U modu sicuru hè implementatu nantu à quasi tutti i dispositivi moderni. Hè stata creata per diagnosticà u dispositiu è sguassà dati chì impediscenu u so travagliu. Cum'è una regula, aiuta assai quandu hè necessariu testà un telefonu "scappatu" cù impostazioni di fabbrica o per sbarazzà di un virus chì interferisce cù u funziunamentu normale di u dispositivo.
Abilitazione di u modu sicuru nantu à Android
Ci hè solu dui modi per attivà u modu sicuru nantu à un smartphone. Unu di elli implica a riavvicinamenti di u dispositivo trà u menù di u fermu, è u secondu hè pussibule da a capacità di l'hardware. Ci sò dinò eccezioni per certi telefoni, induve quellu prucessu hè diffe di e opzioni standard.
Metudu 1: Software
U primu metudu hè più rapidu è più pratice, ma ùn hè micca adatta à tutti i casi. Prima, in certi telefoni Android, ùn hà solu u travagliu è duverà aduprà a seconda opzione. Dopu, se si parla di un qualchì casu di software virale chì interferisce cù u funziunamentu normale di u telefunu, allora, prubabilmente, ùn vi permetterà di andà facilmente in modalità sicura.
Se vulete solamente analizzà u funziunamentu di u vostru dispositivo senza prugrami installati è cun impostazioni di fabbrica, si consiglia di seguità l'algitimu descrittu sottu:
- U primu passu hè di pressà è tene u bottinu di u serratu di a schermata finu u menu di u sistema si spegne u telefonu. Quì avete bisognu di appiccà è tene u pulsante "Shutdown" o "Reboot" finchì u menù prossimu vene. Se ùn si presenta micca quandu tene unu di questi pulsanti, deve aprite quandu teni u secondu.
- In a finestra chì compare, cliccate nantu à "OK".
- In generale, eccu tuttu. Dopu cliccatu nantu à "OK" u dispositiu riavanu automaticamente è inizià a modalità sicura. Pudete capisce stu per a iscrizione tipica in fondu di u schermu.
Tutte e applicazioni è dati chì ùn appartenenu micca à a configurazione di fabbrica di u telefunu saranu bloccati. Grazie à questu, l'utente pò fà facili tutte e manipule necessarie cù u so dispositivo. Per ritornà à a modalità standard di u smartphone, hè capace di ripartite senza azzioni supplementari.
Metudu 2: Hardware
Se u primu metudu per qualchì ragu ùn hà micca cundutu, pudete andà in modalità sicura aduprendu i chjavi hardware di u telefunu di reset. Per ciò chì avete bisognu:
- Spegni completamente u telefonu in modu standard.
- Accendi è e quandu u logò hè apparutu, teni premutu u volume è blocà e chjavi à tempu. Fighjate li à u prossimu tappa di carregà u telefonu.
- Se tuttu si hè fattu correttamente, u telefuninu cumincerà in a modalità sicura.
A situazione di questi pulsanti nantu à u vostru smartphone può differisce da ciò chì si vene in l'immagine.
Eccezioni
Ci hè una serie di dispositivi, u prucessu di transizione à u modu sicuru nantu à chì hè fondamentalmente diversu da quelli descritti sopra. Dunque, per ognunu di questi, bisogna dipinge questu algoritmu individualmente.
- L'intera linea di Samsung Galaxy:
- HTC cù i bottoni:
- Altri mudelli HTC:
- Google Nexus One:
- Sony Xperia X10:
In alcuni mudelli ci hè un secunu metudu da stu articulu. Tuttavia, in a maggior parte di i casi hè necessariu tene premutu u tastu. "Casa"quandu u logo di Samsung apparisci quandu vi accuminci u telefonu.
Com'è u casu di u Samsung Galaxy, hè bisognu di tene premutu u tastu "Casa" finchè u smartphone aghju pienu.
Di novu, tuttu hè quasi uguale cum'è in a seconda metà, ma invece di trè pulsanti, ghjustu bisognu di trattene una - a chjave di u volume. U fattu chì u telefuninu hè in modalità sicura, l'utente sarà avvisatu di a vibrazione tipica.
Mentre u sistema operativu hè in carica, tene a trackball finu chì u telefuninu hè pienu carregatu.
Dopu a prima vibrazione à l'iniziu di u dispositivo, dite di tene e tene u pulsante "Casa" finu à u download di Android pieno.
Vede dinò: Disattivà u modu di sicurezza in Samsung
Conclusione
U modu sicuru hè una funziunità impurtante di ogni dispositiu. Grazie à lui, pudete esegui a diagnostica per a pernottu necessaria è sbarazzallu di un software chì ùn si vole. Tuttavia, in diversi mudelli di telefoni intelligenti, stu prucessu hè effettuatu in modi diversi, dunque avete bisognu di truvà una opzione adatta per voi. Come parlatu in precedenza, per lasciare a modalità sicura, hè basta à riavvià u telefonu in modu standard.