Cume cambiate u file di l'ospite

In qualche situu, pò esse necessariu cambià u file di l'ospite in Windows 10, 8.1 o Windows 7. A volte i motivi sò virus è prugrami maliciosi chì apportanu cambiamenti à l'ospiti, ciò chì rende impossibile andà in certi siti, è certi volte pudete vollà editare stu schedariu per limità l'accessu à ogni situ.

In questo manuale esiste u mudellu in Windows, cumu si pò risolve u schedariu è u restituete à u so statu originale cù l'utili integrati di u sistema è aduprà prugrammi di terze parti, è ancu qualchi sfarenti addizionali chì ponu avè aiutu.

Cambia u file di l'ospite in Blocco note

U cuntenutu di u file hosts hè un set di entrate da u indirizzu IP è l'URL. Per esempiu, a linea "127.0.0.1 vk.com" (senza virguli) significa chì quandu aprite l'indirizzu vk.com in u navigatore, ùn aprirà l'indirizzu IP vera di u VK, ma l'indirizzu specificatu da u file hosts. Tutte e linee di u file di l'ospite chì principianu cù u segnu di a sterlina sò cumprime, cioè. u so cuntenutu, a so modificazione o a soiuzione ùn influenzanu micca u travagliu.

U modu più faciule per edità u file di l'ospite hè aduprà l'editor di testu di u Notepad integratu. U puntu più impurtante à considerà hè chì l'editor di testu deve esse gestitu cum'è amministratore; in quantu ùn puderete micca salvà i vostri cambiamenti. Solu, mi spiegeraghju cumu fà i necessarii in diverse versioni di Windows, ancu chì in pratica i tappi ùn differiscenu.

Cume cambiate i host in Windows 10 cù u notepad

Per edità u schedariu hosts in Windows 10, aduprate i seguenti passi simplici:

  1. Averete à digità u Blocco note in a casella di ricerca in a barra di task. Quandu u risultati desideratu hè truvatu, fate un clic destro è selezziunate "Run as administrator".
  2. In u menu di u notepad, seleziona File - Apri è specificu u caminu à u file di l'ospite in a cartellaC: Sistemi di Windows 32S'ellu ci sò parechji file cù stu nome in sta cartulina, aprite quellu chì ùn hà micca estensione.
  3. Fate e modifiche necessarie à u file di l'ospite, aghjuntu o eliminate e righe di partita di l'IP è di l'URL, e poi salvate u schedariu da u menù.

Fatto, u schedariu hè statu modificatu. I cambiamenti ùn ponu micca agisce immediatamente, ma solu dopu à riavvià u computer. Più dettagli nantu à ciò chì è cumu pò esse cambiatu in l'istruzioni: Cumu pudete editare o correggere u schedariu di l'ospite in Windows 10.

Modificendu i padroni in Windows 8.1 o 8

Per avvicinà un notebook in nome di l'amministratore in Windows 8.1 è 8, mentre nantu à u schermu iniziale di piastrelle, cuminciate a digità a parola "Notepad" quandu si compare in a ricerca, fate un clic destro nantu ad ellu è selezziunate "Run as administrator".

In Notepad, cliccate "File" - "Open", dopu à a destra di "File Name" invece di "Text Documents" selezziunu "All Files" (altrimenti, andate in a cartella desiderata è vedete "There are no items that search" è aprite u file di l'ospite, chì si trova in a cartella C: Sistemi di Windows System32 ecc.

Pò esse cumandatu chì in questa cartula ùn ci hè micca una, ma duie host o ancu di più. Apertu deve esse chì ùn hà micca estensione.

Per impostazione predefinita, stu schedariu in Windows assomiglia à l'immagine sopra (eccettu per l'ultima linea). In a parte superiore ci sò commenti nantu à ciò chì questu file hè per (esse pò esse in rusa, questu ùn hè micca impurtante), è in u fondu pudemu aghjunghje e linee necessarie. A prima parte significa l'indirizzu à quale le richieste saranu reindirizzate, è u secondu - chì dumanda esattamente.

Per esempiu, se si aghjusta una linea à u file di l'ospite127.0.0.1 odnoklassniki.ru, Quindi i nostri cumpagni di a chjave ùn apriranu micca (l'indirizzu 127.0.0.1 hè riservatu da u sistema dietro l'ordinatore locale è se ùn avete micca un servitore http chì esegue, allora nunda si aprirà, ma pudete digità 0.0.0.0, quandu u situ ùn aprirà esattamente).

Dopu chì tutte e modifiche necessarie sò state fatte, salvate u schedariu. (Per chì i cambiamenti entranu in vigore, pudete avete bisognu di rializà u computer).

Windows 7

Per cambià i padroni in Windows 7, ancu bisognu di lanciare u Notepad cum'è amministratore, per questo pudete trovu in u menu di Start è cliccate u cliccate u cliccate e poi selezziunate Start as administrator.

Dopu à quessa, ancu, cum'è in esempi precedenti, pudete aprire u schedariu è fà i cambiamenti necessarii.

Cume cambiate o risolvi u schedariu di l'ospite cù prugrammi liberi di terze parti

Parechji prugrammi di terze parti per riparà i prublemi di rete, tweak Windows, o rimuovere malware anu cuntene a capacità di cambià o riparà u file di l'ospite. Due esempi: in u prugramma libaru DISM ++ per definisce funzioni di Windows 10 incù molte funzioni addizionali in a sezione "Ulteriori" ci hè un articulu "Editor di padroni".

Tuttu ciò ch'ellu faci hè lanciu tutta a listessa notepad, ma già cù i diritti di l'amministratore è aprite u schedariu necessariu. L'utente pò fà solu e cambiamenti è salvà u schedariu. Capite di più nantu à u prugramma è duve scaricarlo in l'articolo Customizing and Optimizing Windows 10 in Dism ++.

Cunsiderendu chì cambiamenti indesiderabili di u file di spettaculu di solitu si presentanu da u travagliu di prugrammi dannosi, hè logicu chì i mezi per sguassarli ponu ancu una funzione di currezzione di stu schedariu. Ci hè una opzione tale in u scanner populu libaru AdwCleaner.

Basta à andà à l'impostazioni di u prugramma, accende l'opzione "Reset hosts file", è dopu in a scheda principale AdwCleaner esegui scansione è pulizia. U prucessu sarà dinò riparatu è ospite. I dettagli nantu à questu è altri prugrammi tali in u Cuntinu Generale I più boni modi per rimuovere malware.

A creazione di un scorcia di scena per cambià i tuccelli

Se avete spessu di risolve i host, allora pudete creà un scorcia di scale chì lancerà automaticamente un notepad cù u file apertu in modalità amministratore.

Per fà quessa, fate un clic destro nantu à ogni spaziu vacante di u desktop, selezziunate "Crea" - "Scelta" e in u campu "Specifica a posizione di l'oggiu" entra:

notepad c: Windows system32 driver etc è custi

Dopu cliccate "Avanti" è specificate u nome di a scorcia. Ora, cliccate à dirizzione cliccate nantu à u draghju creatu, selezziunu "Proprietà", nant'à u tabulettu "Scelta Scala", cliccate nantu à u pulsante "Avanzate" è specificate chì u prugramma sia esecutivu cum'è amministratore (altrimenti ùn seremu micca capace di salvà u schedariu di l'ospite).

Speru per certi lettori chì u manualu sarà utile. Se qualcosa ùn funziona, descrivite u prublema in i commenti, pruvaraghju d'aiutu. Pure nantu à u situ ci hè un materiale separatu: Cumu risolte i padroni di file.