Recuperazione di u computer Windows 8

Quandu si tratta di backup di un computer in Windows 8, alcuni utenti chì anu usatu in precedenza prugrammi di terze parti o strumenti di Windows 7 ponu qualchì difficoltà.

Aghju da vede à primu leggere questu articulu: Creà una immagine di recuperu persunalizata di Windows 8

Quanto à e impostazioni è l'applicazioni Metro in Windows 8, tuttu ciò hè salvatu automaticamente s'è usendu un account Microsoft è pò esse ulteriormente adupratu in qualunque computer o nantu à u stissu urighjine una volta reinizessu u sistema operativu. Tuttavia, applicazioni desktop, cioè, Tuttu ciò chì avete installatu senza aduprà u negoziu di applicazioni di Windows hè restauratu cù u solu contu chì ùn sarà micca: tuttu avete un file in u desktop cun un listinu di applicazioni chì sò state perdute (in generale, qualcosa già). Nova insegnamentu: Un altru modu, oltre à l'usu di un sistema di riprendimentu di l'imagine in Windows 8 è 8.1

Storia di i file in Windows 8

Inoltre in Windows 8 ci hè una nova funzione - Storia di i File, chì ti permette di salvà automaticamente i file in una rete o un discu duru esternu ogni 10 minuti.

Tuttavia, nè a "Storia di File" nè u risparmiu di l'impostazioni di Metro ci permettenu di clonà, è dopu, restituisce tuttu u computer, inclusu i schedari, i parametri è e l'applicazioni.

In u Pannello di Cuntrollu di Windows 8, truverete dinò un vociu separatu “Recuperu”, ma questu ùn hè micca u casu - u discu di recuperu in questu significa una maghjina chì ti permette di riprisentà u sistema in casu, per esempiu, di l'impussibilità di cuminciare. Avete dinò l'occasioni di creà punti di recuperu. U nostru scopu hè di creà un discu cù una maghjina cumpleta di tuttu u sistema, chì ne fà.

Cree una immagine di un computer cun Windows 8

Ùn sà micca perchè in a nova versione di u sistema operativu sta funzione necessaria era nascosta in manera chì ùn tutti si prestanu attenzione, ma, hè tuttavia presente. A creazione di una maghjina di un computer cù Windows 8 hè situata in l'elemento in u Pannello di Cuntrollu di Riprendimentu di File di Windows 7, chì, in teoria, hè adupratu per risturgere e copie di backup da una versione precedente di Windows - è quì sò dinò l'aiutu di Windows 8 si decide di cuntattà per ella.

A creazione di una immagine di sistema

A partenza di "Windows 7 File Recovery", a sinistra vedi dui voci - creà una immagine di sistema è creà un discu di recuperu di sistema. Ci hè interessu à u primu di elli (u secondu hè duplicatu in a sezione "Recuperazione" di u Pannello di controllo). Sò selezziunu, dopu chì avemu dumandatu di sceglie esattamente ind'è l'ultimu pianificà per creà una immagine di u sistema - in DVD, nant'à un discu duru o in una cartella di rete.

Per impostazione predefinita, Windows riporta chì ùn hè micca pussibule di selezziunate voci di recuperu - significa chì i schedari persunali ùn saranu micca salvati.

Se fate un clic nantu à "Parametri di backup" in a schermata precedente, allora pudete ripristinà i documenti è i file chì avete bisognu, chì ti permetteranu di ripristinarli quandu, per esempiu, u vostru discu rigiu falli.

Dopo aver creatu i dischi cù l'immagine di u sistema, sarà necessariu creà un discu di riparazione, chì avete bisognu aduprà in casu di fallimentu cumpletu di u sistema è l'impossibilità di avè Windows.

Opzioni speciali di boot per Windows 8

Se u sistema appena cuminciò a falli, pudete aduprà l'uterni di riparazioni incrudenti da l'immagine, chì ùn puderanu più truvà nant'à u pannellu di cuntrollu, ma in l'impostazioni "Generali" di u computer, in l'uppuntura "Opzioni speciali di boot". Pudete ancu scaricà in "Special Boot Options" tenendu premutu unu di i tasti Shift dopu à accende u computer.