Per e tarie sound sia incorporate in a scheda madre è esterni, i codec audio sò necessarii. Oghje, e schede audio integrate utilizanu principalmente codecs HD Audio. Per personalizà a riproduzione è a registrazione di sonu, avete bisognu di piloti per questi codecs. U prugramma più spicca è Realtek HD Audio.
Questu prugramma include tutte e funzioni di basa per a messa in u registru è a riproduzione di u sonu.
Supporto Plug and Play
U prugramma ti permette di visualizzare è configurà dispositivi cunnessi à connettori speciali in u computer.
Inoltre, Realtek HD Audio hà a capacità di adattà l'interazzioni di dispositivi cunnessi à i connettori di u posteru è di u frontali.
Impostazione di opzioni di riproduzione
Realtek HD Audio permette di adeguà paràmetri cume u volume sonu è u bilanciu di u latu dirittu è di sinistre per a configurazione di basse di l'altoparlanti.
Registra a regolazione
U prugramma hà a capacità di adeguà u volume di u sonu registratu da u microfunu. Inoltre, Realtek HD Audio ti permette di imponu à u sonu cunnoscutu da u microfunu tali effetti utili cum'è a riduzione di u rumu è a cancellazione di l'eco.
Effetto Effetto Sovrapposizione
Oltre à l 'effetti sopra citati, u prugramma pò imponiri à u sughjettu i vari effetti di l'ambiente, nant'à prucessu è adattà u sonu cù u equalizzatore.
Capacità di determinà a qualità
Tra i possibili di Realtek HD Audio, pudete ancu mette in evidenza a funzione di determinà a frequenza di campionatu è a lunghezza di bit di u sonu registratu è riproducutu in quantu à unu di i furmati propositi.
Virtues
- Supporto per a maiò parte di e schede audio è codec audio;
- Modellu di distribuzione gratuita;
- Aiutu per a lingua russa.
Inconvenienti
- Ùn si sceglie micca.
U prugramma Realtek HD Audio hè a soluzione più diffusa per adattà u sonu per via di a presenza di tutte e funzioni necessarie è di u supportu per un gran numeru di carte di audio è codec audio.
Scaricate Realtek HD Audio gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: