Cume à edità i posti VK


Un di i cumpunenti di u monitoru di l'ordinatore hè a misurazione di a temperatura di i so cumpi. A capacità di determinà in modu currettariu i valori è avè una cunniscenza di e letture di sensori chì sò vicinu à u normale, è chì sò critiche, aiutanu in tempu per reagite à u surriscaldamentu è evità parechji prublemi. In questu articulu vedemu copre u tema di misurazione di a temperatura di tutti i cumpunenti di PC.

Misuremu a temperatura di u computer

Comu sapete, un computer modernu consiste in parechji componenti, di i cui principali sò una scheda madre, un prucessore, un sottosistema di memoria in forma di RAM è dischi rigidi, un adattatore graficu è una alimentazione. Per tutti questi componenti, hè impurtante osservà e cundizioni di temperatura in cui puderanu svolte e so funzioni normalmente per un bellu pezzu. U surriscaldamentu ognunu di elli pò cunduce à l'instabilità di tuttu u sistema. Dopu, analizza i punti, cume si leghje le letture di i sensori termichi di i nodi principali di PC.

Processore

A temperatura di u processore hè misurata cù prugrami spiciali. Tali prudutti sò divisi in dui tippi: misurelli simuli, per esempiu, Core Temp, è un software pensatu per visione di informazioni cumplette nantu à un computer - AIDA64. E letture di sensori nantu à u coperinu CPU ponu esse viste in u BIOS.

Per di più: cumu si verifica a temperatura di u processore in Windows 7, Windows 10

Quandu si vedenu indicazioni in certi prugrammi, pudemu vede più di valori. U primu (di solitu chjamatu "Core"," CPU "o semplicemente" CPU ") hè u principale è hè rimucatu da a copertura superiore. Altri valori valenu calore nantu à i core di CPU. Ùn hè micca nunda di informazioni inutilmente, ghjustu quì sottu parlemu perchè.

Parlendu nantu à a temperatura di u processore, chjamemu dui valori. In u primu casu, questu hè a temperatura critica nantu à u coperinu, chì hè a lettura di u sensore rispettabile à chì u processore inizià a resettà a frequenza per rinfrescà (strangulà) o spegni cumunimenti. I prugrammi mostranu sta posizione cum'è Core, CPU o CPU (vedi sopra). In u secondu, questu hè u riscaldamentu massimu pussibule di i core, dopu allora chì tuttu sarà uguale cum'è quellu u primu valore hè superatu. Queste figure possono variare di parechji gradi, qualchì volta finu à 10 è altru. Ci hè dui modi per scopre questi dati.

Videte dinò: Pruvemu u processore per surriscaldamentu

  • U primu valore hè chjamatu "Temperatura massima di travagliu" in e carte di prudutti di i negozii in linea. A stissa infurmazione per i processori Intel pò esse trovata nant'à u situ web. ark.intel.comscrivendu un motore di ricerca, per esempiu, Yandex, u nomu di a vostra petra è andà à a pagina adatta.

    Per AMD, stu metudu hè ancu pertinente, solu i dati sò situati direttamente nantu à u situ di testa. amd.com.

  • A seconda hè scopata cù l'aiutu di u stissu AIDA64. Per fà quessa, andate in a sezione "Cunsigliu di sistema" è selezziunu un blocu "CPUID".

Ora vedemu perchè hè impurtante à separà sti dui temperature. Spessu, ci sò situazioni cù una diminuzione di l'efficienza o ancu una perdita cumpleta di e proprietà di l'interfaccia termica trà u coperu è u chip di processore. In questu casu, u sensore pò mostrà a temperatura normale, è a CPU in questo momentu riprova a frequenza o si spegne regolarmente. Un'altra opzione hè u malfunzionamentu di u sensore stessu. Hè per chì hè impurtante monitorà tutte e letture à u tempu.

Vede dinò: a temperatura di u funziunamentu normale di i trasformatori da i diversi fabricanti

Video scheda

Malgradu u fattu chì una scheda video hè un dispositivu tecnicamente più cumplessa di un prucessore, u so riscaldamentu hè ancu faciule da scopre cù i stessi prugrammi. Oltre à Aida, ci hè ancu un software personale per e schede grafiche, per esempio, GPU-Z è Furmark.

Ùn micca scurdatu chì nantu à a scheda di circuitu stampatu cun a GPU è altri componenti sò situate in particulare i chips di memoria video è l'alimentu. Hè dumandà dinò u cuntrollu di a temperatura è di u raffreddamentu.

Leggi ancu: Monitorà a temperatura di a scheda video

I valori à i quali u surriscaldamentu di un chip graficu pò diventà un pocu variabile trà mudelli è produttori. In generale, a temperatura massima hè determinata à u livellu di 105 gradi, ma questu hè un indicatore criticu à chì una scheda video pò perde a so prestazione.

Per sapè di più: Temperaturi di operazione è surriscaldamentu di e schede video

Unità rigide

A temperatura di u discu duru hè assai impurtante per u so operazione stabile. U controller di ogni "hard" hè dotatu di un sensore termale propriu chì e letture di cui si pò leghje cù qualcunu di i prugrammi per u monitoru generale di u sistema. Anche per elli un assai di software speciale hè scrittu, per esempiu, a temperatura di HDD, HWMonitor, CrystalDiskInfo, AIDA64.

U surriscaldamentu per i dischi hè solu dannosu cum'è per altri componenti. Se a temperatura hè eccessiva, si ponu "freni" in travagliu, pende è ancu schermi blu di a morte. Per evitare ciò, hè necessariu sapè quale "termometru" le letture sò normali.

Per sapè di più: Temperaturi di operazione di i dischi rigidi da i diversi fabricanti

RAM

Sfurtunatamente, ùn ci hè nisuna mancia per u monitoru software di a temperatura di i binari di memoria. A ragione hè in casi molto rari di u so surriscaldamentu. In e condizioni normali, senza l'overclocku barberu, i moduli presanu sempre u travagliu stabilu. Cù l'avvenimentu di i nuovi standard, e tensioni di funziunamentu anu diminuite, è di qui a temperatura, chì ùn hà micca raggiunutu i valori critichi.

Misurà quantu si forte i vostri stecchje ponu esse riscaldati cù un pirometru o un tocinu simplici. U sistema nervosu di una persona normale hè capace di sustene circa 60 gradi. U restu hè dighjà "caldu". Sì dopu qualchi secondi ùn aghju micca voglia di ritirà a mo manu, allora i moduli sò bè. In natura ci sò dinò pannelli multifunzionali per 5,25 scuppii di u corpu, equipavati cù i sensori di più, chì e letture di cui sò visualizzate nantu à u schermu. Sì sò troppu alti, pudete dà installà un ventilatore addizionale in u casu di u PC è mandà a memoria.

Motherboard

Una scheda madre hè u dispositiu più cumpletu in un sistema cù assai diversi componenti elettronici. U chipset è u circuitu di tensione sò i più caldi, postu chì hè nantu à elli chì a più grande carica si cala. Ogni chipset hà un sensore di temperatura incorporatu, e informazioni da a quale si pò ottene cù tutti stessi prugrammi di monitoru. Un prugramma speciale per questo ùn esiste. In Aida, stu valore pò esse visualizatu in a tabulazione "Sensori" in a sezione "Computer".

Nant'à qualchi "cartoline madre" costose, ci sò ancu sensori chì misuranu a temperatura di i componenti impurtanti, è l'aria in a unità di sistema. Quantu à i circuiti di l'alimentu di tensione, solu u pirometru o, ancu, u "metodo di dita" aiutanu. I pannelli multifunzionali facenu un bon travagliu quì.

Conclusione

Cuntrullà a temperatura di i cumpi d'ordinatore hè una questione assai impurtante, postu chì u so travagliu normale è a longuità dipende da essa. Hè assai impurtante di tene à mumentu un universale o parechji prugrammi specializati, cù l'aiutu di u quali una cuntrolla regolarmente e letture.