K3-Furniture 7.3

Attualmente, i rete sociali sò assai popolari in l'internauti. Ognunu hà a so propria pagina, induve a foto principale hè caricata - avatar. Certi ricurghjanu à l'usu di un software speciale chì aiuta à arcuare a maghjina, aghjunghje effetti è filtri. In questu articulu avemu sceltu parechji di i prugrammi più adatti.

U vostru Avatar

U vostru Avatar hè un prughjettu vechju ma popular chì vi permette di creà prestu rapidamente una maghjina principale semplice da aduprà in i reti sociali o in un forum. A so peculiarità sta in u ligame di parechje immagini. U difettu hè un gran numeru di mudelli dispunibbili gratuitamente.

Più di tutti, ci hè un editore simplici induve pudete aduprà a rotondità di l'immagine è a risoluzione. U peggiu hè a presenza in a foto di u logo di sviluppatore, chì ùn pò esse eliminatu.

Scaricà u vostru avatar

Adobe Photoshop

Hà Photoshop hè u capimachja di u marcatu, hè uguale è è parechji prugrammi simili pruvanu à sfrutterli. Photoshop permette di fà una manipolazione cù e immagini, aghjuntu effetti, travaglià cù a correzione di u culore, i strati è assai di più. Per i utilizatori inesperti, stu software pò sembra complicatu per via di a abundanza di funzioni, ma a cuntrullazione ùn duverà micca più.

Benintesa, stu rapprisentore hè solu perfettu per a creazione di u vostru avatar. Tuttavia, sarà abbastanza difficiule da rende u qualitativu, vi propemu di familiarizzarti cù u materiale di furmazione, chì si trova in duminiu pubblicu.

Scaricate Adobe Photoshop

Paint.NET

Hà da ricunnosce u "fratellu" standard Pittura. Ci sò parechji strumenti chì saranu utili quandu si scena una foto. Nota chì Paint.NET ti permette di travaglià cù strati, ciò chì permette di creà prughjetti più cumplessi. In più, ci hè una modalità di regolazione di culore, l'impostazioni di livelli, luminosità è u cuntrastu. Paint.NET distribuitu gratuitamente.

Scaricate Paint.NET

Adobe Lightroom

Un altru rapprisentante da a cumpagnia Adobe. A funzionalità di Lightroom mette l'accentu in a mudellazione di i gruppi, u ridimensionamentu, a creazione di presentazioni in diapositive è di libri di foto. Tuttavia, nimu ùn proibisce u travagliu cù una foto, chì hè necessariu in stu casu. L'utente hà fornitu strumenti per corregge culore, dimensione di l'imagine è sovrapposizione di effetti.

Scaricate Adobe Lightroom

Coreldraw

CorelDRAW hè un editore di grafica vectoriale. À u primu sguardu, sembra ch'ellu ùn sia in a forma di sta lista, allora hè. Tuttavia, l'attuali oghji pò esse abbastanza per creà un avatar semplice. Ci hè un set di effetti è filtri cun impostazioni flessibili.

Aduprà u serviziu di stu rappresentante solu quandu ùn ci sò micca altre opzioni o avete bisognu di travaglià cù un prugettu simile. U compitu principale di CorelDRAW hè davvero diversu. U prugramma hè distribuitu per un tariffa, è a versione di prova hè dispunibule da scaricà nantu à u situ ufficiale di l'urdinatori.

Scaricate CorelDRAW

Macromedia Flash MX

Quì ùn trattendu micca cun editore regale di grafica, ma cun un prugramma prughjettu per creà un'animazione web. U sviluppatore hè Adobe, cunnisciutu da parechji, ma u prugramma hè assai vechju è ùn hè micca supportatu per un bellu pezzu. E funzioni è l'utelli presente sò abbastanza per creà un avatar animatu unicu.

Scaricate Macromedia Flash MX

In questu articulu avemu sceltu per voi un elencu di parechji prugrammi chì saranu ottimali per creà u vostru avatar. Ogni rapprisentante hà a so capacità unica è sarà utile in diverse situazioni.