per entrà in a rete.
Dopu salvu tutte e cambiamenti, u modem deve esse ripartitu. Questu hè fattu in una sezione separata di l'interfaccia web. L'intera sequenza di azzioni hè mostra in a screenshot:
Questu cumpleta a procedura di configurazione di u modem.
ZTE ZXV10 H108L
U modem ZTE ZXV10 H108L per default vene già cun configurazione di cunnessione Internet pronta di u tipu PPPoE. Dopu tuttu u lavori di preparazione hè statu finitu, u fornitore raccomanda di attivà l'alimentu di u dispositiu è aspettà finu 3 minuti. Dopu avè cuminciatu u modem, avete solu bisognu di fà una installazione rapida di l'impostazioni da u discu d'installazione chì vene cun u modem. L'iniziale d'installazione inizià, vi chiede un username è una password. Ma s'ellu ci vole a configurà per tippu di DHCP - a prucedura hè cumpressa:
- Immettite l'interfaccia web di dispositivi (parametri standard).
- Vai à la sezione "Rete", sottosezione "Connessione WAN" è eliminà a cunnessione PPPoE esistente cliccendu nantu à u pulsante "Elimina" in fondo à a pagina.
- Piazzà i parametri seguenti in a finestra di configurazione:
U Novu Nome di a Connessione - DHCP;
Abilita NAT - veru (tick);
VPI / VCI - 1/40. - Complete a creazione di una nova cunnessione cliccendu nantu à u bottinu. "Crea" in fondo à a pagina.
A configurazione senza filu in ZTE ZXV10 H108L hè cumprima:
- In u configuratore web nantu à u listessu schema induve a cunnessione Internet hè stata configurata, andate in a sottusezzione "WLAN"
- À u paragrafo "Basic" Permettite a cunnessione senza filu marcendu a casella adatta è stà i parametri di basa: modalità, paese, frequenza, nùmmaru di canale.
- Andate à l'elemento di seguitu è setate u nome di a rete.
- Piazzà l'impostazioni di sicurezza di a rete andendu à l'elemento prossimu
Quandu tutti i paràmetri fanu finuti, u modem deve esse riaviatu. Questu hè fattu in a tab "Amministrazione" in a sezione "Gestione di u sistema".
À quellu stabilimentu hè finitu.
Cusì, i modem sò configurati per u fornitore Ukrtelecom. A lista ùn significa micca chì nè altri dispositivi ponu travaglià cù Ukrtelecom. Cunniscendu i parametri di cunnessione principali, pudete configurà quasi tutti i modem DSL per travaglià cù questu operatore. Tuttavia, bisogna tene à cunnosce chì u fornitore dichiara ufficialmente ch'ellu ùn dà micca garanzie in quantu à a qualità di u serviziu prestatu quandu utilizanu dispositivi chì ùn sò micca nantu à a lista di quelli consigliati.