Cosa hè u schedariu hiberfil.sys in Windows 10, 8 è Windows 7 è cume si smette

Se site cù questu articulu per mezu di una ricerca, pudete suppone chì avete un enorme file hiberfil.sys nantu à u drive C in un computer cun Windows 10, 8 o Windows 7, è ùn sapete micca ciò chì hè u file è ùn hè micca cancellatu. Tuttu quessa, è ancu qualchì sfumatura addiziunale associata à stu schedariu, sarà discusse in st'articulu.

In l'istruzzioni analizzeremu separatamente ciò chì hè u file hiberfil.sys è perchè hè necessariu, cum'è per rimuovere o ridurli, per liberà spaziu di discu, se si pò esse spostatu in un altru discu. Un insignamentu separatu nantu à u sughjettu per 10: Hibernazione di Windows 10.

  • Cosa hè u schedariu hiberfil.sys?
  • Come rimuovere hiberfil.sys in Windows (è conseguenze di stu)
  • Cumu riduce a taglia di u lìculu di hibernazione
  • Hè pussibile spostà u schedariu hibernazione hiberfil.sys per un altru discu

Cosa hè hiberfil.sys è perchè avete bisognu di un file di hibernazione in Windows?

Hiberfil.sys file Hè un file d'ibernazione utilizzatu in Windows per memorizà i dati è poi si carica subitu in RAM quandu u computer o u laptop sò accintu.

L'ultime versioni di i sistemi operativi Windows 7, 8 è Windows 10 anu duie opzioni per gestisce l'alimentu in u modu di rimbastu - unu hè una manera di dorme in cui un computer o un portatariu funziona cù un pocu di u consumu di energia (ma cuntene) u statu ch'ellu era in prima prima di mette in dorme.

A seconda modalità hè a vittoria, in cui Windows scrive completamente u cuntenutu di u RAM à u discu rigalu è spende u computer. U prossima volta chì accende, u sistema ùn scarica micca da zero, ma u cuntenutu di u schedariu hè carregatu. Di conseguenza, più grande hè a quantità di RAM in un computer o laptop, u più spaziu hiberfil.sys assuma u discu.

A modalità hibernazione utilizza u schedariu hiberfil.sys per salvà u statu attuale di memoria di u computer o di u laptop, è da ch'ellu hè un file di sistema, ùn pudete micca cancellarlo in Windows cù i metudi di solitu, ancu se a capacità di eliminà esiste, ancu più tardu.

File hiberfil.sys nantu à u discu duru

Puderete micca veda stu file in discu. A ragione hè o spaziu d'ibernazione già discuvatu, ma, più prubabile, perchè ùn avete micca attivatu a visualizzazione di i file di sistema Windows protette. Fate attenzione: sì duie opzioni distinte in i parametri di u tipu di cunduttore, cioè. Accendi la visibilità di i file ascutati ùn hè micca abbastanza, pudete ancu deselezionà l'elemento "Nascondi i file di sistema protetti".

Cumu rimuovere hiberfil.sys in Windows 10, 8 è Windows 7 da disattivà l'ibernazione

Se ùn state aduprà l'ibernazione in Windows, pudete cancellà u schedariu hiberfil.sys annullandulu, liberendu spaziu nantu à u discu di sistema.

U modu più veloce per spegnere l'ibernazione in Windows hè un passaghju simplici:

  1. Run u prompt di comando cum'è amministratore (cume eseguite u prompt di i cumposti cum'è amministratore).
  2. Inserite u cumandamentu
    powercfg -h off
    e premete Invescia
  3. Ùn vede micca alcun messagiu nant'à u successu di l'operazione, ma a morte d'ibernazione sarà disattivata.

Dopu avè eseghitu u cumandamentu, u schedariu hiberfil.sys sarà eliminatu da l'unità C (nè di riavvicinamentu hè necessariu), è l'elemento Ibernazione sparirà da u menù Start (Windows 7) o Shut Down (Windows 8 e Windows 10).

Una nuvità addizionale chì deve esse tenuta in considerazione da l'utenti di Windows 10 è 8.1: ancu se ùn state usando a ibernazione, u schedariu hiberfil.sys hè implicatu in a funzione "avvio rapido" di u sistema, chì si trova in dettagliu in l'articolo Quick Start di Windows 10. Spessivamente una differenza significativa di velocità di download. ùn, ma se si decide di riattivare l'ibernazione, aduprate u metudu descrittu sopra è u cumandamentupowercfg -h on.

Cumu disattivà l'ibernazione per mezu di u pannellu di cuntrollu è di u registru

U metudiu sopra ripresentatu, ancu se hè, a mo opinione, u più veloce è più pratice, ùn hè micca l'unica. Un'altra opzione hè di disattivà l'ibernazione è cusì cumprende u schedariu hiberfil.sys da u pannellu di cuntrollu.

Andate à u Pannaghju di cuntrollu Windows 10, 8 o Windows 7 è selezziunate "Power". In a finestra di sinistra chì vene, seleziona "Impostazione di a transizione in u modu di dorme", allora - "Modifica i parametri di potenza avanzati." Aperate "Sperimentu", è dopu - "Speranza". È ponu "Mai" o 0 (zero) minuti. Applica i vostri cambiamenti.

È l'ultimu modu per rimuovere hiberfil.sys. Questu pò esse fattu cù l'editor di u registru di Windows. Ùn sà micca perchè questu pò esse necessariu, ma ci hè tale modu.

  • Andate in u rughjonu di u registru SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Controlla Potenza
  • Valuri di paràmetri HiberFileSizePercent è HibernateEnabled impostatu à zero, poi chjude l'editor di u registru è ripartisce u computer.

Cusì, se ùn usate mai l'ibernazione in Windows, pudete disattivarla è liberà qualchì spaziu nantu à u vostru discu rigiu. Forse, in i rigali di u discu duru di oghje, questu ùn hè micca assai pertinente, ma si pò benna.

Cumu riduce a taglia di u lìculu di hibernazione

Windows ùn permette micca di sguassà u schedariu hiberfil.sys, ma riduce dinò a dimensione di stu schedariu da ùn salvà micca tutti i dati, ma hè solu necessariu per l'ibernazione è u lance rapidu. Quale più RAM in u vostru computer, u più significativu u quantità di spaziu libbule nantu à a partizione di u sistema hè.

Per riduce a dimensione di u lìculu d'ibernazione, ghjustu fà u prompt di cumandamentu cum'è amministratore, inserisci u comando

powercfg -h-type-reducto

e premete Invescia. Subitu dopu à a cunsegnazione di u cumandamentu, vedite a nova dimensione di u file d'ibernazione in byte.

Hè pussibile trasferisce u schedariu d'ibernazione hiberfil.sys à un altru discu

No, hiberfil.sys ùn pò micca esse trasferita. U file di hibernazione hè unu di quelli file di sistema chì ùn pò esse trasferiti à un discu diversu da a partizione di sistema. Ci hè ancu un articulu interessante da Microsoft (in inglese) intitulatu "File System Paradox". L'essenza di u paradossu, in relazione à i schedari considerati è ancu unmovable, hè u seguente: quandu accendi u computer (cum'è ancu da u modu di hibernazione), devi leggere i file da u discu. Questu richiede un driver di sistema di file. Ma u driver di u sistema di schedari hè nantu à u discu da u quali dighjà si leghje.

Per uttene a situazione, un piccanu driver speciale hè adupratu chì pò truvà i schedari di sistema necessarii per caricare in a radice di u discu sistema (è solu in stu locu) è caricare in memoria è solu dopu chì u driver di u sistema di file in piena carica chì pò travaglia cù altre sezioni. In u casu di hibernazione, u stissu file in miniatura hè adupratu per carregà u cuntenutu di hiberfil.sys, da u quali u driver di u sistema di file hè già carregatu.