Ricercà i canali in Telegram in Windows, Android, iOS

U populu messaggero di Telegram ùn furnisce micca solu à i so utenti cun capacità di comunicà per mezu di testi, messaggi vocali o chjamati, ma permette ancu di leghje informazioni utili o ghjustu interessanti da vari fonti. U consumu di vari tipi di cuntenuti si verifica in i canali chì qualcunu pò fà in questa applicazione, in generale, pò esse sia relativamente cunnisciutu, sia chì cresca in popolarità di a pubblicazione, è di principianti assoluti in stu campu. In u nostru articulu di oggi vi diceremu cume à cercà i canali (sò chjamati ancu "cumunità", "public"), perchè sta funzione hè implementata cumplittamente incerta.

Ceremu canali in Telegram

Cù tutte e funziunità di u messaggero, avi un difettu maghju: a cunferenza cù l'utenti, i chjavi pubblichi, i canali è i bots in a finestra principale (è solu) sò misti. L'indicatore per ogni elementu tali ùn hè micca u numeru di telefunu in u quali hè effettuata a registrazione, cum'è un nomi chì hà u formu seguente:@name. Ma per ricercà i canali specifici, pudete usà micca solu u so nome, ma dinò u nome attuale. Fighjatevi cumu si faci in a versione attuale di Telegram in PC è dispositivi mobili, chì l'applicazione hè cross-platform. Ma prima, indicemu in più dettallu ciò chì pò esse adupratu cum'è una query di ricerca è ciò chì hè l'efficacia di ognuna di esse:

  • U nomu exactu di u canale o a so parte in u furmatu@namechì, cum'è dighjà indicatu, hè un standard generalmente accettatu in Telegrams. Pudete truvà un account di a comunità stu modu solu sì cunnosce sti dati o ancu di certi di essi per certi, ma a garanzia vi darà un risultatu positiu In stu casu, hè impurtante impurtamentu micca di fà sbagliu per iscrittu, perchè questu puderà purtàvvi completamente sbattutu.
  • U nomu di u canale o a so parte in a solita lingua "umana", chì hè, ciò chì si vene in a cosiddetta intestazione di chat, è micca u nome standard utilizzatu cum'è indicatore in u Telegramme. Ci hè dui inconvenienti per questu approcciu: i nomi di parechji canali sò assai simuli (è ancu listessi), mentri a lista di risultati mostrata in i risultati di a ricerca hè limitata à 3-5 elementi, a seconda di a lunghezza di a richiesta è di u sistema operativu in cui u messaggero hè utrattu, è ùn pò esse allargata. Per migliorà l'efficacità di a ricerca, pudete focalizà nantu à l'avatar è, probabilmente, u nome di u canale.
  • Parole è frasi da u allegatu titulu o parti di a so parte. Da una parte, sta opzione di ricerca di canali hè ancu più cumplicata cà a precedente; d'altra parte, offre una occasione di chiarimentu. Per esempiu, a questione per a richiesta "Tecnulugia" sarà più "sfocata" chè per "Scienza di a Tecnulugia". In questu modu, pudete provà à ghjunghje u nomu per l'argumentu, è a maghjina di u profilu è u nome di u canale aiutanu à migliorà l'efficienza di ricerca, se questu infurmazione hè almenu in parte cunnoscuta.

Dunque, avè familiarità cù i basi di a basa teorica, passemu à una pratica assai più interessante.

Windows

L'applicazione client Telegram per un computer hà a listessa funzionalità cum'è e so omologhe mobili, chì noi descrivemu sottu. Allora, per truvà un canale in lu hè ancu ùn hè difficiule. U modu veramente risoltu di u prublema dipende da ciò chì infurmazioni cunniscite nantu à u sughjettu di a ricerca.

Vede ancu: Installazione di Telegram in un computer Windows

  1. Avendu lanciatu u messaggero in u vostru PC, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse (LMB) in a barra di ricerca situata sopra a lista di chat.
  2. Inserite a vostra dumanda, chì u cuntenutu di cui esse pò:
    • Nome di u canale o a so parte in u furmatu@name.
    • Nome di a cumunità ordinaria o parte di a soia (parola incompleta).
    • Parole è frasi da u nome abituatu o una parte di a so parte, o quelli chì sò relativi à u sughjettu.

    Allora, se cercate un canale cù u so nome esattu, ùn ci vole micca difficoltà, ma s'ellu si chjama un nome provvisoriu cum'è una richiesta, hè ancu impurtante esse capace di filtrà i utilizatori, i chjami è i bots da a lista, postu chì cadenu ancu in a lista di risultati. Hè pussutu capisce sì Telegram vi offre, cù l'icò di a corna à a sinistra di u so nome, è ancu cliccendu nantu à l'elemento truvatu - à a destra (in a zona superiore di a finestra "correspondenza"), sottu u nome hè u numaru di participanti. Tuttu quessa ghjè chì avete trovu u canale.

    Nota: A lista generale di risultati ùn hè micca nascosta finchè una nova query hè entrata in a casella di ricerca. In listessu tempu, a ricerca stessa si stà ancu à a corrispondenza (i messaggi sò visualizzati in un blocu separatu, cum'è si pò vede in a screenshot di sopra).

  3. Avendu trovatu u canale in cui sì interessatu (o quellu chì hè in teoria), andate in ellu premendu u LMB. Questa azzione aprirà a finestra di chat, o, piuttostu, u chjami unidiu. Cliccendu nant'à l'intestazione (pannellu cù u nomu è u numeru di participanti), pudete truvà infurmazioni dettagliate nantu à a cumunità,

    ma per inizià a leghje, bisogna cliccà Sottoscrìsituatu in a zona cundiziunale di u missaghju.

    U risultatu ùn pò più tardi - una notificazione nantu à un abbonamentu successu apparirà in u chat.

  4. Comu pudete vede, ùn hè micca faciule per cercà i canali in Telegram, quandu u so nome esattu ùn hè micca cunnisciutu in anticipu - in tali casi, ci vole à basà solu solu tu è bona fortuna. Se ùn cercate micca qualcosa di specificu, ma vogliu espansioni a lista di iscrizioni, pudete iscrizzià à unu o più canali-cumulatori, in u quali publicanu e collezioni cun comunità. Hè prubabile chì in elli vi trovu qualcosa di interessante per voi.

Android

L'algoritimu per a ricerca di canali in Telegram per app di mobile di Android ùn hè micca diversamente chè da Windows. È tuttavia, ci sò parechje sfumature degne di u dittatu dettate da e differenze esterne è funzionale in i sistemi operativi.

Vede ancu: Installu Telegram in Android

  1. Lanciate l'applicazione di messaggero è tocca in a so finestra principale nantu à l'immagine di la lenti situata annantu à u pannellu sopra a lista di chat. Questu inizia u lancimentu di a tastiera virtuale.
  2. Effettuate una ricerca comunitaria, specificendu una query cù una di i algoritmi seguenti:
    • U nomu exactu di u canale o a so parte in u furmatu@name.
    • Nome completo o parziale in forma "normale".
    • A frase (in tuttu o in parte) hè relativa à u titulu o à u sughjettu.

    Com'è u casu di un computer, pudete distinguere u canale da l'utente, chat o bot in i risultati di i risultati di a ricerca, scrivendu nantu à u numaru di abbonati è l'immagine di u cornu à a destra di u nome.

  3. Dopu avè selezionatu a cumunità pertinente, cliccate nantu à u so nome. Per familiarizzà cù l'infurmazioni generali, tocca u pannellu superiore cù l'avatar, u nomu è u numaru di participanti, è per abbonà, cliccate nantu à u bottinu correspondente in a zona inferiore di chat.
  4. A propositu, sarete sottumessi à u canale scupertu. Simili à Windows, per allargà a vostra propria abbonamenti, pudete aderirete à un agregatore di cumunità è rivedite regolarmente e so entrate proposte per ciò chì sarà d'interessu per voi.

  5. Hè quant'ellu hè faciule per cercà i canali in Telegrams nantu à i dispositivi cun Android. Dopu, giriamo à a cunsiderazione di risolve un prublema simile in un ambiente chì cunceda - u OS mobile di Apple.

iOS

A ricerca di canali Telegram da l'iPhone s'hè fattu cù i stessi algoritmi cum'è in l'ambiente Android sopra descrittu. Alcune differenze in l'implementazione di misure specifiche per uttene l'ughjettu in l'ambiente iOS sò dettate solu da una implementazione leggermente diversa di l'interfaccia di l'applicazione Telegram per l'iPhone è l'apparenza di altri strumenti chì ponu aduprà in a ricerca di pagine publiche chì funghenu in u messenger.

Vedi ancu: Installu Telegram in iOS

U sistema di ricerca cù cui u clientela Telegram per u CIO hè equipagatu cù funziona bè bè è permette di trovà in u serviziu praticamente tuttu ciò chì l'utente possa bisognu, cum'è i canali.

  1. Aperate Telegram per iPhone è andate in tab "Chats" attraversu u menu in lu fondu di u schermu. Tocca a cima di u campu "Ricercà messaghji è persone".
  2. Cum'è una query di ricerca entra:
    • U nomu di cumunamentu di u canale egale in u furmatu adottatu in u serviziu -@namesì u sapete.
    • Nome di u canale di telegrama in a solita lingua "umana".
    • Parole è frasirisponde à u sughjettu o (in tiurìa) u nome di u canale desideratu.

    Cum'è Telegram mostra non soltanto i publii in i risultati di a ricerca, ma dinò i participanti soliti di u messaggero, u gruppu è i bots, hè necessariu avè infurmazioni nantu à cume ricunnosce u canale. Hè abbastanza semplici - s'è un ligame publicatu da u sistema porta à un publicu, è micca à ogni altra cosa, u numeru di destinatari di informazioni hè indicatu sottu à u so nome. "Abbonati XXXX".

  3. Dopu u nome di u publicu richiestu (in ogni casu, teoricamente) hè visualizatu in i risultati di a ricerca, tocca cù u so nome - questu aprirà a schermata di chat. Ora pudete ottene infurmazioni più dettagliate nantu à u canale toccà i so avatar in la cima, è ancu guardatu da u nasu di i messaghji di l'infurmazioni. Una volta avè trovu ciò chì cerchi, cliccate Sottoscrì in fondo à u schermu.
  4. Inoltre, a ricerca di u canale Telegram, soprattuttu se ùn hè micca qualcosa di specificu chì ti interessa, pò esse fatta in i cataloghi pubblichi. Una volta sottoscritta per riceve messaggi da unu o più di sti aggregatori, avete sempre a vostra disposizione un elencu di i canali più popolari è ghjustu in u messaggero.

Un modu universale

In più di u modu in cui guardamu a ricerca di cumunità in Telegram, chì si faci in dispositivi di diversi tipi chì utilizanu un algoritmu simile, ci hè unu di più. Hè implementatu fora di u messaggero, è puru sì hè più efficace è generalmente cumunu in l'utenti. Questu metudu hè conclusu in a ricerca di canali interessanti è utili in Internet. Eccu quì un attrezziunamentu specificu di software - in a maggior parte di i casi hè unu di i navigatori, dispunibuli sia in Windows sia in Android o in iOS. Hè pussibule di truvà u ligame cù l'indirizzu di u publicu chì hè necessariu per risolve u nostru travagliu di oghje, per esempiu in i vasti reti sociali, cù l'applicazioni cliente, ci sò parechje di opzioni.

Vede ancu: Installazione di Telegrammi nantu à u Telefunu

Nota: In l'esempiu sottu, a ricerca di canali hè eseguita cù l'iPhone è u navigatore web preinstallatu in ellu. SafariTuttavia, l'azzioni descritte sò eseguite in listessa manera per altri dispositivi, indipende u so tippu è u sistema operativu installatu.

  1. Aprite un browser è inserite in a barra di indirizzu u nomu di u sughjettu chì sì interessatu in + frase "Canegram di Telegram". Dopu to tappetta u pulsante "Vai" Riceverete una lista di directory di siti, chì cuntene e link à vari pubblichi.

    Tramite una di e risorse proposte da u mutore di ricerca, avete a pussibilità di cunnoscirle e descrizzioni di i vari tavoli pubblichi è scopra i so nomi esatti.

    Ciò ùn hè micca tutti - toccà per nome@nameE rispondendu affermativamente à a dumanda di u navigatore web per lanciare u client Telegram, andate à visualizà u canale in u messaggjaghju instantaneu è avete a pussibilità di sottumessu.

  2. Un'altra opportunità per truvà i canali Telegram necessarii è diventà parte di u so pubblicu hè di seguità un ligame da una risorsa web, chì i creaturi di cui supportanu questu metudu di trasmette infurmazione à i so visitatori. Aprite un situ è ​​guardate in a sezione "SENTE IN SOC. NETS" o simile a so (di solitu situata à u fondu di a pagina web) - ci pò esse un ligame in a so forma naturale o fattu in forma di un bottinu cù una icona di messaggero, forse decoratu in qualche modu. A tappingulà nantu à l'elemento specificatu di a pagina web aprirà automaticamente u client Telegram, mostrando u cuntenutu di u canale di u situ è, naturalmente, u pulsu Sottoscrì.

Conclusione

Dopu avè lettu u nostru articulu oghje, avete amparatu à truvà un canale in Telegram. Malgradu u fattu chì stu tippu di media accada sempre più popularità, ùn ci hè micca un modu garantitu di ricerca è ùn ci hè nè un modu faciule per ricercà. Se sapete u nome di a cumunità, puderete iscriversu ad essa, in tutti l'altri casi devi suppurtà è selezziunate opzioni, pruvendu à ghjunghje u nomu, o richiamà e risorse web aggrégminatorie. Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.